Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: aardigebas op 15-02-2012 22:23:27
Citeervanmorgen A35 7.35 uur richting Enschede.

Een mooie V70 op de linkerbaan (st-bt-..) met sticker.

Citeer
Zo mooi was ie niet, je had alleen geluk dat je naar de goede kant keek. Aan de andere kant zit voor 3000 euro schade.
Volgens mij heb ik je gezien, je reed rechts van me en keek ook even, toch?

aaahhh dat is balen.

Ik bewonderde inderdaad de goede kant van je auto op de rechter baan.
Ik rij in een 854 DOP met sticker

Mmm, die sticker heb ik dan gemist...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

dielie850

Citaat van: GeertG op 15-02-2012 22:11:38
Om even voor 17u op de Schelsberg in Heerlen een donkergrijze 855 met sticker en kenteken GR-**-**.
Ik reed omhoog terwijl jij waarschijnlijk iets voor de carnaval ging zoeken bij Hendriks...... ::)

En vanochtend een CY zonder sticker bij station De Kissel om even voor half negen. Ik dacht iets met JN-**-**  ::)
Heey gespot haha.
Ja dat klopt helemaal we waren inderdaad op zoek naar iets voor de carnaval met de auto van het vrouwtje ;D

JvW

Gisterenmiddag rond 17:15 op de weg bij Vlissingen-Oost: een donkere 855 met spoiler en xenon-pitjes (originele koplampen).

robbie409

Ik ben inderdaad niet zo actief, ben te druk met 2 verse kinderen en mijn horloges :)

Schaam me ook omdat hij er zo slecht uit ziet, terwijl ik na aanschaf zo veel heb gedaan.

Ben stilletjes op zoek naar een nieuwe motorkap, en uit luiheid ook een nieuwe achterklep. Beide hebben roest (motorkap een gaatje naast de rgil, komt van binnenuit, is waar het plaatwerk omgebogen is.

Citaat van: KIM op 15-02-2012 22:30:59
Citaat van: Douwe op 15-02-2012 22:20:21
Dat zou hem idd kunnen zijn, maar wie heeft de forumstikker er opgeplakt en is de eigenaar ook actief op het forum??

Hijzelf.
Hij is niet zo heel actief op het forum.

*JL*

Gistermiddag "Mehn" gespot rond half 1 bij de total in Landgraaf

mehn

Citaat van: *JL* op 16-02-2012 17:43:15
Gistermiddag "Mehn" gespot rond half 1 bij de total in Landgraaf

Dat zou kunnen :) Was je met een S70? Is me niet opgevallen eerlijk gezegd ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Miel850

Vanochtend rond kwart voor 12 een T-5R kleur DOP bij de Tinq in Geleen (Jos Kl.laan).
Auto had geen stickert dacht ik en kenteken begon met een L....
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

JeffreyC

Even voor 5: op de Rijksweg in Rijckholt een rode 855 geparkeerd schuin tegenover "Cafe Riekelt" en verderop op de zelfde weg maar dan in Grondsveld een NBP V70.
Van iemand van hier?? Zijn er überhaupt personen hier die zover uit het zuiden komen?
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

Miel850

Citaat van: V70 2.5T op 16-02-2012 19:25:20
Even voor 5: op de Rijksweg in Rijckholt een rode 855 geparkeerd schuin tegenover "Cafe Riekelt" en verderop op de zelfde weg maar dan in Grondsveld een NBP V70.
Van iemand van hier?? Zijn er überhaupt personen hier die zover uit het zuiden komen?

Als je nog een goed adresje voor onderhoud zoekt  :eusa_whistle:

JeffreyC

Fijn dat je het aanbiedt maar doe het onderhoud zelf :) heb er 2 jaar voor op school gezeten.

Het was meer de vraag of er forum leden zo zuidelijk wonen want er rijden hier een redelijk aantal 850 en x70ers rond, heb er alleen nog geen met sticker gezien :(
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

volvobug

A12, 18:50 uur, een donkere estate met stickert ter hoogte van Ede richting Arnhem. Kenteken **-JK-XG.
Wie ben jij? Ik reed in de donkerrode V70 met sticker.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Miel850

Citaat van: V70 2.5T op 16-02-2012 19:46:16
Fijn dat je het aanbiedt maar doe het onderhoud zelf :) heb er 2 jaar voor op school gezeten.

Het was meer de vraag of er forum leden zo zuidelijk wonen want er rijden hier een redelijk aantal 850 en x70ers rond, heb er alleen nog geen met sticker gezien :(

Ik bood mezelf ook niet aan  ;)

tackle

Citaat van: V70 2.5T op 16-02-2012 19:25:20
vroegah kwam ik er elke dag, groesselt....

Vertigo

V70R AWD XRHN met sticker op de A1

Wie?

RATFINK

Vanochtend rotonde Pijnacker, Berkel en Zoetermeer een 855 CY met een XZ-..-.. kenteken.