Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

http://www.bva-auctions.com/auction/lot/4688/1998685

Met sticker van 'het andere forum, wiens naam wij niet noemen' ;D

www.vm-parts.nl

razorx

Citaat van: Spin! op 06-01-2012 23:13:58

Is dat nou een uitgebraakte kroket op de vloermat?

Emiel

Citaat van: razorx op 06-01-2012 23:18:41

Nee, dat is zo te zien een stuk cavia. Morgen even kijken of ik er nog een dashboard mee kan bekleden.

razorx

Citaat van: Emiel op 06-01-2012 23:21:32
Citaat van: razorx op 06-01-2012 23:18:41

Nee, dat is zo te zien een stuk cavia. Morgen even kijken of ik er nog een dashboard mee kan bekleden.
Oef!
Je hebt gelijk, het is een stuk van de Cavia die niet benoemd mag worden.
Over zeven dagen en zeven nachten zal Hij terugkeren op het dashboard van Uw roffel.

Vanaf die dag zullen stervelingen Uw bolide aanschouwen, het hoofd nederig buigen en hun weg elders voortzetten.

Luc

Vanavond even voor 19:00 een hele tijd achter een zilveren V70 Classic gereden, vanaf afrit 19 tot in Roermond.
D8 eerst dat het martijn was, ik was onderweg om de comets op te halen, maar deze auto had geen achterspoiler en stond op gewone Antlia's. Geen sticker waargenomen, misschien toch iemand van hier?
Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

EdenAli

Citaat van: ulkeman op 06-01-2012 20:15:05
Citaat van: EdenAli op 05-01-2012 19:32:29
Ulkeman wakker getoeterd om 11.10
Kwam langs je huis en zag jouw volvo staan.
Het was de verkouden toeter van de welbekende Volvo van mijn baas.

haha welke zag je staan?

want gister was ik aan het werk ;D

De 850 van je

Ventus

Citaat van: JeroenV op 06-01-2012 20:10:14
Was ie zwart? Dan moet het mijn ex 2.5t en sticker zijn,die is in die richting verkocht (geen forum of clublid)

Ja, was een zwarte, dus dat zal hem geweest zijn.

V70 grijs

Gisteren 6-1 in Hengelo, bij winkelcentrum Hasselo, een CY t5-r, met nieuw kenteken, volgens mij iets met S. Ik liep met dochter en een kat (in een bakkie) over het zebrapad.

grtz
Bert
volvo is for live

T-5R Jorn

Gisterochtend zag ik om 8:55 een V70R NBP met  O  O  met sticker zonder tekst(dus alleen de blokjes) kenteken SV-LD-** op de Velperweg in Arnhem t.h.v verkeerslicht bij station/viaduct, reed richting het centrum. Van afstand dacht ik dat het Petrolhead z'n auto was maar toen zag ik de lettercombo in het kenteken en tevens zat er een vrouwelijke bestuurder achter het stuur.

Wie o wie?

Gisteravond om 17:30 een donkerkleurige V70 NBP of antraciete kleurig(was lastig te zien in het donker) op de A12 t.h.v Zevenaar richting knooppunt Oud Dijk, geen forumsticker maar wel een ringsticker. zag er in het voorbij rijden ook erg netjes uit. Kenteken SP-FX-**

Ook hier actief?
MY RIDE 855 DOP T-5R

hathü

Citaat van: T-5R Jorn op 07-01-2012 11:19:57
Gisterochtend zag ik om 8:55 een V70R NBP met  O  O  met sticker zonder tekst(dus alleen de blokjes) kenteken SV-LD-** op de Velperweg in Arnhem t.h.v verkeerslicht bij station/viaduct, reed richting het centrum. Van afstand dacht ik dat het Petrolhead z'n auto was maar toen zag ik de lettercombo in het kenteken en tevens zat er een vrouwelijke bestuurder achter het stuur.

Wie o wie?

Gisteravond om 17:30 een donkerkleurige V70 NBP of antraciete kleurige op de A12 t.h.v Zevenaar richting knooppunt Oud Dijk, geen forumsticker maar wel een ringsticker. zag er in het voorbij rijden ook erg netjes uit. Kenteken SP-FX-**

Ook hier actief?

Dat was ik. Standaard getinte ramen en achterramen ook nog eens folie er tegen aan, de stickert zit er wel maar enkel van dichtbij te zien. 8) Antraciet is de kleur.

T-5R Jorn

Citaat van: hathü op 07-01-2012 11:26:10
Citaat van: T-5R Jorn op 07-01-2012 11:19:57
Gisterochtend zag ik om 8:55 een V70R NBP met  O  O  met sticker zonder tekst(dus alleen de blokjes) kenteken SV-LD-** op de Velperweg in Arnhem t.h.v verkeerslicht bij station/viaduct, reed richting het centrum. Van afstand dacht ik dat het Petrolhead z'n auto was maar toen zag ik de lettercombo in het kenteken en tevens zat er een vrouwelijke bestuurder achter het stuur.

Wie o wie?

Gisteravond om 17:30 een donkerkleurige V70 NBP of antraciete kleurige op de A12 t.h.v Zevenaar richting knooppunt Oud Dijk, geen forumsticker maar wel een ringsticker. zag er in het voorbij rijden ook erg netjes uit. Kenteken SP-FX-**

Ook hier actief?

Dat was ik. Standaard getinte ramen en achterramen ook nog eens folie er tegen aan, de stickert zit er wel maar enkel van dichtbij te zien. 8) Antraciet is de kleur.

Ja idd ramen waren erg donker, zag er erg netjes uit! ik was undercover in die blauwe clio die 2x kort claxonneerde bij het inhalen.
MY RIDE 855 DOP T-5R

hathü

Die heb ik gezien en gehoord ja. Ik was op m,n gemakkie op weg naar huis(met mijn vrouw als passagier, ze kijkt altijd mee op de km teller, ik noem haar dan ook liefkozend mijn agentje) ;)

mark71

gistermiddag op de A27 thv Maartensdijk een donker grijse 850 diesel PJ-XX-?? met 850forum en een volvoforum sticker

wie o wie

SjamaaN

Volgens "woont" deze R ergens in de wijk de Leyens. Ik zie deze regelmatig rijden in Zoetermeer, ook vaak die wijk in en uit gaan.

Citaat van: RATFINK op 05-01-2012 11:27:57
Citaat van: CasB op 02-12-2011 09:50:42
Vanochtend rond 8:45 gespot bij het Stadshart (Zoetermeer): Een groene 850 R, kenteken PH-VD-**.

Die staat af en toe bij mij in de buurt, broertje van mijn R. Er rijdt een jongen in en de R is van zijn vader. Wel bekend met het forum maar ook niet meer dan dat. Mag wel een keer gepoetst worden want hij ziet er niet best uit  :(
SjamaaN

JeroenV

Citaat van: Ventus op 07-01-2012 10:24:00
Citaat van: JeroenV op 06-01-2012 20:10:14
Was ie zwart? Dan moet het mijn ex 2.5t en sticker zijn,die is in die richting verkocht (geen forum of clublid)

Ja, was een zwarte, dus dat zal hem geweest zijn.

Cool ;)