Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

The Demon

Rij jij soms met je ogen dicht?  :D

Groet,
The Demon.

jrkalf

Citaat van: The Demon op 31-05-2011 20:29:27

Groet,
The Demon.
Ik spot genoeg 850's. Maar vaak zie je eigenlijk aan de auto wel of het een liefhebber is, of een medeweggebruiker.... ;)
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

0507880

Wie wat er vandaag in Duiven bij van de Valk hotel A12 met een V70 R Blauwe zag er strak uit  :eusa_clap:

volvotje850

Vanmiddag op het industrieterrein in Doetinchem een blauwe 854 gezien.Ik (Sligro auto) moest op de rotonde richting Laag-Keppel,hij/zij ging rechtsaf.

Iemand van hier?

DD

Citaat van: jrkalf op 31-05-2011 20:40:10

Groet,
The Demon.
Ik spot genoeg 850's. Maar vaak zie je eigenlijk aan de auto wel of het een liefhebber is, of een medeweggebruiker.... ;)
vind ik toch knap dat je dat kan zien. Je zal mij ongetwijfeld als niet liefhebber beschouwen dan. na 3x de schaven op de voor en achter bumper opgeknapt te hebben en al 2x een nieuw setje plastic roosters gekocht te hebben voor in de voorbumper ben ik er een beetje klaar mee. De buitenkant is prima zo met vegen, krassen en missende onderdelen. Daar besteed ik mijn zuurverdiende centen niet meer aan. Dat stop ik liever onder de kap zodat die in goede conditie blijft.

jrkalf

Citaat van: DD op 01-06-2011 08:36:01
Citaat van: jrkalf op 31-05-2011 20:40:10

Groet,
The Demon.
vind ik toch knap dat je dat kan zien. Je zal mij ongetwijfeld als niet liefhebber beschouwen dan. na 3x de schaven op de voor en achter bumper opgeknapt te hebben en al 2x een nieuw setje plastic roosters gekocht te hebben voor in de voorbumper ben ik er een beetje klaar mee. De buitenkant is prima zo met vegen, krassen en missende onderdelen. Daar besteed ik mijn zuurverdiende centen niet meer aan. Dat stop ik liever onder de kap zodat die in goede conditie blijft.
*kuch* combinatie van auto en bestuurder. Meestal kijk je ff om en dat doen de meeste forum rijders die ik spot ook als ze een volvo voorbij zien rijden.

De anderen zie je meestal stoicijns door rijden en gunnen je geen blik waardig.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

macdriver

beetje laat maar wie kwam ik knipperend tegen zondag tussen heerlen en maastricht
ik ging met de truck richting heerlen en jij richting maastricht (blauwe v70 estate volgens mij)

Easterboy

Wie reed er net op de madame curieweg in joure met zijn bordeauxrode 855 met 4 blauwe mistlampen onder bij de voorbumper?
Geen forumsticker, wel een elandsticker op de achterruit. Volgens mij heb ik hem wel eens gezien op het forum of meeting. :eusa_think:

markmol

bordeauxrode v70 zien staan achter Broekhuis Autoschade in Assen (naast de kwikfit). Iemand een ongelukje gehad?

Spin!

Citaat van: Easterboy op 01-06-2011 11:07:19
Wie reed er net op de madame curieweg in joure met zijn bordeauxrode 855 met 4 blauwe mistlampen onder bij de voorbumper?
Geen forumsticker, wel een elandsticker op de achterruit. Volgens mij heb ik hem wel eens gezien op het forum of meeting. :eusa_think:

Bouke en/of Nathalie!

www.vm-parts.nl

Taranis

Citaat van: Spin! op 01-06-2011 11:43:34
Citaat van: Easterboy op 01-06-2011 11:07:19

Bouke en/of Nathalie!

Ik heb de foto's in z'n blog zitten bekijken, maar daar heeft ie wél een forumsticker en geen elandsticker...

Easterboy

Heb je een linkje van zijn blog? Ik ben wel benieuwd of ik zijn auto herken, ik zag volgens mij rechtsonder op het achterraam een elandsticker.

Verder heb ik rond half 1 een donkerblauwe V70 mét sticker gespot op 'Het Meer' t.h.v. Werktijd uitzendbureau.
Hij had een donkere grille, dus ik vermoed dat het de auto van Roger is. Kan dat kloppen?

En wat iets eerder in de ochtend heb ik in Heerenveen een DOP 855 T-5R gezien zonder sticker, wel met xenon verlichting.
Omdat ik er achter reed kon ik er nog net vlug een plaatje van schieten. :)

jrkalf

Citaat van: Easterboy op 01-06-2011 13:44:45
Heb je een linkje van zijn blog? Ik ben wel benieuwd of ik zijn auto herken, ik zag volgens mij rechtsonder op het achterraam een elandsticker.

Verder heb ik rond half 1 een donkerblauwe V70 mét sticker gespot op 'Het Meer' t.h.v. Werktijd uitzendbureau.
Hij had een donkere grille, dus ik vermoed dat het de auto van Roger is. Kan dat kloppen?

En wat iets eerder in de ochtend heb ik in Heerenveen een DOP 855 T-5R gezien zonder sticker, wel met xenon verlichting.
Omdat ik er achter reed kon ik er nog net vlug een plaatje van schieten. :)

http://www.nigeldehaan.nl/images/gespot/gs4.jpg
een T-5R... wel even melden bij Spin! ;)
shRek is verkocht!
---

Douwe

Vanmiddag om 17:45 een blauwe V70 met twee hele grote schijnwerpers voor de gril met volgens mij een grotere dan normale sticker op de achterruit.Was tussen Buitenpost en de A7. kenteken was .. ..-FN-JJ.
Ik in mijn eigen DOPje.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

innocenti

Citaat van: 0507880 op 31-05-2011 21:25:24
Wie wat er vandaag in Duiven bij van de Valk hotel A12 met een V70 R Blauwe zag er strak uit  :eusa_clap:
Hoe laat? V70R met PEGS en titan kleurige spiegelkappen?

Grote kans dat ik dat was. Ik werk in Duiven.