Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

petrolhead

Gelukkig Jorn dat je geen schade hebt opgelopen.

En voorlopig geen "Verstappen" achtige acties meer uit halen Jorn ;D

UserID6342

Citaat van: henry classic v70 op 05-03-2012 13:00:09
Citaat van: T-5R Jorn op 05-03-2012 12:00:40
Ik kon daarna gelukkig weer op eigen kracht verder, geen schade alleen een erg gedeukt ego :-[.

Zo zie je maar weer Jorn... je kunt ook helemaal niets vreemds doen of er is altijd wel iemand die het weet :evil:
Maar je hebt de wagen heel gehouden dus komt er geen deuk ik je portemonnee ;D
Precies, altijd beter de zandbak ipv de grindbak want dan kost het weer knaken ;D

T-5R Jorn

Citaat van: henry classic v70 op 05-03-2012 13:00:09
Citaat van: T-5R Jorn op 05-03-2012 12:00:40
Ik kon daarna gelukkig weer op eigen kracht verder, geen schade alleen een erg gedeukt ego :-[.

Zo zie je maar weer Jorn... je kunt ook helemaal niets vreemds doen of er is altijd wel iemand die het weet :evil:
Maar je hebt de wagen heel gehouden dus komt er geen deuk ik je portemonnee ;D
Ja Henry, ergens hoopte ik dit stiekum in de doofpot te stoppen :eusa_shhh: Maar dat is bij deze dus niet gelukt.
@Daan, had je me niet alleen een pb'tje kunnen sturen ipv het ook hier neer te zetten :P ;D

Citaat van: hathü op 05-03-2012 13:24:04
Niks mis mee, formule 1 rijders die toch echt wel kunnen sturen overkomt het ook. Lang leve de zandbak waardoor je auto nog heel is.

Citaat van: Dirk342 op 05-03-2012 15:37:07
Precies, altijd beter de zandbak ipv de grindbak want dan kost het weer knaken ;D

I.d.d Zandbak FTW! :D

Citaat van: petrolhead op 05-03-2012 13:43:02
Gelukkig Jorn dat je geen schade hebt opgelopen.

En voorlopig geen "Verstappen" achtige acties meer uit halen Jorn ;D

Schade is niet noemenswaardig: paar krasjes op subframe, 1 diepe kras op het carter(waarschijnlijk toch een dikke steen) en op 1 velgspaak zit een lelijke kras.

Ga m'n best doen om hem op het asfalt te houden  :angel:
MY RIDE 855 DOP T-5R

stefanhuijser

Schiphol lang parkeren V70r fwd in saffron. Wie o wie, kon mijn R er niet naast zetten..

Gr. Stefan
(854 2.5 20V 1994 AUBERGINE)+(V70R AWD 1998 NBP)+S60 T5

volvotje850

Vanmorgen op de A58 (08.35 uur) bij de afslag Hoogerheide kwam mij een groene 855 voorbij met kenteken LD-XP-..

Oja met een stickert in het midden van de achterruit.

Vulk

Daarnet om kwart voor vijf in Ingelmunster, een zwarte 855 estate met R-bumper (T-5R).
Bestuurder knikte instemmend naar mijn auto.

Iemand van hier?

Kingfisher

V70 R vanmiddag rond 17:00 in Montfoort SX-JJ-**

Met "eland schildjes" op de flanken, zwaar verlaagd, een vreemde "haaienvin antenne" op het dak en een dame achter het stuur.
Je draaide linksaf bij de stoplichten richting de Emté. Ik stond daar te wachten om rechtsaf te slaan.

Wie o wie?

ps. Beetje lachen mag best  ;)

RATFINK

Een rode 855 R vanmiddag tussen Houten en Vianen.

schipperrob

Citaat van: Kingfisher op 06-03-2012 19:31:40
V70 R vanmiddag rond 17:00 in Montfoort SX-JJ-**

Met "eland schildjes" op de flanken, zwaar verlaagd, een vreemde "haaienvin antenne" op het dak en een dame achter het stuur.
Je draaide linksaf bij de stoplichten richting de Emté. Ik stond daar te wachten om rechtsaf te slaan.

Wie o wie?

ps. Beetje lachen mag best  ;)

Je heb de auto van mn zus zien rijden waarschijnlijk
(overigens is deze niet verlaagd)

widebody

Daarnet In Lingsfort: donkergrijze V70 met zwarte grill. Ik kwam met de vrachtwagen vanaf de rotonde het dorp in rijden(Miltrans). Wie was dat?

Thys

Wie staat er met zijn/haar saffron V70R aan de Zeefbaan in Winschoten? Auto staat op zilverkleurige Canisto's, en is voorzien van niet standaard uitlaatsierstuk.

Thys

Tevens in Winschoten, NBP V70R, kenteken TH-GX.

widebody

zojuist op de afrit Itterfoort, een donkergrijze 855R. Strakke bak! Wie was dat?

ulkeman

wie toeterde er vanmorgen naar mij bij de brug in ommen?
kon zo gauw niet zien welke auto het was.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

hendrik75

Vanmorgen een 850 op colomba's met pech  op de A6 tussen Almere en Lelystad.