Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

big ben

Citaat van: FGG op 19-04-2011 07:55:03
Gisteren rond 17:15 tussen Hengelo en Delden: de mooiste alter-I die ik ken gespot. Helaas was ik emt de S40 dus geen wederzijdse herkenning. Een sms bracht opheldering. ;D

:eusa_think:

FGG

Citaat van: big ben op 19-04-2011 13:29:34
Citaat van: FGG op 19-04-2011 07:55:03
Gisteren rond 17:15 tussen Hengelo en Delden: de mooiste alter-I die ik ken gespot. Helaas was ik emt de S40 dus geen wederzijdse herkenning. Een sms bracht opheldering. ;D

:eusa_think:

:eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

wouter.70

vandaag in vreeswijk stond er bij de scheepswerf een zilvere volvo s70 met forumsticker geparkeerd .
om ongeveer 20.00.

fredtref

Citaat van: ChristRoffel op 19-04-2011 13:11:33
Gisteravond om +/- 23:00 op de volgens mij Beneluxlaan in Utrecht een V70 SandStone.. met forum sticker!!
Ik stond bijna achter je, maar ging op het laatste moment naar de linkerbaan..!
Wie was jij?! ;)

Ik denk dat ik dat was, kwam uit mijn werk  :) kwam uit Nieuwegein, de oprit naar de A12 werd voor mijn neus afgesloten, dus toen binnendoor naar de Waterlinie om op de A27 te komen.

ChristRoffel

Citaat van: fredtref op 19-04-2011 22:51:27
Citaat van: ChristRoffel op 19-04-2011 13:11:33
Gisteravond om +/- 23:00 op de volgens mij Beneluxlaan in Utrecht een V70 SandStone.. met forum sticker!!
Ik stond bijna achter je, maar ging op het laatste moment naar de linkerbaan..!
Wie was jij?! ;)

Ik denk dat ik dat was, kwam uit mijn werk  :) kwam uit Nieuwegein, de oprit naar de A12 werd voor mijn neus afgesloten, dus toen binnendoor naar de Waterlinie om op de A27 te komen.

Volgens mij moet jij het wel geweest zijn.., het was in ieder geval een tdi.
En het kenteken begon met letters, alleen die heb ik niet onthouden..! :o
Tref ik het dat FredTref hier ook meeleest.. :D

hayke

Afgelopen zondagavond op de A50 richting Zwolle voegde een antraciet 854 met daarachter een houten gesloten karretje in, ik meen ter hoogte van Epe (?). Kon de details niet goed zien, want het karretje zat in de weg, maar bij het passeren zag ik duidelijk een forumsticker.  ;)

Wie o wie?

Justin-850

Gister Rampantbunny (Hans) gespot in de C30!

haasje

Citaat van: hayke op 20-04-2011 08:26:42
Afgelopen zondagavond op de A50 richting Zwolle voegde een antraciet 854 met daarachter een houten gesloten karretje in, ik meen ter hoogte van Epe (?). Kon de details niet goed zien, want het karretje zat in de weg, maar bij het passeren zag ik duidelijk een forumsticker.  ;)

Wie o wie?

Zal ik hoogstwaarschijnlijk wel zijn geweest. Dan was het overigens afslag Heerde-zuid.

jrkalf

Zo rond 11:45 een grijze estate met sticker gespot op de A12 tussen woerden en gouda. RP-LR-**
Bij Gouda ging ik fijn door naar het Haagse, jij haakte af richting 010.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

jrkalf

rond 12u bij Rijswijk de NH-HS-** zonder sticker, maar een nette 855 paarsch 2.5 20v,gespot. Kwam zo te zien vanaf rotterdam, ging bij de hoornweg linksaf de rijswijkse weg op. Ik zat schuinachter in die mooie 855 DOP, ik ging maakte een mooie haakse richting het gasstation voor wat LPG.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

johnn54

Mijn (855 2,5 20v DOP, PR-DS-**) eerste 'rijdende' spot en dan nog compleet met sticker  ;)
Vanmiddag op de A13 een V70, XL-NX-**.
Samen opgereden tot in R'dam.
Zwaaien en toeteren.
(Nb. het lijkt wel of je linkerremlicht wat minder fel is dan de rest, maar kan ook door de zon gekomen zijn)

Ries van de Zilverschuit

Citaat van: jrkalf op 20-04-2011 12:11:19
Zo rond 11:45 een grijze estate met sticker gespot op de A12 tussen woerden en gouda. RP-LR-**
Bij Gouda ging ik fijn door naar het Haagse, jij haakte af richting 010.

Dat was ik! Leuke kennismaking, voor mij voor het eerst dat ik iemand van dit forum op de snelweg tegenkom. Heb die sticker er nu een jaar op zitten, maar ben geen veelrijder.

Toen ik toevallig in de mijn achteruitspiegel keek zag ik twee xenon-850-koplampen aankomen en toen dacht ik direct: dat zou de eerste wel eens kunnen zijn. Inderdaad dus!

Leuke dat je effe zwaaide door het open dak, dat gaat bij mij niet. Ik zag dat je ook naar de sleuteldag in Waddinxveen komt. Tot dan!
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

hendrik75

één van deze PWA- IT mannen hier aanwezig?

LQDI

Kijk, dat is nou eens n fatsoenlijk wagenpark  ;D

T-5R Jorn

Gister aan de van Nijenrodeweg in Amsterdam een zwarte 855 (t-5)R(-looks?) gezien.
Hij stond er vanaf begin middag en toen ik daar wegging om +/- 19:00 stond hij er nog.
Waarschijnlijk de autorai bezocht(net zo als ik)

Ook hier actief?
MY RIDE 855 DOP T-5R