Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: michel88 op 25-08-2012 22:47:40
Citaat van: knoopie op 25-08-2012 21:28:38
Vanmiddag rond een uurtje of 15.00 uur Paarse C-70 in Gouda in de bocht bij Breur. Je reed richting Nederhof kruispunt van Beynum.

Ik zag het wat laat maar we zwaaide nog naar elkaar....

was ik ;D

Ah, nu reageer je wel. Als ik je spot terwijl ik rijd in een Mazda pick-up, reageer je niet  :eusa_snooty:  ;D

aardigebas

gisteren middag op de A28 vanaf strand horst ergens tot aan Utrecht ff zwaaien en stuivertje gewisseld.
volgens mij begon het kenteken met PN of PH, ik was onderweg van Hardenberg naar Culemborg ivm het blues festival................Bier doet letters vergeten  ;D

Bas T5r

donderdag rond 13uur in Vleuten / Harmelen: DOP 850 T-5R sedan in de berm geparkeerd. mooi ding!

vrijdag rond 18uur in Groningen: blauwe V70 met achterruitenwisser in de middenstand tegen de ruit. Stond deze niet hier te koop?

855 T-5R

verron

Citaat van: ChristRoffel op 25-08-2012 19:08:29
Citaat van: verron op 22-08-2012 13:00:50
Net in genemnuiden 2 mooie 854's gesport met sticker! Een blauwe NF-BG-XX en een hele mooie zwarte (T5?) NL-DJ-XX............wie is u?

Zoiets als de foto hieronder zag je vermoedelijk..?!?

http://i46.tinypic.com/v328zr.jpg
Thanks..., de zwarte is geen T5 trouwens.. :P Maar wel met (op dat moment weer) Columbas..
Was jij ook met de Roffel? Dan heb ik hem niet gehoord.. :o
Over het algemeen mis ik dat mooie soundje niet..!
Of ik was niet thuis.. ;) Hoe laat was het?!

Haha, nee de blauwe stond langs de weg en die S40 is me niet opgevallen..........helaas, overdag rij ik met een Peugeot 508 SW (sorry) de sound van de XC heb je dus gehoord...... Die zwarte is wel een beauty hoor.....(met alle respect voor die blauwe)
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Arjanestate

Citaat van: aardigebas op 26-08-2012 15:12:37
gisteren middag op de A28 vanaf strand horst ergens tot aan Utrecht ff zwaaien en stuivertje gewisseld.
volgens mij begon het kenteken met PN of PH, ik was onderweg van Hardenberg naar Culemborg ivm het blues festival................Bier doet letters vergeten  ;D

Dat was ik, met mijn TDi, we waren op weg naar Helmond in Brabant, pokke end.. niet t veel last gehad van mijn roetuitstoot?  ;D
854 T-5 ROOD 1994

ChristRoffel

Citaat van: verron op 26-08-2012 15:25:26
Net in genemnuiden 2 mooie 854's gesport met sticker! Een blauwe NF-BG-XX en een hele mooie zwarte (T5?) NL-DJ-XX............wie is u?

Thanks..., de zwarte is geen T5 trouwens.. :P Maar wel met (op dat moment weer) Columbas..

Haha, nee de blauwe stond langs de weg en die S40 is me niet opgevallen..........helaas, overdag rij ik met een Peugeot 508 SW (sorry) de sound van de XC heb je dus gehoord...... Die zwarte is wel een beauty hoor.....(met alle respect voor die blauwe)

Kan iets afwijken in volgorde jah..., ik ben er niet altijd bij.. :P
De zwarte dat is een echte zwarte joh..hij werkt niet zo vaak.. ;D En staat bijna altijd op de middelste..
Ik rijd over het algemeen s'avonds en s'weekends met de zwarte.
Doordeweeks/overdag gebruik ik de tweewieler...(dat is een klein beetje een beroepsmatige verplichting ;))
Maar sinds we de blauwe hebben neem ik die ook regelmatig mee.
Dat zal niet zo heel lang meer zijn want wat Rutger al zei over de vorige 2 eigenaren heeft hem niet goed gedaan.. :o
Je was dus onherkenbaar...jammer is dat.. :evil: ;D
Ik hoor Roffels altijd al (van een eindje) aankomen..dan moeten ze nog voorbij rijden.. Dus kon niet geloven dat ik de jouwe gemist had.
Maar ben je vaker in Genemuiden te vinden dan?

aardigebas

Citeer
Citeergisteren middag op de A28 vanaf strand horst ergens tot aan Utrecht ff zwaaien en stuivertje gewisseld.
volgens mij begon het kenteken met PN of PH, ik was onderweg van Hardenberg naar Culemborg ivm het blues festival................Bier doet letters vergeten  Grin

CiteerDat was ik, met mijn TDi, we waren op weg naar Helmond in Brabant, pokke end.. niet t veel last gehad van mijn roetuitstoot?  Grin

inderdaad kwam er af en toe wel wat roet uit! Die 90 km zone wordt overigens vaak geflitst, vandaar dat ik daar even je achterkant kon bewonderen.

