Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

KIM

Citaat van: Powerpete op 16-05-2011 18:22:55
Citaat van: storm480 op 13-05-2011 19:48:16
Dinsdag avond bij het hotel/macD Gorinchem-oost (tegenover de Evenementen hal: een Laserblue classic V70R (met F-kenteken)

Vanmiddag op de A15 thv Geldermalsen heb ik volgens mij Powerpete gezien in z'n Rooie R met grote stickert op de achterruit.

(ben toch nog even stiekem op pad met de V70 ;) )

Grtzz Erwin

wasnt me..... vrijdag gewoon aan t werk geweest thuis in de winkel...

als de sticker links zat met een grote fastech sticker midden boven dan was het Tom 850...

http://i25.photobucket.com/albums/c80/powerpetespics/Red%20R%20meet%202011%20the%20betuwe%20edition/IMG_7442.jpg

Ik reed er wel, maar ik heb niet zo'n grote sticker achterop.

reMARKable

Rond 16.45u op de A27 ter hoogte van maartensdijk richting utrecht een zilvergrijze glt 855 met elandsticker+zweedse vlag links onder op de achterruit. Wie?

Willem Welten

Citaat van: R o b op 15-05-2011 17:11:30
Citaat van: Willem Welten op 15-05-2011 13:26:30
Gister in Bakel 855CY,
en volgens mij stond er een s70 bij

Mvg Willem

Goed gezien....en waar was jij dan? We kregen de koffie niet op...........

Ik kwam van Bakel af en ging richting Deurne,
maar ik had de gang er goed inzitten dus ik was er zo voorbij.
Vandaar dat ik niet had gezien dat het een 850 was ipv een s70.

Gr

Laserblue

Een uurtje geleden volgens mij Bouke als bijrijder in een grote groene VW bus  bij Lopik gezien  :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Bouke

Citaat van: Laserblue op 16-05-2011 18:56:46
Een uurtje geleden volgens mij Bouke als bijrijder in een grote groene VW bus  bij Lopik gezien  :)
??? nee ik zat er niet in hoor ;) jaja het kijk toch wel lastig zo die donkere ramen ;D ik was om 18:00 al thuis

Bouke

Nathalie had wel een forumer gespot ,een groene(dop?) 854 (GL-RL-XX) thv Zoetermeer op de A12,wie bent U :eusa_think:

EdenAli

Vandaag tussen kampen en dronten een witte 855 kenteken xx-tt-gn volgens mij eentje die hier te koop stond
knipperde nog (hoegaardentruck)

Easterboy

Wie oh Wie, staat er met zijn NBP V70R op de Margrietstraat in Wolvega?
Vette bak om te zien! Ik wil ook een R.... :(

Bas850

Ik niet gespot op de weg wel op het Volvoforum, je bent gespot...

Citaat van: arnoud.Volgens mij was het een 850-forum sticker, maar aangezien de tekst verdwenen was onder het logo kan het ook een extreem verkleurde sticker zijn :lol:

"to finish first, you first have to finish"

janjoh

tijdje geleden al gespot bij Nijmegen voor de Waalbrug, bekende van hier? O ja, en wat betekent die sticker links met 20...?

Risjat

Zojuist op de Deurningerstraat in Hengelo een rode (R) met goed waarneembare forumsticker !

Tom850

Citaat van: Risjat op 17-05-2011 17:43:18
Zojuist op de Deurningerstraat in Hengelo een rode (R) met goed waarneembare forumsticker !
Dat was ik. Vandaag vanuit Rotterdam komen rijden en niet gespot en dan word je in je eigen woonplaats gespot.
Hoe was jij dan?

hendrik75

Het lijkt wel zomer met al dat fruit! Ik spot alleen maar gele  855's de laatste tijd  ;)

vandaag in warmond

R o b

Die in Warmond staat ook vaak bij een restaurant! (In Warmond).

Risjat

Citaat van: Tom850 op 17-05-2011 18:24:41
Citaat van: Risjat op 17-05-2011 17:43:18
Dat was ik. Vandaag vanuit Rotterdam komen rijden en niet gespot en dan word je in je eigen woonplaats gespot.
Hoe was jij dan?

In trage, lakse, betrouwbare, slome, maar oh zo onthaastende auto, de Benz G-klasse.

Heanig an.