Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

jwrtuning

zojuist om 17.00uur op de albert cuyplaan in Haaksbergen kruisten wij elkaar. jij in een CY 855 T-5R, ik in een DOP 855 T-5R.
wie o wie?

FGG

Citaat van: CarolineB op 20-09-2011 16:57:27
Vanochtend bij Ede richting Wageningen een V70 sandstone, als ik het goed zag ST-BT-** met sticker even na 9.00 uur.

Ik reed met mijn collega mee, de kant van Ede op, was dus niet met de Volvo.

Dat is Ira geweest. Die werkt in Wageningen en was daar rond die tijd.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Hiker

Vanmiddag 16:53 iets na ring Zwolle richting Meppel: een groene 855 met forum-sticker, (maar niet de velgen van jrs2k3) en een vrouw achter het stuur....iemand van hier? JR-DT-??
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

Thys

Die heb ik in Steenwijk ook al een paar keer gezien geloof ik; nooit een reactie gehad. Sticker zal wel van een vorige eigenaar zijn :)

pwassink

Zonet iets na vijven, wachtend voor de rotonde bij de melkfabriek in Lochem, een mooie zwarte (R) op (imi)pegs met een moose plakkert
onder de zijknipperlichtjes, zo op eerste oog een (te) nette wagen voor een normale gebruiker  ;D
Ik kwam voorbij in iets glads en groens ..

Vast iemand van hier
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

maruska

Citaat van: pwassink op 21-09-2011 18:00:46
..
.
Nieuwe MosMobiel ? ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

grijzev70tdi

Citaat van: pwassink op 21-09-2011 18:00:46
Zonet iets na vijven, wachtend voor de rotonde bij de melkfabriek in Lochem, een mooie zwarte (R) op (imi)pegs met een moose plakkert
onder de zijknipperlichtjes, zo op eerste oog een (te) nette wagen voor een normale gebruiker  ;D

Vast iemand van hier

Was het V70 R classic?
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Kingfisher

Wie met forumsticker reed vanmiddag rond 12:45 richting Utrecht op de A12 thv de Meern?
Hele rustige rijder (met oordopje in?) op de rechterbaan (roffels horen links!) 855 in Onyx Green, ben alleen kenteken vergeten.........  :eusa_doh:

LPGLE

vanmiddag over de aalsvoort , een oer 850 GLT met kofferklep spoooler,  zilver mettalic ,  was dat ook niet iemand van hier ?

EdenAli

Ik ben net thuis
Dus ik was het niet

san

Gisteren bij European Tuning,stond je met een V70R voor een stage 2?....is het nog gelukt (was wel clublid,mss ook een forummer?) ;)

GJV70

Vanmorgen 11:00 Tilburg stoplichten nabij Elisabeth ziekenhuis. Mooie 855r zwart/donker grijs Ik gaf je nog een duimpje! Geen sticker, wel een mooie kar. 

Iemand van hier?
Roffel Sound Addict

dennisessens

Citaat van: FGG op 18-09-2011 20:26:40
Ik was zojuist even op de P-plaats van de Westermaat, bij de Ikea/Praxis/MediaMarkt en zo, in Hengelo. Staat 't daar helemaal vol met nou, noem 't maar petjes, maar gewoon allerlei typen auto's, tientallen! En daaronder dus ook een DOP 850R mét Nürburgringsticker rechts achter op de klep. Én er kwam net een zilvergrijze 855 met zwarte grille en Xenon aanrijden. Mensen van hier?

Dat was ik idd die zilvergrijze is van maatje van mij niet op forum aanwezig voor zover ik weet :P

widebody

vanmorgen in soest op de kerkstraat, zwarte v70 jr-tt . Ik stond voor je neus met de vrachtwagen.wieowie

grijzev70tdi

Citaat van: LPGLE op 21-09-2011 18:27:36
vanmiddag over de aalsvoort , een oer 850 GLT met kofferklep spoooler,  zilver mettalic ,  was dat ook niet iemand van hier ?

Nee, wel iemand uit Lochem, hij had hem een tijdje op MP staan. Heeft nu een mooie 205 GTI te koop. Is een beetje beunhaas.
Grolsch, het klinkt al lekkerder