Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Arjanestate

Citaat van: aardigebas op 03-08-2011 22:11:36
http://kilroynews.net/latestnews.htm 2e bericht.

Flinke ongeluk.

De verslaggever schrijft over een stevige V70!

Bekende van hier?

Mercedes mag er ook wel zijn :eusa_clap: Denk wel dat de gewonde de MB bestuurder was..
854 T-5 ROOD 1994

Laserblue

Vanavond om ca. 20:15 op het Capelse plein een prachtige originele Silversand 854 t5 met kenteken PV-JV
Iemand van hier? :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

mikky

Zonet ingehaald door een blauwe V70 met sticker op de A1 richting Almelo, rij zelf met een grote oranje vlek op de weg  ;)

irian paul

Ik ben ook net ingehaald dooe een NBP V70R met forum stiker kenteken begon met SH-
zat een vrouw achter het stuur en de V70 rijd op LPG

Chris

In de wasstraat bij de Total in Schiedam gisteravond rond een uurtje of 17.30 uur een silversand 854 2.5. Geen sticker.

Wie o wie?

Laserblue

Citaat van: irian paul op 04-08-2011 09:11:43
Ik ben ook net ingehaald dooe een NBP V70R met forum stiker kenteken begon met SH-
zat een vrouw achter het stuur en de V70 rijd op LPG

Ik denk dat ze ontsnapt is ;) d'r man zei natuurlijk; je blijft in de buurt van het gas  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

irian paul

Erik_M.

Gisteren in Simpelveld in de buurt van de stationsstraat, een 855 volbeplakt met (bedrijfs) reclamestickers. E.e.a. gezien in de spiegels van m'n DOP 855 R.

gRoet,
eRik

)()()sT

Was jij zo dicht in de buurt...?

Die is van de plaatselijke shoarmatent daar ;D ;D

san

In Le Vigan,zuid frankrijk,naast de Super-U,een forumsticker gespot  :)

marcoz84

vanmiddag deze mooie t5r gespot, met zeer strakke v70 velgjes. iemand van hier toevallig?

http://i270.photobucket.com/albums/jj95/bergm84/IMG_20110804_120946.jpg

Kingfisher

Wie o wie haalde ik vanavond omstreeks 20:35 in op de A12 thv Bleiswijk / Zevenhuizen?
XT-SP-** Nautic blue V70 met aparte koplampen + Forum Sticker. Mannelijke bestuurder met geel shirt en heel rustig rijgedrag  ;D

Ik was de blauwe C-max die voorbij kwam en nog even remde, jij kwam nog even achter mij naar links. Volgebns nmij ging je er bij Gouda af?

volvotje850

Vanmorgen kwam er op de A58 mij een 855 cy tegemoed tussen Oirschot en Best rond 07.30 uur.
Iemand van hier?

RATFINK

Vanmiddag Mitchelli rond een uurtje of 5 in Zoetermeer op de Oostweg, ik was die mafkees op een witte Piaggio driewieler. Stak mijn duim nog op  ;D

Erik_M.

Citaat van: )()()sT op 04-08-2011 12:38:07
Was jij zo dicht in de buurt...?

Die is van de plaatselijke shoarmatent daar ;D ;D

Aha, 'k zag de 'm al kijken naar de R.

'k was vanuit Simpelveld een dag met de ZLSM mee, leuk hoor met een Zweedse stoomloc voor de trein. De R heeft die dag aan de stationsstraat gestaan, voor de showroom met de Kever erin.

gRoet,
eRik