Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Roy V70R

Citaat van: Vertigo op 24-01-2007 14:46:38
Vanochtend Roy's V70R tegen gekomen op de Zuid Esmarkerondweg. Zag het wat te laat, om ff met lichten te seinen. Ik kwam je (met mistlampen aan) tegemoed.

Ja, ik dacht wel dat je `m zou posten.
Ik zag jou idd ook te laat ivm de mist, en ik dacht nog wel; hè...weer iemand met mistlampen aan.
Je ziet het weer steeds vaker, wel een mooi gezicht hoor. ;D
Volgende keer wel stoppen om een bakkie te doen. :eusa_dance:

Groeten Roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

spitsrijder

Ingang/poort schiphol oost, 854 R, volan velgen.
Nog effe zwaaien, eigenaar/bestuurder kijkt recht vooruit...............
Rudy-M ???, ging bij rotonde richting Trans/H4/H32.

Vertigo

Citaat van: Roy V70R op 24-01-2007 17:14:55
Ik zag jou idd ook te laat ivm de mist, en ik dacht nog wel; hè...weer iemand met mistlampen aan.
Je ziet het weer steeds vaker, wel een mooi gezicht hoor. ;D
Volgende keer wel stoppen om een bakkie te doen. :eusa_dance:

Groeten Roy
Daarom heten die dingen ook mistlampen, om ze met mist aan te hebben. En staat inderdaad mooi.

Stoppen om een bakkie te doen? Prima, neem jij de thermoskan koffie mee of ik? ;D

Sbv

Gisterenochtend rond 7 uur op de A27 nabij Bilthoven richting Hilversum een dondere 850 tdi estate gespot met sticker PB-HP-xx

Nabij Eemnes heb ik zelf was gas gegeven de polder in en kon niet ziet of deze bestuurder de A1 op reed of ook rechtdoor richting Almere

ira

Vandaag op de weg van Apeldoorn naar Harderwijk, reed ons een witte 850 tegemoet, oud type. Iemand van hier?

S a n d e r

Citaat van: RRRRR_Ramon op 22-01-2007 18:06:07
Citaat van: S a n d e r op 22-01-2007 10:32:41
In de omroepstad zaterdag jl.: JV-..-33

Stond er niet 1 of andere tekst op de achterbumper aan de rechterkant? "Don't drive faster then you can fly" ofzo?

Volgens mij niet. Ik kan het me niet herinneren en daarbij is het ook niet op deze foto te zien:

Foto is clickable.

Freakybaby

dacht dat de term was: don't drive faster than your angel can fly
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Rudy-M

Citaat van: spitsrijder op 24-01-2007 19:49:38
Ingang/poort schiphol oost, 854 R, volan velgen.
Nog effe zwaaien, eigenaar/bestuurder kijkt recht vooruit...............
Rudy-M ???, ging bij rotonde richting Trans/H4/H32.

Donkergrijs ;D Was zeker 's ochtends? Sja, dan nog niet helemaal wakker :eusa_whistle:

Trouwens, in Haarlem een donkerkleurige S70 met spoiler en Canisto's. Kenteken alweer vergeten.

mark71

Citaat van: Sbv op 25-01-2007 07:10:15
Gisterenochtend rond 7 uur op de A27 nabij Bilthoven richting Hilversum een dondere 850 tdi estate gespot met sticker PB-HP-xx

He das ook mijn kenteken  :eusa_doh: maar ik heb geen estate en geen tdi.
Ik rij daar ook daar elke dag zelfde tijd :eusa_dance:

EdenAli

Ik als chauffeur kom zat 850,s en v70 tegen op de snelweg let er altijd op of er een forum sticker op zit. nog niet iets gezien.

Dus als er een truck met een glimmende tank erachter tegen je knippert weet je dat ik je gespot hebt op dat ik de sticker heb gezien ;D

san

Iemand vrijdagmiddag in Ruinen of directe omgeving daarvan geweest ? Heb er een boel gezien 850's ,S 70's.... dan heb ik jullie allemaal gespot. ;)

fearless

Citaat van: fearless op 03-12-2006 14:29:19
gister gespot in deventer, om uur of 4. Mooie auto...

Vandaag deze auto weer gespot, ditmaal in Zwolle om ongeveer 16.30. Bestuurster zag er leuk uit.  ;)

elianmars

Citaat van: Freakybaby op 26-01-2007 23:53:45
dacht dat de term was: don't drive faster than your guardian angel can fly

Emiel

HH-RL-??

Rode T-5 sedan zaterdagochtend bij trajectcontrole A12 richting Gouda, geen sticker.

EdenAli

Bij ons in Nijverdal in de showroom een donkerrode V-70  TG-PZ-11 Dubbele uitlaat en.... een forum sticker. ;D
Garage  Groot hemmink Nijverdal.

Van wie is die nu weer geweest? ???

http://voorraad.wheelerdelta.nl/s7ec8f1078cd186adcfc8c4d1b59436d3/2f58a/details/?sid=349082