Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Arie T5R

Citaat van: Midicijnman op 03-10-2012 16:40:37
Citaat van: Boeijke op 03-10-2012 16:38:17
Citaat van: Snellebaksteen op 03-10-2012 14:39:57
Citaat van: dbs1 op 03-10-2012 12:44:51
Citaat van: Midicijnman op 03-10-2012 00:02:43
Rij ik vandaag helemaal van Krimpen aan de Lek (bij Rotterdam) naar Thuur in Maastricht, én terug (bijna 500 km): NIEMAND die mij spot.

En ik heb ook geen enkele 850, S/V/C70 gezien. Was er ergens een geheime meeting?  ???

Bekend verhaal: rij ik zondag 30 september Breda-Amsterdam-Rotterdam-Tilburg-Breda-Tilburg-Breda mét flinke aanhanger met gele huif (400 km) NIEMAND die me spot. Heb wel enkele 850/X70 modellen gezien, maar niets bijzonders.  ???
Ik rij bijna ieder weekend meer dan 200 km naast de 400 die door de week afgelegd wordt en ik ben ondanks de 850 sticker , volvoforum sticker en eland stickers nog nooit gespot met de D5. Ik zie wel af en toe stickers maar er wordt maar weinig gereageerd op spots.

Wie kijkt er dan ook naar een D5. Das allemaal veuls te nieuw  :eusa_shifty:

:P

Willem (die zelf ook nagenoeg nooit gespot wordt ondanks dat de roffel wel een opvallend kleurtje heeft  :-\ )

Willem, dát is het! Het ligt aan de kleur.   :eusa_wall:

Ik rij ELKE dag 450 km, en niemand die mij spot..

Arie T5R

Maarten Sitskoorn

10 minuten geleden bij Gorichem-oost een donker grijze 850 estate met R velgen.. zag er leuk uit, iemand van hier??

Easterboy

Vanmorgen reed er op de Eikenlaan in wolvega een donkerblauwe 850 achter me.
Hij had xenonverlichting en knipperde zelfs met groot licht naar me, hoewel dat waarschijnlijk was omdat ik vlak voor zijn neus de weg opdraaide en vervolgens met een slakkengangetje het verkeer achter mij vertraagde (volvo-style).
Kenteken begon met NN, geen idee of het een bekende is... :eusa_angel:

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 06-10-2012 12:49:51
Hij had xenonverlichting en knipperde zelfs met groot licht naar me, hoewel dat waarschijnlijk was omdat ik vlak voor zijn neus de weg opdraaide en vervolgens met een slakkengangetje het verkeer achter mij vertraagde (volvo-style).

He, een donkerblauwe 850 in het dorp ? Zou de eerste moeten zijn .......... ik snap dat je door de xenonlampen ietwat anders tegen de auto aankijkt maar hij is nog steeds groen ;) Weet je zeker dat je meer dan 1 versnelling op die S60 hebt ?  :P

Groet,
Roger

henry classic v70

Citaat van: Arie T5R op 06-10-2012 12:23:13
Gister in Leiderdorp, DEZELFDE als Henry V70 classic, maar of ie het was? Uur of 13.00 washet zo'n beetje, voor de deur bij een woonhuis..

ff als voorbeeld: DIE
http://i49.tinypic.com/jt09he.png

Nou ik was het niet... maar dezelfde zou hééél toevallig zijn, een Sandstone met R-bumper en Comets
Mooie kleur hè Arie ;D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Easterboy

Citaat van: rpakuypers op 06-10-2012 12:57:55

He, een donkerblauwe 850 in het dorp ? Zou de eerste moeten zijn .......... ik snap dat je door de xenonlampen ietwat anders tegen de auto aankijkt maar hij is nog steeds groen ;) Weet je zeker dat je meer dan 1 versnelling op die S60 hebt ?  :P

Groet,
Roger

Hmmmmz... :eusa_think:
Ik blijf hem toch blauw vinden. :')

En de S60 moet altijd rustig warm worden voor je naar de 2e en 3e versnelling kan. :eusa_whistle:

Bouke

Om half tien bij de rotonde van Bergambacht de heer Ron Verweij met zijn 854R Dop

rpakuypers

Citaat van: Easterboy op 06-10-2012 13:06:43
Citaat van: rpakuypers op 06-10-2012 12:57:55

Groet,
Roger

Hmmmmz... :eusa_think:
Ik blijf hem toch blauw vinden. :')

En de S60 moet altijd rustig warm worden voor je naar de 2e en 3e versnelling kan. :eusa_whistle:

Sjeu zeg, een draaicirkel als een planeet en dan ook nog warm rijden alvorens je kunt doorschakelen ? Mag wel een oude l*l zijn, maar zo'n auto is dus niets voor mij ....... ;) Volgens mij rij je gewoon zo rustig om iedereen jaloers te maken :)

O ja, we hebben een goede opticien in het dorp .....

Groet,
Roger

StefanCJ

Rond 13:45 op de Zuilense Ring in Utrecht Dirk gespot in zijn diesel.

Arie T5R

Citaat van: henry classic v70 op 06-10-2012 12:59:03
Citaat van: Arie T5R op 06-10-2012 12:23:13
Gister in Leiderdorp, DEZELFDE als Henry V70 classic, maar of ie het was? Uur of 13.00 washet zo'n beetje, voor de deur bij een woonhuis..

ff als voorbeeld: DIE
http://i49.tinypic.com/jt09he.png

Nou ik was het niet... maar dezelfde zou hééél toevallig zijn, een Sandstone met R-bumper en Comets
Mooie kleur hè Arie ;D

R bumper weet ik niet zeker, maar de rest dus helemaal wel. En ik dacht ook al "dat kan er maar 1 zijn". En ja, heulllle mooie kleur! Ruilen voor een zwarte?

Arie T5R

Ik ga er de komende tijd vaker komen, dus dan zal ik m op de foto zetten..

Marc O.

Rond het middaguur op de A58 t.h.v. afslag Hilvarenbeek bij Tilburg, een 854 met getinte ramen. Was jij dat Broabander?
...The Nile isn't just a river in Africa...

MacMouse

Op de A12 rond 11.30 richting Utrecht, zelfde kleur

Volvo S40 2.0 1997
Volvo V70 2.5 TDI AUT 1999

grijzev70tdi

Deze staat al enkele dagen op het station in Lochem

Kenteken begint met TL volgens mij
Grolsch, het klinkt al lekkerder