Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Citaat van: Shockwave op 15-09-2012 21:08:33
Vanmiddag rond kwart voor in Apeldoorn, je zag dat ik een foto maakte, ik reed in een saucijzenbakkersbus:
http://i388.photobucket.com/albums/oo328/Shockwave_014/DSC_1078.jpg

Daarmee hield het echter niet op:
-Op de A50 rond de klok van 5 een 850 estate DOP met pech (band verwisselen?)
-Rondweg Veenendaal zwarte 850 estate in werkelijk schitterende staat

Niet 100% zeker van een stikker omdat je in een saucijzenbus een grote blinde vlek hebt naar achteren.

hehe, leuke foto ;)

GeertM2

Zondag om 16:30 stond op Knooppunt Velperbroek bij Arnhem een zilvergrijze V70R zonder forumsticker met pech aan de linkerkant van de rijbaan, ik denk de ANWB te bellen.... Iemand van hier?

Boemeltje

Om 17:00 een NBP V70 classic op de Heyendaalseweg in Nijmegen. Heb je van een afstandje gezien, maar er leek een sticker links onderin de ruit te zitten :P

RATFINK

Vanmiddag om een uurtje of een in Leidschendam een V70R in de schitterende kleur Saffron

Rainbird

Rond half zes op de op de ijsselallee in Zwolle gespot een V70 TL-LP-XX met Forum sticker rechts op de achter ruit.
Je kwam me links voorbij

StefanCJ

Zojuist een CY estate in Slotervaart in Amsterdam, dubbel pijpje links, kenteken beginnend met 91.

Jan_D.

Citaat van: StefanCJ op 19-09-2012 15:25:30
Zojuist een CY estate in Slotervaart in Amsterdam, dubbel pijpje links, kenteken beginnend met 91.

Die rijdt hier al jaren in de buurt rond. Volgens mij geen forum- of clublid.

rpakuypers

Vanavond onder het tanken aan de pomp in Wolvega kennis gemaakt met HarryA4. Even gekletst over de 850's en er vielen nog wat bekende forumnamen. Geweldig zo als liefhebbers onder mekaar ............... al vond de pomphoudster het maar vreemd  :P

Groet,
Roger

Spin!

Vanmorgen door mijn vrouw gespot in Den Bosch op de Aartshertogenlaan tot de Diezebrug een zwarte T-5R Estate JX-LD-**

www.vm-parts.nl

FGG

Gistermorgen ergens tussen 8 en 9 kwam me een saffron C70 tegemoet tussen Dieren en Brummen. Iemand van hier.

En gisteravond tegen zessen, vanaf de A1 tot aan het Slangenbeek in Hengelo een witte C30 met Nürburgring-sticker en Volvo/Eland-sticker. Ook misschien iemand van hier?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

)()()sT

Vanochtend Maikel gespot. Stond bij een rondleiding over de ondertunneling van de A2 in Maastricht op de tijdelijke loopbrug, en daar kwam ie aan 8)

Easterboy

Citaat van: rpakuypers op 19-09-2012 23:31:10
Vanavond onder het tanken aan de pomp in Wolvega kennis gemaakt met HarryA4. Even gekletst over de 850's en er vielen nog wat bekende forumnamen. Geweldig zo als liefhebbers onder mekaar ............... al vond de pomphoudster het maar vreemd  :P

Groet,
Roger

Wolvegaaster?

Ik zag eergisten rond 17:50 t.h.v. het WTC in Leeuwarden een saffron S70R met aftermarket lampen. Gave wagen!!!
Geen kenteken kunnen onthouden of sticker kunnen zien, daar ging het me net iets te snel voor, maar hij was zeker voor een liefhebber.

Sseventy

Ik zag eergisten rond 17:50 t.h.v. het WTC in Leeuwarden een saffron S70R met aftermarket lampen. Gave wagen!!!
Geen kenteken kunnen onthouden of sticker kunnen zien, daar ging het me net iets te snel voor, maar hij was zeker voor een liefhebber.
[/quote]

Ha ha spot je mijn auto alweer!:D Alleen dit keer mijn R. Reed je weer in een bestelauto?

Turbobiker

Citaat van: )()()sT op 20-09-2012 13:04:10
Vanochtend Maikel gespot. Stond bij een rondleiding over de ondertunneling van de A2 in Maastricht op de tijdelijke loopbrug, en daar kwam ie aan 8)

Cool, wordt de A2 ondertunneld? Wat gaat daar dan in komen?
De Tussenpaus

widebody

Citaat van: Turbobiker op 20-09-2012 17:16:25
Citaat van: )()()sT op 20-09-2012 13:04:10

Cool, wordt de A2 ondertunneld? Wat gaat daar dan in komen?

Nog even geduld hebben,
http://tinyurl.com/8btczmy