Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Frankglt

Maandag 9 mei, zo rond 16.45 uur op de Willem Alexanderbrug richting nieuwe rotonde Druten, een zeer mooi C70 saffron, op gas, kenteken XG-PD-xx. Achter het stuur een mooie (Indische?) dame.... Ik reed in de Peugeot-leasebak.

Justin-850

Citaat van: dbs1 op 11-05-2011 14:45:34
Wetend dat het hier niet hoort, maar voor het geval dat hij misschien wel meeleest:

V40 T4 met sticker die lijkt op onze sticker, maar dan in geel-blauw uitgevoerd.
Was duidelijk een liefhebber, mooie auto met donkere uitlaatbrom bij wegstuiven uit Esso pomp aan de Zwijnsbergenstraat in Breda. Kenteken ST-**

Die sticker is van hier: www.volvo-forum.nl ;)

Daar is ook een topic voor gespotte stickers en die heet: "Ik zag een forum sticker"

Gr. Justin ;)

Samu

Citaat van: fbm op 10-05-2011 23:11:48
08.50 in Zeist een zwarte 854 met AP's achter zwarte titans en een bijrijder die zich goed vast moest houden toen je de bocht om scheurde! ;D

:D

was me collega ernaast, toch leuk dat je hem ff kan duidelijk maken door middel van ap's dat ie zn gordel om moet doen, of anders onder me dashboard verder mee mag rijden :d

Thys

Van wie was ook weer die groene 855 T-5R met kenteken LS-BN? Kwam deze zojuist weer tegen in Zwolle bij het provinciehuis/ de rechtbank.

knip

vanmorgen 7.15  afslag oelegem (belgie)onder viaduct,    groene 854 dop421  ,heldere koplampen,achterspoiler.

ik was undercover  vw-crafter 8)

Marc O.

Net, rond 1800 uur, op de A58 tussen Best en Oirschot, een V70 met dubbele uitlaat en heldere achterlichten. Geen sticker, maar zo te zien wel een liefhebber. Kenteken SP-HH-.. Ik in de blauwe S80.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Ann.

Zwarte ( of antracietgrijze) 855 R om 20 uur op de parkeerplaats bij sportpark de Bokkeduinen A' foort, mooie auto.
Mijn boswachter stond er achter. :-)

En afgelopen zaterdag een CY 855 in Njjmegen, Z- kenteken, ik zat in een fluks cabriootje met hond op schoot weg te waaien.
( Ik haat cabrio's)

pwassink

Vanmiddag kwam ik ter hoogte van de begraafplaats in Lochem tegen 1400 uur een heuse CY 855 tegen,
in een flits nog even gegroet, zag in de spiegel eenhand uit t raam komen. Iemand van hier ?
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Robert70

Vanmiddag te Aalten, rond 17.15 uur, vanuit de Frankenstraat een zwarte V70 TDI met 17 inch velgen (schatting) en geblindeerde achterste ramen.

Robert.

hendrik75

Onderstaande fraaie 855 hedenmiddag gezien op parkeerplaats Buitenkaag... nét bij mij om de hoek.

GeertM2

Nog een CY, stond vanmiddag bij de DAF in eindhoven...

Zonder sticker, toch iemand van hier?

henry classic v70

Rare schoorsteen.....
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

grijzev70tdi

Citaat van: pwassink op 11-05-2011 21:10:48
Vanmiddag kwam ik ter hoogte van de begraafplaats in Lochem tegen 1400 uur een heuse CY 855 tegen,
in een flits nog even gegroet, zag in de spiegel eenhand uit t raam komen. Iemand van hier ?

Ken hem wel, is een leraar op het Staring college. Heeft eerder ook een BS T-5R gehad maar mee voor een trekker gereden. Maar is volgens mij geen lid van het forum
Grolsch, het klinkt al lekkerder

)()()sT

Citaat van: henry classic v70 op 11-05-2011 22:09:46
Rare schoorsteen.....

Beetje BMW style.
Vind het niet eens zo verkeerd; valt perfect in de sparing  :eusa_clap: