Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Vandaag om 11:00 uur bij Hooftman in Schoonhoven een laser blue met een volvo 850 clubsticker , geen forum sticker. Later zag ik je in Benscop rijden . Toevallig toch iemand van hier ???

elianmars

Er werd vanavond een mooie zwarte 854R gewassen bij van der Knaap. Kenteken xx-FL-17.
Je was ook bij de Zuid Holland meeting, maar weet eigenlijk niet wie je bent  :eusa_shifty:

Toen je net was begonnen met je wagen, reed ik langs. In de Fiat Punto van mijn vrouw  :-[  ;D

Thys

Citaat van: FrankvdAa op 13-08-2012 19:49:54
Vandaag rond het middaguur in Trois Point (Belgie) een hele nette zwarte 855 met blokjes grill. Geen forumsticker kunnen zien.

Ik was met de zilvergrijze Honda (CB600F) met giga-tanktas onderweg vanuit Frankrijk naar huis.

Geinig, daar heb ik donderdag nog naast gestaan in Malmedy. Had er net mooi naast geparkeerd, komt er een groepje van 5 begin-twintigers aanlopen en rijdt er in weg :)

Erg mooie auto met AT, LPI en XYZ BBK. Geleend van papa voor de vakantie? Kenteken was JV-DB-**.

Wie reed er vanochtend trouwens in een V70 met caravan in Luxemburg vanaf Hosingen noordwaarts? Kenteken bevatte DG-FX, en je haalde nog ff een trekker in over de doorgetrokkenstreep. 't Is maar goed dat de tweebaanswegen daar breed genoeg zijn om er met 3 naast elkaar te rijden :eusa_doh:

snix

Citaat van: Onder Thys zijn avatar
Mens, durf gas te geven

tis ook nooit goed (ik was het niet trouwens)

Thys

Citaat van: snix op 18-08-2012 14:17:52
Citaat van: Onder Thys zijn avatar
Mens, durf gas te geven

tis ook nooit goed (ik was het niet trouwens)

:D Jamaar... niet als ik eraan kom :D

snix

Oja wilde hier een spot neerzetten.
Wie kwam mij even achterna in deventer op de n348 vanaf vijfhoek richting de snelweg (wat jij dan weer niet deed)
Ons kenteken begon gelijk met LF- jij had een donkergroene volgens mij en een 2,5..

brembo

Vanmiddag bij het Hulsbeek in Oldenzaal een NBP V70 gespot met pegs en forumsticker, kenteken 90-D....

dopie

Net mini meeting in Hattem? 2x CY en 1x Black T-5R

Bas T5r

zojuist in Montfoort, 855 in CY. net te ver weg om het kenteken te zien. reed aardig door  :police:
855 T-5R

Miek

Wie heeft z'n mooie rooie met sticker geparkeerd in Voorburg in een zijstraat van de Prinses Mariannelaan?  8)
Wat een beest...

EdenAli

Sven gespot en gesproken op de bouwvakfeesten in Nieuw heeten.

Moest even een paar liter bier afleveren daar.

elianmars

Iemand ons nog gezien, Zevenhuizen-Renesse v.v. In de Punto;D

sven0503

Citaat van: EdenAli op 19-08-2012 16:47:42
Sven gespot en gesproken op de bouwvakfeesten in Nieuw heeten.

Moest even een paar liter bier afleveren daar.

Ja dat was toevallig. Nou ik ben ook weer terug daarvan... 05.00 uur... Sleepie time

The Volvoboy

Gisteren om 13.33 in Frankrijk bij Macon Noord een Laser Blue V70R AWD met fietsendrager achterop, je ging de snelweg af, geen kenteken kunnen noteren helaas.
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

RATFINK

Een uurtje geleden in Rotterdam aan de Galvanistraat, ik was bezig met een fotoshoot.