Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Citaat van: Laserblue op 06-07-2007 09:59:40
Citaat van: denkweb op 06-07-2007 09:54:51
Ik ben vandaag weer eens aan het stoeien geweest met de Clubsite...
Er is nu een digitale "Spotlist"!

Geef hier een Spot door!
Kijk hier of je gespot bent!

Je kunt hier alle kentekens die je spot in kwijt zodat een eventuele eigenaar precies kan zien waar zijn Roffel geweest is! Uiteraard kunnen eventuele treffers hier besproken blijven!

leuk! :eusa_clap:

Was met iets anders bezig dat op niets uitliep; kon de database hier echter naar ombouwen. Staat in SQL, dus kan UITSLUITEND op het kenteken gezocht worden door de bezoeker, waarbij uiteraard wel wat gegevens gelogd worden.

denkweb

Citaat van: t5karel op 06-07-2007 16:49:55
Reitse gespot.........bij mij aan de koffietafel ;D.Kwam ff buurten, en z,n diepvries aanvullen :eusa_whistle:.

Komt zeker niet BBQ'en? ;)

pwassink

Een 609 Rode 850 sedan,
met vrij aparte 850 belettering,
stond in Vorden vanmiddag.

Wie zou dat nu geweest zijn..  :eusa_think:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Jeroentjuh

Vandaag Markwinterman gespot op me werk, zag ineens zijn auto voorbij rijden en FolkerT5, nieuwe collega ;D

markwinterman

he jeroen
grappig dat ik gespot ben... ik was even witte zijknippers halen, die had ik nog niet
heb nog wel even je auto bekeken dus eigenlijk gespot ;D
volgende keer maar eens kennis maken..

Vertigo

aan het einde van de middag op de A18 bij Doetinchem:

Saffron C70 met getinte ruiten, Xenon en XC gril. XS-**-28

Mooie auto

Iemand van hier toevallig?

haRtV70R

Vanmiddag/avond een zwarte C70 met tritons (het leek mijn ex C wel) bij de Shell thv Hank. Nog ff wat veren in elkaars kont gestoken door over en weer duimen op te steken ;D  TP-nog-wat

Wie??

[move][/move]

Reitse

Reitse gespot.........bij mij aan de koffietafel ;D.Kwam ff buurten, en z,n diepvries aanvullen :eusa_whistle:.
hehe KaRel ook gespot, beide estates dan ook nog! Vent was zo gek van de GLT-sedan kont dattie me gewoon gaat achtervolgen! ;D (leverde wel hele coole BBQ op in mijn tuin trouwens... :eusa_clap: :eusa_dance:)

t5karel

Citaat van: Reitse op 07-07-2007 12:01:09
hehe KaRel ook gespot, beide estates dan ook nog! Vent was zo gek van de GLT-sedan kont dattie me gewoon gaat achtervolgen! ;D (leverde wel hele coole BBQ op in mijn tuin trouwens... :eusa_clap: :eusa_dance:)
Hebbie de boel goed uitgerookt daar ;D.Weten ze ff wie Reitse is nu ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Reitse

Citaat van: t5karel op 07-07-2007 12:24:03
Citaat van: Reitse op 07-07-2007 12:01:09
Hebbie de boel goed uitgerookt daar ;D.Weten ze ff wie Reitse is nu ;D.
;D dit vergeten ze niet snel idd... (was blij dat ik toch wat ramen dichthad ;))

Freakybaby

Gisteren een S70 2.5 op lpg. Kleur is donkerrood, en je had er nogal de sokken in. Heb achter je aan gereden van halverwege de ring tot jij rechtdoor ging naar Venlo en ik richting Maastricht (zwarte 854)
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

FGG

Vanmiddag, rond half vier, vanaf de UT tot in Hengelo reed er een zwarte T-5R achter me. **FV-FP. Bij het stoplicht zou ie m'n sticker gezien moeten hebben (ik was met de witte Estate) maar ik kreeg geen reactie. Geen Forum-lid, vrees ik. :-\

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

RRRRR_Ramon

Citaat van: FGG op 07-07-2007 16:18:57
Vanmiddag, rond half vier, vanaf de UT tot in Hengelo reed er een zwarte T-5R achter me. **FV-FP. Bij het stoplicht zou ie m'n sticker gezien moeten hebben (ik was met de witte Estate) maar ik kreeg geen reactie. Geen Forum-lid, vrees ik. :-\

Een 850 met een FV-FP-xx kenteken kan nooit een T5-R zijn, dat kenteken stamt uit eind 1992, begin 1993. Vermoedelijk origineel nog een Alter I. Zal een wannabe geweest zijn ;)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Robert Haven

Citaat van: RRRRR_Ramon op 07-07-2007 16:32:48

Een 850 met een FV-FP-xx kenteken kan nooit een T5-R zijn, dat kenteken stamt uit eind 1992, begin 1993. Vermoedelijk origineel nog een Alter I. Zal een wannabe geweest zijn ;)
volgens mij bedoelt hij **-FV-FP en die is idd uit '92 maar dan kan het toch ook een import zijn?

FGG

Citaat van: Robert V70 NBP op 07-07-2007 16:37:23
Citaat van: RRRRR_Ramon op 07-07-2007 16:32:48
volgens mij bedoelt hij **-FV-FP en die is idd uit '92 maar dan kan het toch ook een import zijn?

Tulek:

De sterretjes staat toch voor de rest?

Eerste toelating: 30-06-1995
Eerste afgifte NL: 14-07-2000

Nog even oefenen, jongens ;)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: