Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Inderdaad, dit is de 2de keer deze week dat  `ie gespot is.

Tom850

Bericht aan Florian:

Was jij de gene die begin van de middag langs reed bij mij?

Me moeder zei namelijk: Er reed een man in een bruine V70 langs die zwaaide en toeterde en een fiets achterop had staan. Moest ik gelijk aan jou denken.

Groeten Tom

FGG

Citaat van: Tom850 op 02-10-2011 19:41:48
Bericht aan Florian:

Was jij de gene die begin van de middag langs reed bij mij?

Me moeder zei namelijk: Er reed een man in een bruine V70 langs die zwaaide en toeterde en een fiets achterop had staan. Moest ik gelijk aan jou denken.

Groeten Tom

Yep!

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Bas850

Wie stond er vanavond bij de Mac in Kampen. Witte 850 met witte R-velgen.

Bas
"to finish first, you first have to finish"

Thys

Het zal toch niet he...? ;D

reMARKable

Vanmiddag 12:30u Nijmegen. Kruising van schuylenburgweg linksaf rosenburgweg richting Wijchen. Groen 854 met forumsticker

net rond +/- 20:30 op de A50 ter hoogte van heteren richting Nijmegen blauwe C70, iemand van hier?

knip

vanmorgen a73 afslag om 12.28  een c70 saffron,ik ging de afslag op en jij reed door over de snelweg, kon niet zien of er een sticker op zat.

maruska

Gisteren op de A15 terug naar huus, aansluiting van een V70R saffron, TX-VD--**. mooi gas even wegstuiven, en duimpje :)
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

pwassink

Vannochtend  vroeg iets na zessen wel twee bekende bierwagens tegelijk aan het lossen nabij de schouwburg in Lochem.

Zo net na vijven kwam ik er weer doorheen, ditmaal bij de rotonde nabij de melkpoederfabriek een huse 855 CY , geen sticker kunnen ontdekken, kenteken helaas niet gezien..

Wie oh wie is dat geweest,  deze wagen zag er in een kennersflits nog best fraai uit, hebben elkaar nog even gegroet ..

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Kingfisher

Vanavond een koper mbt een marktplaats-transactie aan de deur. Meneer bleek recent een witte 855 R (import 2.0 T-5 volgens RDW) te hebben aangeschaft. Kenteken 36-HRH-*

Is geen clublid en niet op het forum actief, maar kent iemand deze auto? Volgens hem gekocht van / via een clublid?

Ludo

Rayman

Wibren V70R gespot op de N36 ri. Hoogeveen gistermiddag.

Sbv

Citaat van: Kingfisher op 03-10-2011 21:28:53
Vanavond een koper mbt een marktplaats-transactie aan de deur. Meneer bleek recent een witte 855 R (import 2.0 T-5 volgens RDW) te hebben aangeschaft. Kenteken 36-HRH-*

Is geen clublid en niet op het forum actief, maar kent iemand deze auto? Volgens hem gekocht van / via een clublid?
Was dat niet de auto die Spin gehad heeft en welke ooit ook uit Litauwen gekomen is ?

Spin!

Citaat van: Sbv op 04-10-2011 08:10:49
Citaat van: Kingfisher op 03-10-2011 21:28:53

Was dat niet de auto die Spin gehad heeft en welke ooit ook uit Litauwen gekomen is ?

Letland ja. Dat is hem! Is inderdaad een R, maar dat staat helaas niet op kenteken. Enneh...niet op het forum???  :eusa_whistle: kuch!

www.vm-parts.nl

riQue

Vandaag om 10:20: een DOP 855 met kenteken LT-TF-** in Arnhem aan de Velperweg geparkeerd. :-)
Met forumstickert. Wie? ;D