Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Arjanestate

Kwam rond 1830 een S70R naaste me rijden op de A28 THV afslag Harderwijk, ik zag je zwaaien en je duim opsteken maar ik had in eerst instantie niet door dat je in een Volvo reed  :eusa_doh: ;D Mooie bak hoor, mijn maat naast me vond hem ook zeer wijs. Ik rij in een DOP 855 TDi.

We waren op weg om een T5 op te halen voor mij :eusa_dance:
854 T-5 ROOD 1994

Robster480

Citaat van: Arjanestate op 05-04-2012 23:24:08
Kwam rond 1830 een S70R naaste me rijden op de A28 THV afslag Harderwijk, ik zag je zwaaien en je duim opsteken maar ik had in eerst instantie niet door dat je in een Volvo reed  :eusa_doh: ;D Mooie bak hoor, mijn maat naast me vond hem ook zeer wijs. Ik rij in een DOP 855 TDi.

Yes, that was me! Dank voor de complimenten :) en ik reed nog maar op m'n wintersloffen...  :-[ Vanavond gaan de Comets er weer onder met vers zomerrubber!  Die DOP mag er zeker ook zijn! De sticker viel me direct op, hoewel ik ook wel 'op zoek' was gezien die zilvergrijze V70 die een stukje achter je reed ;)

Blijft een lekker kleurtje, dat DOP :D

Rijdt je daar vaker? Enne, foto's van de T5? :D
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

Arjanestate

Citaat van: Robster480 op 06-04-2012 13:34:07
Citaat van: Arjanestate op 05-04-2012 23:24:08

Yes, that was me! Dank voor de complimenten :) en ik reed nog maar op m'n wintersloffen...  :-[ Vanavond gaan de Comets er weer onder met vers zomerrubber!  Die DOP mag er zeker ook zijn! De sticker viel me direct op, hoewel ik ook wel 'op zoek' was gezien die zilvergrijze V70 die een stukje achter je reed ;)

Blijft een lekker kleurtje, dat DOP :D

Rijdt je daar vaker? Enne, foto's van de T5? :D

Foto`s staan inmiddels op het forum, ik rij normaal gesproken altijd tussen afslag ermelo en Bunschoten aan de A1, ik werk in ploegendienst dus tijden verschillen.
Bedankt, ik vind DOP zelf ook één van de mooiste kleuren, naast rood ;D
854 T-5 ROOD 1994

grijzev70tdi

Rond 13.15 siemen gespot volgens mij in de V70N Ocean race. Je kwam bij de rabobank weg en reed richting supermarkten. Reed stukje voor je ;)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

marc-850

Vanmorgen om 8.30 uur, ingehaald door een 855R, donker grijs.
Was op de A50 t.h.v. Ravenstein, richting Oss.
Je reed achter een zwarte V70N.
..-RN-KR

(Zelf reed ik de achterste van 2 vrachtwagens met betonnen bakken erop).

Jan_D.

Citaat van: KIM op 05-04-2012 17:59:42
Nee, die had de RB-DL-XX

Die staat volgens mij nog steeds te koop.

The Demon

Vanmiddag rond 17:00 uur bij Svala in Haarlem een V70R met dubbele pijp zonder sticker, iemand van hier?

Groet,
The Demon.

kulk

Citaat van: Kali-Integrali op 04-04-2012 23:25:54
Woensdag 17:30 op de A1 bij Barneveld

Nautic Blue Pearl V70 met forumsticker, kenteken TS-TP-xx

Ik haalde je in met mijn parelmoer witte i40, heel onopvallend ;D

He dat was ik!

Kan die auto me wel herinneren trouwens.

Volgens mij stond je ook in de file, of was die bij Barneveld al begonnen, ik weet het niet eens meer, ben weer een heel stuk binnendoor gereden want het was weer lekker druk op de A1, bah!

Plak effe een forumstikkert op je Hyundai anders of is dat not done ;)

C.punTeR

2x sticker gespot in centrum van Gorredijk.

Afgelopen zaterdag:

En vanmorgen Christina?

Groet..

elianmars

Citaat van: C.punTeR op 06-04-2012 22:40:14

Afgelopen zaterdag:

http://i40.tinypic.com/33os194.jpg

En vanmorgen Christina?

http://i44.tinypic.com/262ntqb.jpg

Groet..

Die eerste is Roetmobiel, mijn vorige wagen!  :D

grijzev70tdi

Dat dacht ik ook al! Mooie bak is dat!
Grolsch, het klinkt al lekkerder

snix

Citaat van: verron op 05-04-2012 18:57:53
Vanavond op de A50 ter hoogte van hoederloo, een mooie NBP 855 (LF-xx-xx) met sticker, xenon en donkere achterramen. Ik haalde je daar in en toeterde nog, ik was undercover in een peugeot 508SW......wel met forum sticker  ;D
Ha dat was ik. Lekker net uit de file om vervolgens bij de A1 weer aan te sluiten... Dank voor het compliment ruilen met jou XC ??

Beaufort

Citaat van: C.punTeR op 06-04-2012 22:40:14

Afgelopen zaterdag:

http://i40.tinypic.com/33os194.jpg

En vanmorgen Christina?

http://i44.tinypic.com/262ntqb.jpg

Groet..

Yep. Dat was m'n vrouw die in Gorredijk een plaatselijke kledingwinkel aan het leegkopen was... ;D

dielie850

Gisteren rond de klok van 4 op de snelweg van maastricht naar heerlen bij de oprit meerssen bunde een V70 classic Cross Country op de vluchtstrook met de anwb erbij.

Kali-Integrali

Citaat van: kulk op 06-04-2012 21:41:04
Citaat van: Kali-Integrali op 04-04-2012 23:25:54
Woensdag 17:30 op de A1 bij Barneveld

Nautic Blue Pearl V70 met forumsticker, kenteken TS-TP-xx

Ik haalde je in met mijn parelmoer witte i40, heel onopvallend ;D

He dat was ik!

Kan die auto me wel herinneren trouwens.

Volgens mij stond je ook in de file, of was die bij Barneveld al begonnen, ik weet het niet eens meer, ben weer een heel stuk binnendoor gereden want het was weer lekker druk op de A1, bah!

Plak effe een forumstikkert op je Hyundai anders of is dat not done ;)

Ja, hahaha,

ik zat ook al aan een forumsticker te denken. Staat sowieso gaaf, alleen knip is wel de tekst af ;) Hij is verder namelijk helemaal clean gemaakt ipv typeaanduiding en blue-efficiency logo's  :-X,
En anders wordt het een Burnside stickertje, staat ook erg gaaf op een witte auto!  http://www.burnside.nl

Maar jij hebt je V70 even snel overgespoten ;D

Gr-Martijn