Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: BBS op 03-05-2011 11:18:25
Citaat van: FGG op 03-05-2011 11:03:23
Citaat van: BBS op 03-05-2011 10:58:21
Aan de Groenewegenstraat aan de zijkant van Profijt Meubel/Keukenconcurent/Beter Bed staat tegenwoordig (bijna elke dag) een hele mooie witte alter1 855 :eusa_drool:
Alleen de achterlichten units zijn vervangen door van die autostyle dingen :eusa_snooty: Binnenkort een keer een fotootje maken....

Toevallig iemand die hier bekend is ???

Hebben we ook een plaatsnaam?

Euhhmmm :-[ ja was ik vergeten, maar hij staat hier bij ons in 't Ogeveene. (Hoogeveen)

Ik weet wel dat mijn alter-I naar Assen is gegaan, maar die had geen after-market achterlichten. GT-GP-68 was dat. Geen dakrails, wel spoiler.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

BBS

Citaat van: FGG op 03-05-2011 11:23:49
Aan de Groenewegenstraat aan de zijkant van Profijt Meubel/Keukenconcurent/Beter Bed staat tegenwoordig (bijna elke dag) een hele mooie witte alter1 855 :eusa_drool:
Alleen de achterlichten units zijn vervangen door van die autostyle dingen :eusa_snooty: Binnenkort een keer een fotootje maken....

Euhhmmm :-[ ja was ik vergeten, maar hij staat hier bij ons in 't Ogeveene. (Hoogeveen)

Ik weet wel dat mijn alter-I naar Assen is gegaan, maar die had geen after-market achterlichten. GT-GP-68 was dat. Geen dakrails, wel spoiler.

Volgens mij was dat het kenteken niet, maar ik zal straks eens gaan kijken en een plaatje schieten ;) Ik moet toch die kant op ;D
Ook omdat de ingang naar de McD aan diezelfde straat ligt, en nee ik ga daar niet heen. :eusa_naughty:
Volvoloos....

Hans Duiven

Vandaag is Dopie langs geweest om de XYZ BB set langs te brengen, waarvoor dank!   :eusa_clap:

Dopie rijdt in de ex R AWD van Tim uit Meppel en is al druk bezig om hem flink op te leuken:

Hans

bertilv70

Beetje jammer van die "ielige" eindstukken. Waarom niet wat dikkere pijpen? Voor de rest ziet het er keurig uit!

StefanCJ

Vanmiddag rond 18.45 een donkergrijze 854 Alter I sedan in parkeergarage de Soeverein in Amersfoort. Helaas geen kenteken onthouden.

Wie o wie?

knoopie

wie o wie roetmobiel V-70 met sticker om 22.45uur uit binnenstad gouda naar rijksweg
A12 richting utrecht TH-  ???

u was alleen.........

Easterboy

Volgens mij zwaaide Joris (Jrs2k3) vanavond naar mij toen we op het plein bij de Rabobank stonden in Wolvega.
Dit rond 19:30.

JayJ

Citaat van: Rutger B op 02-05-2011 17:39:23
Zondag in heerenveen roerdomplaan 855 R blauw  sticker van het andere Volvo forum.

Dat zou ik eventueel geweest kunnen zijn, hoewel mijn R grijs van kleur is (427). Heb hem geparkeerd achter de ING, moest om half 3 in het NN vak zijn in het stadion voor de wedstrijd van het jaar.
Draait nu 296pk, 508Nm en een emmer op 1

BBS

Citaat van: BBS op 03-05-2011 11:27:34
Citaat van: FGG op 03-05-2011 11:23:49

Volgens mij was dat het kenteken niet, maar ik zal straks eens gaan kijken en een plaatje schieten ;) Ik moet toch die kant op ;D
Ook omdat de ingang naar de McD aan diezelfde straat ligt, en nee ik ga daar niet heen. :eusa_naughty:

Zoals belooft: in het bezit van huidige eigenaar sinds 11-2007...
Volgens RDW is hij voor het eerst op kenteken gezet op 26-10-1993 ??? Wel met alterII koplampen...

Hij staat er vrijwel elke dag, dus de eigenaar moet ergens werken bij Profijt meubel/Keuken concurent/Beter bed....
Wel met zwart leder interieur erin. ;)
Volvoloos....

)()()sT

Het is ook geen alter 1, maar een alter 1,5  :D
Mijn 850 heeft ook HF-**-**

FGG

Citaat van: BBS op 04-05-2011 15:37:06
Volgens RDW is hij voor het eerst op kenteken gezet op 26-10-1993 ??? Wel met alterII koplampen...
Citaat van: )()()sT op 04-05-2011 15:43:50
Het is ook geen alter 1, maar een alter 1,5  :D

Makkelijkste manier om 't 1 oogopslag te zien vind ik toch altijd de bumpers: een grijs bovendek is geen Alter-I

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

markmol

Vanmiddag een mooie V70 roetmobiel gezien met grote rode Volvo sticker op achterruit en elandstickers (ferrari model) op de zijkanten. Mooie extreme velgen! Vlakbij de tuinland in Assen.

http://i52.tinypic.com/10p4j76.jpg

san

Laat in de morgen een stickertje gespot in Lisse,jij reed net een bruggetje over,geen flauw idee welke straat en of het nou een 855 of V70 was......zag ineens "onze" forumsticker.

Bouke

Wie reed er gisteren met een zilver grijze c70 cabrio en xenon aan bij oudekerk a/d ijssel op de n210 rond een uur of 9 s' avonds

)0H@N

Vanavond rond 20.00 uur een S70  ? ( R AWD ) ? in iedergeval in Saffron langs het kanaal geparkeert opweg naar Heeten. De kofferbak stond los en er zat iemand naast te vissen ( of zo iets, kon het niet goed zien).

Iemand van hier?  Mooie wagen!!! :eusa_clap:
Thank you for flying with Volvo.