Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

snix

Citaat van: EdenAli op 02-12-2011 22:00:45
Vanmiddag rond 1500 stukkie voor de afslag Beuningen op de A50 een witte 855 zonder stikker en daarachter een Blauwe 855 met stikker LF-ZH.
Ik knipperen en getoeterd maar een biertrukkie valt niet op..
Klopt kan me iets van een knipper herrinneren maar ik was naar een sticker aan het zoeken op die witte, kon hem ook niet vinden :D en had een lekker stukkie muziek aan staan. Dan hoor ik zelfs een politie auto niet meer :D

Die blauwe was ik dus !!!

EdenAli

Kijk weten we dat ook weer

coyote1980

Gisteravond in Hoogeveen, glimmende donkerblauwe estate met forumsticker - ik kwam ca. 22 uur van de McD daar en jij reed voor me langs toen ik de uitrit uitwilde, stonden nog even naast elkaar bij het stoplicht terwijl jij rechtdoor onder de A28 zou gaan en ik rechtsaf richting Groningen ging afslaan, maar je zag me niet en je vrouwelijke passagier keek me aan alsof ik een mafkees was toen ik opzij keek ;D
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

ChristRoffel

Om 16:55u ongeveer reed op de weg richting de Assendorperstraat.. 1x een V70 en die er voor reed was volgens mij ook een V70...
Kentekens: XF-BB-** en 95-F*-*N

dennisessens

net in delden thv watertoren totaan hengelo rode 850r ging wel leuk :P

Kingfisher

Wie o wie reed vanmorgen rond 9:30 over de Leidseweg te Utrecht in zijn V70 classic met kenteken TH-TS-** en forumsticker?
En foei foei, dat bruggetje richting Leidsekade (rechtsaf liep dood he?  ;) ) was alleen bestemd voor (brom)fietsers.......  :eusa_naughty:

StefanCJ

Citaat van: Kingfisher op 03-12-2011 18:53:54
Wie o wie reed vanmorgen rond 9:30 over de Leidseweg te Utrecht in zijn V70 classic met kenteken TH-TS-** en forumsticker?
En foei foei, dat bruggetje richting Leidsekade (rechtsaf liep dood he?  ;) ) was alleen bestemd voor (brom)fietsers.......  :eusa_naughty:

Wat een boefjes in het Utrechtse  :eusa_naughty:

fearless

Een groene T-5R estate gespot in Midwoud. Had hem al eens eerder zien staan. Mooie auto.

Laurent

CY Estate te Castricum in het gras bij de sportvelden (Hockey, Rugby, etc.) rond een uur of 11. LB-XV-** op Pegs/Titans. Iemand van hier?

tackle

Citaat van: StefanCJ op 27-11-2011 10:59:07
Zojuist op de A2, allemaal ter hoogte van Utrecht en tussen 10.00 en 10.45

- aan 855 T-5R CY, Xenon, zwarte raamband met lichte letters, je reed op de Zuilense Ring en ging richting Vleuten.
- een donkere S70 met blokjesgril, je kwam vanaf knooppunt Ouderijn en reed in de richting van Maarssen.
- een bordeauxrode 850 met groooooote forumsticker achterop, je reed richting knooppunt Ouderijn.

:)
die blokjesgrille dat zou mijn vrouw weleens geweest kunnen zijn.

sven0503

zojuist m'n eerste forumlid in deventer gespot.

Je reed in een XC70 in een lichte kleur als ik het goed heb.
Ik reed achter je aan de wijk spikvoorde in... kwam achter je  rijden vanaf het stoplicht op de N348 naar de woonwijk.

Kenteken: 76 ( of 67 ) - NH - ** ? zoiets?

Ik heb nog een paar keer geseind met m'n grootlicht... en ging achter je weg bij de plus supermarkt waar in ging parkeren bij m'n huis.

knip

gisteren middag in neer, een v70 r in de ozo mooie blauwe kleur met doppelauspuff, jij stak de n273 over neer in.

zo te zien geen stickert, wie o wie??

coyote1980

O ja, in Zwolle, vrijdagavond, circa 21 uur, langs de A28 ri. het noorden, op de vluchtstrook, aan de kant gezet door een V50 met handhaafstriping, met een 855 met trailer met erop een ander merk, wat was daar gaande?
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

haasje

waarschijnlijk een pv, er zijn maar weinig trailers die door een 850 voortgetrokken mogen worden.

johnn54

Citaat van: haasje op 04-12-2011 13:15:05
waarschijnlijk een pv, er zijn maar weinig trailers die door een 850 voortgetrokken mogen worden.
Hoeft niet...je mag max. 1600 Kg (TMM, geremd) trekken met een 850. wel een BE rijbewijs nodig.
Dus als dat dan klopt krijg je daar in ieder geval geen PV voor.
Blijft er nog zat te verzinnen over waar je dan wel een PV voor zou kunnen krijgen (verlichting, kentekenplaat trailer, manier van beladen cq vastzetten.....en zo zijn er nog wel een aantal zaken te noemen).