Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

jrkalf

Gisteren bij een boer langs geweest en toen stond er ineens iemand die even m'n auto stond te bekijken. Was ook 850 T-5R gek...

Niets verder opgemerkt tot ik m'n auto even uit het hok moest verplaatsen en hem naast zijn T-5R dop neerzette.... Iemand van hier???

Gisteren rond 11:30 in Kamerik, LR-XL-**
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Risjat

Vanochtend op een parkeerplaats van de UT, bij het sportcentrum een Diesel, 74-JV-** met een niet te missen forumsticker, en 850 club kentekenplaathouder.

fbm

Citaat van: OkkieC70 op 10-09-2011 22:16:38
Spotte vanmiddag in bilthoven een zwarte 850 met grote sticker op zijn voorruit zwaaide nog maar kreeg volgens mij geen reactie terug!
Zag er netjes uit in elk geval

Reed zelf met mijn c70

Dat was ik! Zag het wel, maar het kwam alleen wat traag binnen bij mij! :eusa_shifty:
Keek nog in de spiegel, maar het ging te snel. Dacht nog snel iets te zien van 4 pijpjes  :eusa_think:

Gr Remco

Peter360

Ternet gespot rond 14:30 een prachtige V70R Laserblue, xenon, carbonlip enz. het kenteken was XV-JN-3* reed richting Hoorn vanuit de Beemster, reed zelf op mijn fiets richting huis.

grijzev70tdi

Vanmiddag rond 16.15 in Klarenbeek bij het treinstation een DOP 855 R met kenteken **-PN-ZX (dacht ik)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

850-2.520V-Driver

Nog vergeten, ergens vorige week (maandag/dinsdag?) een CY Estate op de Boschdijk in Eindhoven. Ik kwam voor je door in een DOP 854 en stak m'n hand nog op. Verder ging 't te snel om een kenteken te onthouden...

Verder een uurtje geleden een embleemloze DOP Estate op de Helmondweg (snelweg Eindhoven - Helmond).

Iemand van hier?

Boogie

Citaat van: 850-2.520V-Driver op 12-09-2011 18:29:59
Nog vergeten, ergens vorige week (maandag/dinsdag?) een CY Estate op de Boschdijk in Eindhoven. Ik kwam voor je door in een DOP 854 en stak m'n hand nog op. Verder ging 't te snel om een kenteken te onthouden...

Verder een uurtje geleden een embleemloze DOP Estate op de Helmondweg (snelweg Eindhoven - Helmond).

Iemand van hier?

Ja dat was ik en vriendin!
Nette 854. Zal de komende tijd nog wel vaker wachten worden op de snelweg.

groet Jan

Reitse

Vanmorgen en vanmiddag omgeving Ossenmarkt in Stad Grunn, gele T-5R sedan. Misschien dezelfde die zaterdagavond rond middernacht in Groningen-Zuid rondreed?

850-2.520V-Driver

Citaat van: Boogie op 12-09-2011 20:24:32

Iemand van hier?

Ja dat was ik en vriendin!
Nette 854. Zal de komende tijd nog wel vaker wachten worden op de snelweg.

groet Jan

Ahh ok dan! Nette 855, viel me meteen op! Ik zag geen forumsticker en was half in gedachten op de telefoonchat :-[ anders had ik ff gegroet!

Ja, dat traject is weer fijn de komende tijd, 's morgens in ieder geval vroeg vertrekken maar.. Terugweg ga ik misschien toch maar weer voor m'n oude route via Nuenen - Stiphout, even aankijken nog ;)

Groeten,

Hasse

850-2.520V-Driver

Ik was nog een spot vergeten... Ergens tussen 25-08-en 01-09 's morgens vroeg te Helmond.
Zwarte V70 waar een ''R'' opstond, maar T-5 bij de RDW (zal wel aan de RDW liggen ;) ) met kenteken: TD-VS-xx.
Je gaf nog ff een flinke dot gas en de duimpjes gingen van beide kanten omhoog ;D

Wederom, iemand van hier?

R o b

Nog vergeten, ergens vorige week (maandag/dinsdag?) een CY Estate op de Boschdijk in Eindhoven.
Iemand van hier?

Kan NvH wel eens zijn geweest....

petrolhead

Hèhè, een spot met sticker.
Rond 15.20 uur op de A28 noordelijke richting, ter hoogte van Hoogeveen Noord een V70 R Saffron SF-??-??.
Ik reed incognito zuidelijke richting.

Thys

Dat zal wibren geweest zijn, SF-RF-nogwat :)

FGG

Net in Hengelo op de Leefsmastraat richting Slangenbeek: een wijnrode 850 Estate met zwarte velgen en Xenon-verlichting. Vrouwelijke bestuurder.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

grijzev70tdi

Citaat van: grijzev70tdi op 12-09-2011 18:19:25
Vanmiddag rond 16.15 in Klarenbeek bij het treinstation een DOP 855 R met kenteken **-PN-ZX (dacht ik)

Het is bij nader in zien een T-5R. Kleur DOP. Hij stond er vandaag weer
Grolsch, het klinkt al lekkerder