Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

dielie850

Zojuist in heerlerheide op dezelfde weg een blauwe V70 classic met aanhangertje en forumsticker ( stond geparkeerd) een een blauwe 854 met R bumper deels zonder blanke lak (kwam me tegemoet) gespot ;D

Martijnc70t5

Een beetje laat maar deze kwam ik ongeveer 2 weken geleden tegen in Kampen:

haasje

Ik werd vanmiddag rond 15.45 op de A50 richting zwolle (in de buurt van epe) ingehaald door een grijze 855 (ik was incognito in de nissan qq van moeders).

WYD

Eind van de middag zag ik bij de AH in Renkum een zwarte 855 T-5 met forumsticker. Paar schoonheidsfoutjes, maar verder zag hij er best aardig uit.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

StefanCJ

Net op de a59 en later de a2 richting Utrecht, een zilvergrijze v70(r?), dubbele uitlaat, kenteken rp ?? 29 en zwaaiende bestuurder. Wie o wie?

WYD

Vanmiddag ook nog een hele mooie rooie 854 alter1 gespot in Oosterbeek met 850 bestickering op de deuren.
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

animalT5R

V70 roeter op de a2..de sp-hb thv echt vannochtend.ik was met de nissan toverbal Richting brunssum.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

jgvdv

76 aan het eind ? blauw? dan zal het de ex van rpakuypers zijnn (de auto dan)

760 2.3 FB 1986 Turbo Amerikaan

san

Gisteravond in Zwolle,vlakbij de Mc Donalds, straatnaam geen flauw idee,wij waren in de buurt van de Ambonstraat geweest. Zag een forumsticker op een geparkeerde 850 zitten.
Later op de A28 vanaf Zwolle tot aan de wijk Drielanden Harderwijk een sandstone V70 met xenon en heldere achterlichten die duidelijk op zoek was naar een adres,mss een forumauto?

fredtref

Citaat van: animalT5R op 06-11-2011 10:45:39
V70 roeter op de a2..de sp-hb thv echt vannochtend.ik was met de nissan toverbal Richting brunssum.

Ik was het niet

Loezzie850

Citaat van: volvobug op 30-10-2011 17:44:56
A73 rond half vijf ter hoogte van Boxmeer richting Nijmegen een donkere (blauw, groen?) 855 met stickert. De jongedame met lange zwarte haren achter het stuur was zo geconcentreerd op de weg dat ze niet zag dat er een andere stickert voorbij kwam  :(

-edit: kenteken is JS-ZX-.. meen ik me te herinneren

Heeee!

Dat was ik!! Jippie na een jaar met stickert gespot! Stom zeg dat ik je niet gezien heb! Ik let normaal eigenlijk heel erg op andere 850's/X70's

krataigos

Citaat van: haasje op 05-11-2011 18:56:28
Ik werd vanmiddag rond 15.45 op de A50 richting zwolle (in de buurt van epe) ingehaald door een grijze 855 (ik was incognito in de nissan qq van moeders).

Was ik denk ik, rond dat tijdstip. Heb niet op Nissans gelet ;-)

Wibren

Zojuist Osie gespot bij de Bonte Wever in Assen.
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

haasje

Citaat van: krataigos op 06-11-2011 16:05:38
Citaat van: haasje op 05-11-2011 18:56:28

Was ik denk ik, rond dat tijdstip. Heb niet op Nissans gelet ;-)

Zou ik zelf ook niet doen ;)

zwamborn

Vanmiddag een CY 855 2 x gespot op aan de Venweg in Vlijmen; stond geparkeerd, kon geen kenteken of sticker zien.
Iemand van hier?