Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

R.Bijl

vanmorgen op het bedrijventerrein bergambacht, de sl-rd-XX. donkerblauwe v70 classic met stickert.....
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

elianmars

Citaat van: elianmars op 02-03-2012 22:28:21
Van wie is de bordeaurode C70 met xenon en Amerikaanse knippers, die ik vandaag in Gouda zag rijden? Kenteken TS-NP-**

Wagen is verre van standaard, dus lijkt me van een liefhebber te zijn.

Gevonden!  ;D   http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,56189.0.html

de geneRaal

uurtje of 17:15 cream yellow gespot bij ''het schouw'' ge was ant tanken
kon geen kenteken zien,scheurde voorbij in den mazda  ;D
Blackstone under construction

kyro

vanavond net voor elven, rode 855R met forum sticker NP-**-90
terhoogte Esso tankstation A73 afslag Mill/Oeffelt !
werd in m,n zwarte V70N door je ingehaald....

DD

vanochtend rond 07:00 op de A9 ter hoogte van rottepolderplein een groene v70 op gas met kenteken Z*-H*-40. links onder op het achterruit een forum sticker en rechts een steigerend eland. Zelf reed ik in een audi a6

Jan_D.

Maandag op de Campus van de VU in A'dam: filmopname met donkergrijze Alter 1 sedan.

EdenAli

Vandaag in  leeuwarden een rode alter1 met een R-spoiller voor plus elandstikkers op de zijkant
Kenteken FZ wat ik zo kon zien.
Ik stak nog even een duimpje op vanuit de truck.

petrolhead

Vanochtend volvobug gespot in arnhem.

pwassink

Vanmiddag zag ik vanaf grote hoogte een Hoegaarden truck die tegen vieren door Maerkel kwam tuffen en tweemaal
de tuut liet gaan, dat kan eigenlijk niet anders zijn geweest dan Edenali ?

Waarom heb jij een daklluik/raampie in je laadbak eigenlijk zo tamelijk voorin ?  :eusa_think:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

ronnievolvov70

vanmiddag rond 12uur een donkerkleurige 854 met sticker  in almere stad  u kwam geloof ik van de A6

EdenAli

De laadbak zit vol met tank en daar zit bier in het luik is een soort van inspectieluik.
Ik heb 'm eigenlijk nog nooit losgehad (kom er ook niet bij)

san

Vanmiddag op de A1 vanaf Adam naar Weesp een vaalrode 855 GLT met R look en witte velgen...

haasje

Gistermiddag rond 1530 op de weg met die grote brug (weet ff geen straatnaam) net buiten kampen een cy met xenon.

Thys

Citaat van: haasje op 28-03-2012 21:00:59
Gistermiddag rond 1530 op de weg met die grote brug (weet ff geen straatnaam) net buiten kampen een cy met xenon.

Mikky?

BasV70

Volgens mij vanmiddag achter de DOP 855R van beezz bij Leusden de A28 afgedraaid. kenteken niet onthouden, maar er stond een webadres met iets van 'verkoop die er toe doet' op de achterklep. Na het stoplicht was ik getuige van een dappere R die dacht een witte Porsche cabrio bij te kunnen houden. Is niet gelukt  ;D . Ik dacht trouwens dat mijn 2.5D kon roken, maar zo'n R kan er ook wat van  :o