Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Net in ons durpje...in het winkelcentrum een mooie BRG T-5R Estate...iemand?

www.vm-parts.nl

Ricardo

Vandaag tussen 17 en 18 uur. Op de parking van Garage Bluekens in Breda een Saffron 854. 18 wielen zwarte ster met chrome rand. MOOI!

Emiel

Citaat van: Spin! op 19-02-2007 16:56:06
Net in ons durpje...in het winkelcentrum een mooie BRG T-5R Estate...iemand?

:eusa_naughty:

Olive green

:evil:

Laserblue

Citaat van: Ricardo op 19-02-2007 19:45:05
Vandaag tussen 17 en 18 uur. Op de parking van Garage Bluekens in Breda een Saffron 854. 18 wielen zwarte ster met chrome rand. MOOI!

854?
geen s70? :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Emiel

Citaat van: Laserblue op 19-02-2007 20:22:29
Citaat van: Ricardo op 19-02-2007 19:45:05

854?
geen s70? :eusa_think:

Er is 1 Saffron 854...

Ricardo

Was echt een 854. Of ik moet al heel slecht gekeken hebben. Hele mooie auto in elk geval. Ik wou nog een foto trekken in het terug rijden maar de auto was al weg. >:( Ik dacht al dat ik iets unieks had gezien.

FGG

Vanmorgen rond half 9 stond er een draaiende 854 voor een hek bij een huis aan de Middenweg, de weg vanaf de A7 die langs Averhorn loopt, iets voorbij Averhorn. De auot had wel een hele typische lichtblauwe kleur, net zoiets als de blauwe balken op dit Forum. De eigenaar/bestuurder was bezig het hek te sluiten.

Iemand van hier?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Emiel

Citaat van: Ricardo op 19-02-2007 21:19:12
Was echt een 854. Of ik moet al heel slecht gekeken hebben. Hele mooie auto in elk geval. Ik wou nog een foto trekken in het terug rijden maar de auto was al weg. >:( Ik dacht al dat ik iets unieks had gezien.

Heb vandaag nog even de oud eigenaar gesproken, rijd nu met een Golf 3 met R32 blok erin.

Ricardo

Hij heeft de auto zelf in die kleur laten spuiten? 850 is nooit in Saffron gemaakt of wel?
Golf 3 met R32 blok is ook wel fijn denk ik.

Rudy-M

Citaat van: FGG op 20-02-2007 16:20:06
Vanmorgen rond half 9 stond er een draaiende 854 voor een hek bij een huis aan de Middenweg, de weg vanaf de A7 die langs Averhorn loopt, iets voorbij Averhorn. De auot had wel een hele typische lichtblauwe kleur, net zoiets als de blauwe balken op dit Forum. De eigenaar/bestuurder was bezig het hek te sluiten.

Iemand van hier?

Deze kleur?

Staat bij ex-leden op de Clubsite (fotoboek).

Bij De Groene Goes heeft er ook een Amerikaanse import ('92 GLT) te koop gestaan, in die kleur.

Emiel

Hij heeft die auto destijds in Saffron laten spuiten, was eerst donkerblauw. Blok ging kapot, toen heeft ie een hele poos op MP gestaan.

Taranis

Citaat van: Rudy-M op 20-02-2007 19:06:17
Bij De Groene Goes heeft er ook een Amerikaanse import ('92 GLT) te koop gestaan, in die kleur.

Klopt, heb er naar gekeken voor ik de mijne kocht. Vroegen ze ongelogen waar 6500 euro voor  :o

Brambo67

Wie-o-wie reed er vanmiddag (20-02-2007) om ongeveer 15.45 uur op de A4 richting Zoetermeer. Het ging om een zwarte V70R AWD (phase III) kenteken 19-D*-**. Auto had een XC70 grille en winterwielen met wieldoppen... :eusa_naughty:

Helaas reed ik er niet in mijn LBP maar in een Golf Plus (huurauto) 1.9 TDI :eusa_whistle:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

ronbroek

Vandaag de hele dag in Haaksbergen aan het werk geweest, geen SD voorbij zien roffelen helaas.

Zal morgen weer eens goed opletten  :)

Vertigo

Vanmiddag Ira zien rijden in haar witte 855 op het Coloseum in Enschede.