Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

T-5R Jorn

Zwarte 855 T-5R om 15:45 op de Nobelstraat Lichtenvoorde, Ik kon niet zien of er een forumsticker aanwezig was. Ik reed ernaast op de Hamelandweg richting Aalten in een Blauwe Peugot206.
Iemand van hier?
MY RIDE 855 DOP T-5R

Snellebaksteen

Zwarte V70r bij de Hornbach in Wateringen. Iemand van hier?
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

darius

Op zaterdag 2 januari in duitsland op de baan bij Venlo net over de grens goed gezwaaid naar een groene 855..
wie o wie. Wij met de grote forumsticker en de hondenkoten  ;D ;D
No show, only go.

Superskunkie

Ik spot bijna weekelijks mijn volvo-dorpsgenoten.
Ik vroeg me af of deze ook op het forum actief zijn.
Het gaat om:

*ferrari-rode volvo 850 estate 20v automaat zag heb van de zomer naast een huis staan vlakbij basisschool de rietkraag in oostzaan, deze rijd dagelijks langs m'n huis, ik woon waar de metaal blauwe estate van m'n ouders op de oprit staat, als je aan het einde van de lisweg niet naar links of rechts het zuideinde opstuurt rij je zo m'n tuin in  :evil:

*Een blauw/groene V70 classic geen id of het een AT of MT is en hoeveel kleppen die heeft  ::) Deze eigenaar woont in de dromersstraat in oostzaan. en nee ik was geen  :police: politie achter je toen je door rood reed 's ochtends vroeg op het kruispunt  :eusa_angel: haha   :eusa_whistle:

Ikzelf hebben een bordeaxrode 850 estate en m'n ouders een metaalblauwe 850 estate
Tonnie

pikkepoelie

vandaag gespot met forum sticktert een s70 zilver en r voorbumper op de jekerlaan in helmond. en ik brouwhuis een bordeax rode 850 sedan niet gezien of hij sticker had wel even gezwaaid  :eusa_dance: aletwee twee nette wagens :angel:

reMARKable

Wie had zn Saffron v70r dinsdag bij Gijsberts Elst staan?

MikeyQR

Vandaag in winkelcentrum Amsterdamse poort rond 12.30 u. een DOP 850 R
PF-NG-XX  Licht interieur en forumsticker. :eusa_angel:

EdenAli

Vanochtend bij de esso de paal in Twello(a1) een Gele banaan estatezonder sticker JZ-
Wij hebben de onze er achter gezet en even een broodje gehaald.

850Tim

Biermalaan te Ypenburg, V70 2.5 RD-HR-##  blauw/groen met hele mooie velgen......
Wat zijn dat voor velgen, zat ook een 850 club  sticker op de achterklep.
Simply the best.......

mark71

Gistermiddag in Velp een witte S70 XX-FK-KZ met forumsticker en club kentekenplaathouder wie o wie

gr

Tim N

Vanmorgen was mijn oprit toch wel de ultieme 850 liefhebberts droom:

***excusses voor de eventuele paniek aanval naar aanleiding van de persoon op de foto's***

O ja en Paul met zijn tevreden blik, in zijn Rode R met winterbandjes.
Fijn dat je weer met een glimlach in de R kunt rijden Paul, topservice van Tom de Jongh :eusa_clap:

Rudy-M

Blijft een mooie wagen, hè ;D 8)

Gistermiddag een S70 (Silversand, geloof ik) met enkel een R van ACTuning in de grille, op de N9.
Daarnet bleef op de A9 ri. Haarlem een rode 855 in mijn kielzog hangen. Behalve in de tunnel dan ;D

marcoenpaula

Afgelopen maandag volgens mij......
Op de a1 tussen hilversum en amersfoort een groene 855 achter op een semie dieplader van bolk transport uit almelo.
Verder geen gegevens gezien.(zonder kenteken platen).
Wie o wie?

MichielMaas

Vandaag richting Limburg geweest.
Een paar Volvo's gespot.
Foto 1

Foto 2

Mod's edit: geen leesbare kentekens plaatsen svp!

wepster

wie stond er op de ring van antwerpen vandaag met zijn roffel met de knippers aan was da iemand van hier
je stond bij een beemer die voorschade had