Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Vanmiddag rond 16.00 uur, bij het tankstation aan de N261 (Tilburg-Waalwijk) t.h.v. Waalwijk, een C70, kleur donkerblauw of zwart.
...The Nile isn't just a river in Africa...

@®-

De S70 van MarcoV weer eens gespot vandaag, was in Leidschendam je was zeker weer bij Van Vliet geweest.

En rondt 17.50 N44 afslag Wassenaar-Centrum een Onyx Groene 855 T-5 kenteken begon met een J verder heb ik het niet kunnen onthouden, met een deukje in het rechter achterscherm

R o b

Vandaag op de A67 zo rond de middag. Een zwarte 854 T5R met heel wat uiterlijk modificaties. ET stickers op de zijkant en goudkleur velgen voor en chroomkleur velgen achter!

Kenteken begon met JS

Ik zat in de grijze V70

850Tim

Vanmiddag ca.17.50 uur op de A4, terhoogte van Rijswijk/Plaspoelpolder, een groene 855 met T5 velgen, volgens mij verlaagd, een nieuw uitlaatsierstuk en een kentekenplaathouder van european tuning :P Piloot zwaaide nog even, ik zwaaide terug...... naar de dame die er naast zat :eusa_naughty:

;D
Simply the best.......

spooky202

kijk eens aan... dat was ik  :)

Is overigens geen T5, maar een 20v met idd T5 velgen. Jij zat in die mooie rooie 850R, zag de sticker de eerste keer net te laat.

Enne... je krijgt de groeten van m'n vriendin  ;D (de dame die er naast zat)

850Tim

Citaat van: spooky202 op 18-07-2007 21:06:35
kijk eens aan... dat was ik  :)

Is overigens geen T5, maar een 20v met idd T5 velgen. Jij zat in die mooie rooie 850R, zag de sticker de eerste keer net te laat.

Enne... je krijgt de groeten van m'n vriendin  ;D (de dame die er naast zat)

:eusa_clap:

Ha,ha. Leuk he, gespot worden.... Wat heb je er bij ET aan laten doen? Alleen sierstuk of complete nieuwe Ferrita ofzow. Zag er strak uit hoor...
Simply the best.......

spooky202

Citaat van: 850Tim op 18-07-2007 21:10:16

:eusa_clap:

Ha,ha. Leuk he, gespot worden.... Wat heb je er bij ET aan laten doen? Alleen sierstuk of complete nieuwe Ferrita ofzow. Zag er strak uit hoor...

Ik heb alleen het sierstuk erop zitten, die uitlaat komt waarschijnlijk nog wel een keer. Verder heb ik de motorsteun laten vervangen, bougies, bougiekabels, nieuwe remmen, luchtfilter... zo'n beetje alles wat bij een 20v zin heeft :)

Woon zelf in Tilburg (vooralsnog), dus ET is dichter bij dan goed is voor m'n portemonnee :D

Maar dank voor het compliment, vond die van jou ook erg mooi... rood blijft een mooie kleur voor een 850  ;D

850Tim

Citaat van: spooky202 op 18-07-2007 21:14:44

Maar dank voor het compliment, vond die van jou ook erg mooi... rood blijft een mooie de kleur voor een 850  ;D

:eusa_shifty:
:eusa_shhh:

;D ;D
Simply the best.......

Herminator

Zwarte v70r bij autocool comfort den haag op de brug.

Nunki

Nu bij mij voor de deur op de Haarlemmerweg, 30 meter achter mijn T-5: een mooie CY T5-r (91-RV-XX) met 850club sticker.
Iemand van hier?

OMD

net op de A44 wassenaar -> Leiden tot afslag Leiden een groene T5-R, even mee geblazen :D

WYD

Vanavond wederom de Rode 850R Estate met Volans gespot in Veenendaal om 20.00uur bij het spoor.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Vertigo

Dark Olive Pearl 850 R Sedan naast me wachtend voor het stoplicht (voorgesorteerd voor rechtsaf) bij Lichtenvoorde op de N18

Kon de bestuurder net niet zien. Kenteken begon met NS

MarcoV

Citaat van: @®- op 18-07-2007 20:42:30
De S70 van MarcoV weer eens gespot vandaag, was in Leidschendam je was zeker weer bij Van Vliet geweest

Klopt, heb de motorsteun laten vervangen en hij moest nog uitgelijnd worden na het avontuur Frankrijk!
Is nu weer tiptop in orde.
Heb je de auto zien rijden of zien staan?

MArcoV

@®-

Citaat van: MarcoV op 20-07-2007 07:08:57
Citaat van: @®- op 18-07-2007 20:42:30
De S70 van MarcoV weer eens gespot vandaag, was in Leidschendam je was zeker weer bij Van Vliet geweest

Klopt, heb de motorsteun laten vervangen en hij moest nog uitgelijnd worden na het avontuur Frankrijk!
Is nu weer tiptop in orde.
Heb je de auto zien rijden of zien staan?

MArcoV
Ik zag 'm staan.