Henk855

Vanmiddag rond 15:15 een laserbleu. Je kwam uit de Bachlaan en draaide de Kamerlingh Onnesweg op.
Iemand van hier?
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

maartendeb

Rond een uur of 19:00 liepen we naar de snackbar om de hoek. We zagen een zilveren V70R staan met heldere koplampen, donkere comets, verse remklauwen, TT-ZB-** op de parkeerplaats bij de AH in Doorn. Minuut of 10 later was hij weg. Ging je toevallig ook patat halen? ;D

Elsje

Citaat van: maartendeb op 26-08-2012 19:41:15
Rond een uur of 19:00 liepen we naar de snackbar om de hoek. We zagen een zilveren V70R staan met heldere koplampen, donkere comets, verse remklauwen, TT-ZB-** op de parkeerplaats bij de AH in Doorn. Minuut of 10 later was hij weg. Ging je toevallig ook patat halen? ;D

Hoi dat was ik. Ja ik heb met een vriend patat gehaald. Was lekker ;-)

verron

Citaat van: ChristRoffel op 26-08-2012 16:27:11
Citaat van: verron op 26-08-2012 15:25:26

Kan iets afwijken in volgorde jah..., ik ben er niet altijd bij.. :P
De zwarte dat is een echte zwarte joh..hij werkt niet zo vaak.. ;D En staat bijna altijd op de middelste..
Ik rijd over het algemeen s'avonds en s'weekends met de zwarte.
Doordeweeks/overdag gebruik ik de tweewieler...(dat is een klein beetje een beroepsmatige verplichting ;))
Maar sinds we de blauwe hebben neem ik die ook regelmatig mee.
Dat zal niet zo heel lang meer zijn want wat Rutger al zei over de vorige 2 eigenaren heeft hem niet goed gedaan.. :o
Je was dus onherkenbaar...jammer is dat.. :evil: ;D
Ik hoor Roffels altijd al (van een eindje) aankomen..dan moeten ze nog voorbij rijden.. Dus kon niet geloven dat ik de jouwe gemist had.
Maar ben je vaker in Genemuiden te vinden dan?

Nee niet zo heel vaak, ik moest bij een klant van me zijn om wat af te geven en toen kwam ik bij jou door de straat. Mijn vrouw rijdt het meest met de XC, ik rij voor mn werk altijd met die Peugeot (leasebak). Af en toe mag ik hem ook gebruiken en geniet ik optimaal.

Zo goed heb ik ze niet kunnen bekijken maar die zwarte viel me gewoon direct op omdat hij zo mooi stond te glimmen in de zon. Ik heb ook nog een 855 2.0 10V die straks flink aan de bak mag in de carbagerun  http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,55973.0.html niet snel, maar rijdt als een trein.

Jammer als een auto door zn vorige eigenaar(s) niet goed is onderhouden................
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

maartendeb

Citaat van: Elsje op 26-08-2012 20:04:59
Citaat van: maartendeb op 26-08-2012 19:41:15

Hoi dat was ik. Ja ik heb met een vriend patat gehaald. Was lekker ;-)

Wat leuk, dan stonden we waarschijnlijk tegelijk in de snackbar :) Het heeft ons ook gesmaakt ;D

ChristRoffel

Citaat van: verron op 26-08-2012 20:21:41

Nee niet zo heel vaak, ik moest bij een klant van me zijn om wat af te geven en toen kwam ik bij jou door de straat. Mijn vrouw rijdt het meest met de XC, ik rij voor mn werk altijd met die Peugeot (leasebak). Af en toe mag ik hem ook gebruiken en geniet ik optimaal.

Zo goed heb ik ze niet kunnen bekijken maar die zwarte viel me gewoon direct op omdat hij zo mooi stond te glimmen in de zon. Ik heb ook nog een 855 2.0 10V die straks flink aan de bak mag in de carbagerun  http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,55973.0.html niet snel, maar rijdt als een trein.

Jammer als een auto door zn vorige eigenaar(s) niet goed is onderhouden................

Het zijn de enige 2 forum Roffels die hier rondrijden in de city..en je spot ze allebei! ;D
Volgende keer wel even een pb-tje doen hoor..

En de runner word hier ook aandachtig gevolgd.. Moet nog wel even gesponsord worden vanaf deze kant..

En wat betreft de blauwe...die heeft in ieder geval nog wel wat liefde gekregen de (vermoedelijk) laatste maanden van zn rijdende bestaan.. :eusa_shifty:

Arjanestate

Citaat van: aardigebas op 26-08-2012 18:27:29
Citeer
Citeergisteren middag op de A28 vanaf strand horst ergens tot aan Utrecht ff zwaaien en stuivertje gewisseld.
volgens mij begon het kenteken met PN of PH, ik was onderweg van Hardenberg naar Culemborg ivm het blues festival................Bier doet letters vergeten  Grin

CiteerDat was ik, met mijn TDi, we waren op weg naar Helmond in Brabant, pokke end.. niet t veel last gehad van mijn roetuitstoot?  Grin

inderdaad kwam er af en toe wel wat roet uit! Die 90 km zone wordt overigens vaak geflitst, vandaar dat ik daar even je achterkant kon bewonderen.

Ben dit jaar nog nie geflitst dus ze hebben nog wat tegoed daar in Leeuwarden ;D Het wordt ook hoog tijd dat ik ns naar Pul in Urk langs ga voor de pomptiming want het wordt steeds erger met dat roken en het brandstofverbruik,  :o
854 T-5 ROOD 1994

The Volvoboy

Toch leuk dat je rookgordijnen kunt trekken ;D
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km