Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Gisteren om 9:45 uur op de A12 net na afslag Woerden richting R'dam een 854 dop met enkelassertje,misschien iemand van hier ,hij glom zo mooi ;D

Ramses II

Citaat van: D-J op 11-09-2009 17:48:10
vandaag, Van Zwolle richting Hattem.
Een V70R, Saffron. Kenteken begon (dacht ik) met SF.
We hebben nog gezwaait!

Beetje laat. :eusa_whistle: Maar dat was ik. ff andere dynamo gehaald bij de sloper in Wezep...

Snellebaksteen

Zojuist op de Kleveringweg in Delft (terug van Xotus?) een 855 CY.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

mark1976

Citaat van: combinedforces op 15-09-2009 20:50:40
Gisteren in Nistelrode bij Garage Langens een paarse 855 met stickert, vandaag op de A2 Maastricht uit een groene 854 T5 (geloof ik), nog even een duimpje + oogcontact. Wie wo wie?

Paars?  :eusa_shifty: Maar is de mijne, dark grey  ;D Stond ook nog een V70XC naast.
Gevonden op: http://www.carrieretijger.nl/carriere/zelfmarketing/personal-branding

Je ziet een man uit zijn Volvo stappen en denkt: "degelijk, veilig, maar oersaai"

Laserblue

Zag gisteren ter hoogte van Lopik een gloednieuwe V70 Hearse rijden, antraciet met XC-grill  8)

iemand van hier?  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

jrs2k3

Zag gisteren in steenwijk een Zilvere s70 met chrome spiegelkappen, nebulas en heldere koplampen met zon golf 5 knipperlicht strook in de lamp...

Iemand van hier?

Joeri

Vrijdag 4 september, op camping San Damiano, Biguglia, in Corsica. Een groene V70 AWD met nieuw kenteken 11-xxx-x (als ik me niet vergis). Iemand van hier?  8)

Zaterdag 5 september onderweg naar huis van Noord ItaliĆ« via Zwitserland en Duitsland nog wel een paar NL-ers in 855's gespot, heb er helaas geen details van.  8)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

--BUMP--

Zojuist op de Singel in Deventer, sloeg rechtsaf richting het station, een CY 854 T-5R. Kenteken begon met LS.
Zag er goed uit!!  :eusa_clap:

combinedforces

Citaat van: mark1976 op 16-09-2009 08:23:34
Citaat van: combinedforces op 15-09-2009 20:50:40
Gisteren in Nistelrode bij Garage Langens een paarse 855 met stickert, vandaag op de A2 Maastricht uit een groene 854 T5 (geloof ik), nog even een duimpje + oogcontact. Wie wo wie?

Paars?  :eusa_shifty: Maar is de mijne, dark grey  ;D Stond ook nog een V70XC naast.

Skoezie, dark grey it is...

FGG

Net, iets na half 4, op de A1 richting Amersfoort ter hoogte van Apeldoorn Zuid: een CY sedan. Ik reed in tegengestelde richting (op de daarvoor bestemde rijbaan).

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

nardgilsing

Gespot door vrienden van mij in Italie, Malcesine (Gardameer)
Wie o Wie?

Ziet er wel dik uit!

Thys

2 Uurtjes geleden in Witte Paarden, Joris met z'n grote wielen :) Ik was incognito in een witte MB bus.  Volgende keer koffie?

elianmars

Gisterenavond rond 19.30 uur op de Zuidplasweg in Zevenhuizen een CY estate gespot, kenteken XX-BX-**

Wie was dat?  :)

KIM

Zojuist, rond kwart voor zes op de A28, knooppunt Lunetten; net zo'n rooie R als de mijne, alleen wel een originele NL met kenteken PL-FK-**.
Probeerde langs je te komen, maar lukte niet ivm file. Zat geen sticker op.

Vertigo

Vanochtend rond 8:45 in Deventer op de rotonde bij de Boreel (ja, zonder "d" ertussen):

Donkergrijze 850 TDI Estate met Xenon verlichting (PL-RZ-**), iemand van hier?