Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

rammstein01

Omstreeks een uur of 11 op de A73 even voor afslag ' s Hertogenbosch even opgereden met zwarte V70 XX-JS-SH. Forumstikkert op het achterraam. Mooie automobiel, even duimpje naar boven en zwaai gemaakt.

Spot ze namelijk zelf niet vaak, de forumleden/stikkerts.

de geneRaal

Zojuist op de N247 richting broek,een mooie C70 safron......ik weer op de brommert .   Iemand van hier ?
Blackstone under construction

Turbobiker

Zojuist op de A1 richting Amsterdam, bij Naarden, V70, mooi glimmend donkerblauw. Met forumstickert, ben er nog effe naast gaan rijden met mijn toverbal en stak mijn duimpie op.
De Tussenpaus

marc-850

Vanmorgen Dirk (?) zien rijden op de brug bij Ewijk? Of heb jij geen vierkante verstralers op de neus van de 760... :eusa_think:

In ieder geval vanmiddag nog een CY 855 (xx-RB-BB) in helmond bij een sportveld (geen idee welke straat). Ik stond daar pauze te maken, als je was doorgereden had je onder mijn trailer gezeten.
Gen forumstikker.

Bouke

Citaat van: Ronbroek op 22-05-2012 23:14:31
Citaat van: Bouke op 20-05-2012 19:17:41
Citaat van: Ronbroek op 20-05-2012 12:37:15
Bouke!
Ja was jij dat afgelopen vrijdag ochtend achter me met die peus/citroen?

yep  ;)
Is dat je nieuwe voorkomen ??? als je nou met die transit was ;D ik had je niet herkend ::)

UserID6342

Citaat van: marc-850 op 23-05-2012 19:32:48
Vanmorgen Dirk (?) zien rijden op de brug bij Ewijk? Of heb jij geen vierkante verstralers op de neus van de 760... :eusa_think:

In ieder geval vanmiddag nog een CY 855 (xx-RB-BB) in helmond bij een sportveld (geen idee welke straat). Ik stond daar pauze te maken, als je was doorgereden had je onder mijn trailer gezeten.
Gen forumstikker.
Was ik idd Marc, zo rond twaalven kwam ik uit Werkendam terug.

Douwe

Citaat van: jgvdv op 20-05-2012 21:39:26
Citaat van: Thys op 20-05-2012 16:48:30
Uurtje geleden op de A32 bij Meppel, V70 diesel met forumplakker. Kenteken RF-HR-**. Hij rookt best :eusa_sick:
de oude van hans duiven, die heeft nu een zwaar leven

Dan istie waarschijnlijk van een kennis van Ulkeman, en volgens mij niet aktief op het forum.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

marcoz84

Gisterenmiddag in Noordwijkerhout bij Golfbaan Tespelduyn een zeer strakke V70 R Saffron met mooie antracieten velgjes, geen forumsticker, kenteken begon met ST-xx-xx. Iemand van hier?

GeertG

Gisteren de erg stoffige bolide van Rogé (rovelra) zien staan op de plek van waaruit hij werkt.
Lag voor de hand wanneer je allerlei zooi kwijt moet van het verbouwen  ;)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

kulk

Citaat van: Turbobiker op 23-05-2012 19:22:17
Zojuist op de A1 richting Amsterdam, bij Naarden, V70, mooi glimmend donkerblauw. Met forumstickert, ben er nog effe naast gaan rijden met mijn toverbal en stak mijn duimpie op.

He dat was ik!

Ik zag je inderaad, ik zwaaide ook nog maar weet niet of je dat nog zag.
Wel grappig dat mijn auto blijkbaar nog glimt, ik heb hem al in geen tijden meer gewassen namelijk haha!
Coole toverbal heb je inderdaad! Je hebt ook niet de makkelijkste kleur of heb je expres een zilveren achterklep? ;)

Turbobiker

Citaat van: kulk op 24-05-2012 09:41:21

He dat was ik!

Wel grappig dat mijn auto blijkbaar nog glimt, ik heb hem al in geen tijden meer gewassen namelijk haha!
Coole toverbal heb je inderdaad! Je hebt ook niet de makkelijkste kleur of heb je expres een zilveren achterklep? ;)

Ik zag je nog net zwaaien.

De blauwe klep was slecht (en daar zat mijn forumsticker op), even een ander gemonteerd. Die zilveren moet nog gespoten worden. En de wielen krijgen ook een iets minder opvallende kleur...
De Tussenpaus

san

Vanmorgen op de A7 ri Sneek,een rode 855 met forum sticker. iets met GS SX??

Hans Duiven

Citaat van: jgvdv op 20-05-2012 21:39:26
Citaat van: Thys op 20-05-2012 16:48:30
Uurtje geleden op de A32 bij Meppel, V70 diesel met forumplakker. Kenteken RF-HR-**. Hij rookt best :eusa_sick:
de oude van hans duiven, die heeft nu een zwaar leven

Volgens de berichten rijdt die auto vaker met een zware aanhanger er achter dan zonder..
Ben benieuwd of de automaat dat allemaal blijft goedvinden  :eusa_think:
Hans

)()()sT

Citaat van: Turbobiker op 24-05-2012 09:54:16
Citaat van: kulk op 24-05-2012 09:41:21

He dat was ik!

Ik zag je nog net zwaaien.

De blauwe klep was slecht (en daar zat mijn forumsticker op), even een ander gemonteerd. Die zilveren moet nog gespoten worden. En de wielen krijgen ook een iets minder opvallende kleur...

Hee, die blauwe klep heb ik gisteren nog zien liggen!

;D

R-K

Gisteren op bedrijvenpark in Almelo. Rond 16:15 een v70 saffron met dubbele uitlaat.
Raampjes open voor de warmte.(of voor het geluid ;D)

GRoet Ronald.