Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Blauwe V70R gespot vanmiddag in Ommen met handels platen, iemand van hier?
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

grijzev70tdi

Citaat van: Arjanestate op 02-06-2011 00:53:05
Citaat van: grijzev70tdi op 31-05-2011 18:13:44
Citaat van: Arjanestate op 31-05-2011 13:29:06
In de parkeerkelder van het roc aventus gespot, een rode 854 met kenteken jnftxx

in apeldoorn?

Jep, zijn er meer van dan?

Deventer, zutphen
Grolsch, het klinkt al lekkerder

marc-850

Gisteren 4x op en neer gependeld tussen Dodewaard en Strand Horst, met betonnen brugliggers voor de bouw van een ecoduct over het spoor, langs de A28.
Op de parkeerplaats bij de bouwketen stond een V70 Sandstone. Helaas niemand kunnen vragen wie de eigenaar was. Toevallig wel iemand van het forum?

Verder die dag nog gespot:

CY Estate: A30 rond 13.00 uur, richting Barneveld.
CY Estate: A28 rond 17.15 uur, richting Amerstfoort.

En nog opvallend veel 854's, 855's, S70's en V70's.

ulkeman

gisteren een vrachtwagen van klomp transport die naar me seinde.
iemand van hier toevallig?

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

henry classic v70

Rode 855 R in Epe t.o de kerk bij "Roberto" de IJssalon..
Kenteken PB-xx-xx geen stickert helaas.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Bouke

Vandaag 2x gespot de witte glt van de zwager van R.Bijl tussen Bergambacht en Berkewoude,wat een lekkere sound zit er in dat ding :eusa_drool:

rpakuypers

Een blauwe V70 AWD met kenteken eindigend op xx-xx-49 om 17:28 op de Julianaweg in Wolvega ............. met forumstickert  :eusa_clap:

Groet,
Roger

arjen850

Citaat van: ChristRoffel op 02-06-2011 22:40:50
Vanmiddag in Epe (weet geen straatnaam) zo rond 17:00, een rode 855 (R ?).. Volgens mij begonnen het kenteken met PH-xx-xx, in ieder geval met een P..  ::) Ik stak de hand op, en volgens mijn bijrijder deed jij dat ook! ;)
En vanuit de binnenspiegel zag ik een forumsticker..!

En rond 18:30 bij Wezep ging een grijze 854 alter 1 de snelweg op richting Nunspeet, sticker en kenteken niet kunnen zien..

Bij de afrit Wezep lag een bordeauxrode 854, in de (droge) sloot.. :( Kenteken: PF-xx-x7, hopelijk niet iemand van hier!?!
http://i52.tinypic.com/29csz7k.jpg
http://i52.tinypic.com/d7cbo.jpg

Yep it was me, heb jou idd ook gezien en ook even gewapperd ;D

Superskunkie

Zaterdag bij sample sale in nieuwegein een witte V70 gespot met kleine forumsticker. een TDI met een V70R interieur en een nieuw kenteken.

Gisteren zondag dus een zwarte 850 sedan gespot in zaandam op het kruispunt bij bastion hotel / den ylbrug. Met 2 elandstickertjes op je zijscherm.

Tonnie

Kali-Integrali

Dinsdag 16:30 op de A1 t.h.v. afrit Kootwijk:
Zwarte V70 R met forumsticker en Elandsticker op de schermen. Blonde dame erin. Kenteken XZ-NF-**

Woensdag (vandaag) Loolaan te Apeldoorn rond 8:00
Zwarte V70 R met de noodknippers aan op de parkeerstrook. Hopelijk aan het laden/lossen ;) kenteken **-LLL*
Volgens mij rijdt Herminator daar wel eens rond?

Svenneh

Zojuist op de Molenweg in Nunspeet een grijze 855 t5 met forumsticker gespot. Ik reed een klein stukje achter je aan maar je ging linksaf een oprit van een woonhuis op!

T-5R Jorn

Vanochtend om iets voor 12 uur een 855CY op de A12 tussen Duiven en Zevenaar(net na Arnhem) reed richting Duitsland of de A18.

Jij reed op de linkse weg helft(waar je natuurlijk ook hoort met een t-5R  ;D ) ik reed ook op de linkse weghelft maar dan de andere kant op(richting Arnhem) ik zag je op het laatste moment en claxoneerde toen twee keer kort achter elkaar, volgens mij keek je nog heel ff mijn kant op bij het passeren. Ik reed in mijn 855 DOP T-5R met forum- en TWR-sticker .

Heb helaas geen kenteken of forumsticker kunnen zien en door de donkere ruiten ook niet een bestuurder achter het stuur kunnen herkennen.

Wie was u?
MY RIDE 855 DOP T-5R

wepster

zojuist mehn gespot ;D

ik was undercover in een witte fiasco punt en hij kwam tegemoet rijden richting koningsbosch op de neutrale weg

Siemen

Net in Zwolle op de Veerallee een stukje achter V70 TDI gereden. Zag er goed uit Jaap, even getoeterd en gezwaaid.

spitsrijder

Vanmorgen op de A20 vanaf Kralingen, een bordeaux rode V70 met forum stickert.
Zwaaien naar elkaar, altijd leuk  ;D