Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Rainbird

Vanochtend gespot op de ijsselallee in Zwolle rond kwart over 8, een donker (blauwe?) 855 met zwarte grill zonder logo en glimmende 17 of 18" velgen, Getint glas en sticker (alleen vlag volgens mij) Druk bezig alle details te onthouden maar vergeten naar het kenteken te kijken
Je stond bij het tweede stoplicht en sloeg voor jou links af richting marslanden/Raalte e.d

Ik stond tegen over richting station.
TGM 855 op cetus velgen.

Ik weet niet of je mij gezien hebt?

zeepoog

Citaat van: Pino143 op 14-08-2011 20:44:06
Citaat van: zeepoog op 14-08-2011 13:23:16
Gisterenavond tussen 19 en 20 uur a4 richting den haag thv splitsing a44. Bordeaux rode gasgestookte 20 klepper met sticker. PS-PF-** Wie oh wie! Ik reed met een vouwwagen terug van vakantie.

Zeepoog,
ik zag idd een 855 met vouwwagen rijden. Hoe kon je in vredesnaam zien dat ik een gasgestookte auto reed? Ik heb nl een vulnippel achter het tankklepje zitten. Rook je het of zag je mn reservewiel in de achterbak liggen?

Oh ja! Ik dacht een forumsticker gezien te hebben. Heb niet al te beste ogen, vooral niet in de schemer, dus checkte even op RDW of ik je kenteken goed had gezien. Daar zal het wel opgestaan hebben. :-)

cas

Mark gespot in mijn eigen straatje hij zwarte 854 t5r. gaat hij nog wel of niet in de verkoop?

zonde!!

;)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Frankglt

Om 16.15 uur vandaag op de A2 van Utrecht naar Den Bosch, een NBP S70 met dubbele uitlaat, xx-ZH-BK, prachtige S70 om te zien en met forumsticker! Je ging 140+ waar 100 is toegestaan, ik kon je in mijn lease-Peugeotje nauwelijks bijhouden. Bij de afslag Breda ging je eraf, maar je had moeite om af te slaan, zelfs zodanig dat je bijna een aanrijding had....

Sbv

Citaat van: Frankglt op 15-08-2011 17:04:55
Om 16.15 uur vandaag op de A2 van Utrecht naar Den Bosch, een NBP S70 met dubbele uitlaat, xx-ZH-BK, prachtige S70 om te zien en met forumsticker! Je ging 140+ waar 100 is toegestaan, ik kon je in mijn lease-Peugeotje nauwelijks bijhouden. Bij de afslag Breda ging je eraf, maar je had moeite om af te slaan, zelfs zodanig dat je bijna een aanrijding had....
rammstein01  ex Misha

rammstein01

Tja, ook ik ben af en toe net een mens. Excuus als ik je in gevaar heb gebracht.

En moeite met afslaan..................... ach als er een Sprinterchauffeur zo lomp is om het gas erop te gooien als ik de knipper naar rechts heb en er tussen poog te gaan.

Wel ironisch, meestal houdt ik me aan de snelheid en val ik niet op, nog nooit gespot op de A2. En nu op deze manier.

Blijf erbij niet netjes, maar ook niet structureel.

GRtzz,

Rob

Frankglt

Citaat van: rammstein01 op 15-08-2011 17:18:20

Tja, ook ik ben af en toe net een mens. Excuus als ik je in gevaar heb gebracht.

En moeite met afslaan..................... ach als er een Sprinterchauffeur zo lomp is om het gas erop te gooien als ik de knipper naar rechts heb en er tussen poog te gaan.

Wel ironisch, meestal houdt ik me aan de snelheid en val ik niet op, nog nooit gespot op de A2. En nu op deze manier.

GRtzz,

Rob

Hahaha, nee je bracht mij niet in gevaar, volgens mij ook niet iemand anders! Als ik mijn eigen auto had gehad was ik wel even naast je komen rijden, maar mijn 207-tje trok dat niet.

Peter360

Vandaag gespot om 15:15 op de A9 Akersloot/Alkmaar vlakbij Alkmaar een 855 t-5R Cream Yellow met grote rood/witte blokjes van de forumsticker. Kenteken kon ik niet zien, ik reed aan de andere kant van de weg, bovendien waren er wegwerkzaamheden, er wordt een nieuwe weg aangemaakt.

rammstein01

Citaat van: Frankglt op 15-08-2011 17:32:35
Citaat van: rammstein01 op 15-08-2011 17:18:20

GRtzz,

Rob

Hahaha, nee je bracht mij niet in gevaar, volgens mij ook niet iemand anders! Als ik mijn eigen auto had gehad was ik wel even naast je komen rijden, maar mijn 207-tje trok dat niet.

Gelukkig maar, volgende keer gooi je de 207 er gewoon voor. Maar als het drukker wordt ga ik altijd bij Vianen eraf. Ga ik binnendoor en bij Lexmond de A27 op.

Who knows, tot sinas.

Grtzz

Bouke

Wie was er met een blauwe V70 op gas(tl-hp-xx) met een sticker van het andere forum :-\ bij de Rabo in Lopik om 14:00 ,misschien kijk je ook hier,das trouwens veel leuker ook ;D Oja je had er perfo's onder liggen

Ron 123gt

Dat was ik Bouke! Wist wel dat je bij een hovenier werkte... maar niet hoe je eruit ziet. Leuk dat je ff een praatje kwam maken ;)
Volgende keer dan maar?
Oh en wat die sticker betreft, ben eigenlijk geen stickerplakker maar ik heb ook nog een "ouwe" Volvo vandaar dat ik op beide forums zit.

Ron

mark71

Citaat van: Peter360 op 15-08-2011 18:07:49
Vandaag gespot om 15:15 op de A9 Akersloot/Alkmaar vlakbij Alkmaar een 855 t-5R Cream Yellow met grote rood/witte blokjes van de forumsticker. Kenteken kon ik niet zien, ik reed aan de andere kant van de weg, bovendien waren er wegwerkzaamheden, er wordt een nieuwe weg aangemaakt.
Dat zal mijn vrouw geweest zijn  :D die is in Alkmaar.

gr  :)

old but fast

wil je volvo,s zien rij dan op de a1 richting enschede,heb er wel tig gezien vandaag,allemaal zonder forum stickert
bij de volgende met sticker zal ik de toetert van de klompenkar eens gebruiken  :eusa_whistle:

JvW

Citaat van: Taranis op 14-08-2011 13:25:21
Citaat van: beunmaat op 14-08-2011 13:14:47
Citaat van: ChristRoffel op 14-08-2011 00:01:37
Ga ik dinsdag nog Roffels spotten in het Zeeuwse land? ;) Of is het alleen beunmaat die daar rond rijd?!

waarschijnlijk wel ja, het is hier biet zo dik bezaaid met forummers :P

Mwoah... jij, arjenT5R, GP64, haRtV70R, ondergetekende... en ergens in de zak rijdt er nog een donkerblauwe V70R met forumsticker, maar ik betwijfel of dat een forumlid is of de auto gekocht met sticker.

Citaat van: zeepoog op 14-08-2011 13:23:16
Gisterenavond tussen 19 en 20 uur a4 richting den haag thv splitsing a44. Bordeaux rode gasgestookte 20 klepper met sticker. PS-PF-** Wie oh wie! Ik reed met een vouwwagen terug van vakantie.

Dat was Pino143 :)

Ik wil Oost-Souburg ook nog weleens verlaten en de buurt van Vlissingen en Middelburg onveilig maken...

Peter360

Citaat van: mark71 op 15-08-2011 22:12:18
Citaat van: Peter360 op 15-08-2011 18:07:49
Dat zal mijn vrouw geweest zijn  :D die is in Alkmaar.

gr  :)
Het was ook een van de enigste opvallende auto's uit de rij, was tevens ook de eerste CY die ik daar in de buurt heb gespot, mooie auto.