Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

mikky

Citaat van: dopie op 23-11-2011 18:02:30

Vanmiddag in Hasselt een mooie CY met Xenon je nam de afslag naar Meppel. Ik was dat kleine blauwe peugeotje 205 voor je
Citaat van: dopie op 23-11-2011 18:02:30

Vanmiddag in Hasselt een mooie CY met Xenon je nam de afslag naar Meppel. Ik was dat kleine blauwe peugeotje 205 voor je :).

Aha, zat al te denken 205je, petje en gas erop, net over de brug    :-))

Hans Duiven

Zag ik vanmiddag toch een zwarte V70 met verchroomde of geborsteld alluminium dakdragers in Zwolle!

HTF Was Dat?

Het zag er keurig uit, maar ik had helaas geen tijd om de patiënt even alleen in de ambulance achter te laten om
een foto te maken  :eusa_wall:

FLA

Citaat van: Hans Duiven op 25-11-2011 21:11:22
Zag ik vanmiddag toch een zwarte V70 met verchroomde of geborsteld alluminium dakdragers in Zwolle!

HTF Was Dat?

Het zag er keurig uit, maar ik had helaas geen tijd om de patiënt even alleen in de ambulance achter te laten om
een foto te maken  :eusa_wall:

Hij is dus niet in het zuurbadje opgelost: http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,37675.45.html  ;) Als je patiënt overlijdt kan ie het zo overnemen...

CasB

Vanavond stond er een mooi onderhouden zwarte 850R bij Dekker Sport Zoetermeer. Wie o wie!?

sander2

Gisteren tussen Waalwijk en Den Bosch rond 09:00 een hele mooie V70 Classic Donkerblauw met zijn mistlampen aan :- en met forumsticker. Gaf nog ff groot licht met mijn leasegebakje.

Jack v

Zonet in het winkelcentrum van Buitenpost een V70  SL-NR-.... je vrouwtje ging naar de viskraam.
Geen sticker kunnen zien. Wel een mooie auto
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Thys

Zojuist in Hengelo een zwarte 855R met licht interieur, NP-XS-** met goedgemutste bestuurder.

Sbv

rond 1215 op de A16 thv Hazeldonk richting Breda  Silver kleurige S70R  SR-NN-xx zonder achterspoiler en sticker. Deze S70R kwam me niet bekend voor

Wout309t

Niet die ene die laatst op MP stond? Uit Bruchem volgens mij?
2011 V70 2.0T R-Design MT

Sbv

Citaat van: Wout309t op 26-11-2011 14:13:35
Niet die ene die laatst op MP stond? Uit Bruchem volgens mij?
Nee dat is een andere de RX-DR-xx

Wout309t

Ah, juist :) In Eindhoven rijdt ook een zilvergrijze geloof ik, verder ken ik er geen.
2011 V70 2.0T R-Design MT

Sbv

Citaat van: Wout309t op 26-11-2011 14:24:13
Ah, juist :) In Eindhoven rijdt ook een zilvergrijze geloof ik, verder ken ik er geen.
ik heb er nog 1 op mijn lijst staan waar ik geen kenteken van heb, maar dat is een handbak en dit een automaat

maartendeb

15:45 in Utrecht geparkeerd aan de Cremerstraat: V70 2.5 in donkergoen (maar niet DOP) met Vialle installatie, USA knippers en Ariane 15" èn forum sticker, RV-PG-**.

Auk

Vanmiddag in Venlo, reed met de V50 door een woonwijk en zag deze beauty 855R met clubsticker staan.

Auke
Volvo. for life

Ronbroek

Gistermiddag in Gorinchem, je werkauto? Incl forumsticker

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter