Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

volvobug

Zojuist weer een stukje met BasV70 (xx-FB-NH) over de A12 gereden. Vorige drive & meet was toch alweer in oktober 2012  ;)
Bij de weg, die xenon in mijn achteruitkijkspiegel is best wel fel...
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

BasV70

Citaat van: volvobug op 05-03-2013 08:54:35
Zojuist weer een stukje met BasV70 (xx-FB-NH) over de A12 gereden. Vorige drive & meet was toch alweer in oktober 2012  ;)
Bij de weg, die xenon in mijn achteruitkijkspiegel is best wel fel...

Ja, was weer even grappig als onverwacht. Mooi kleurtje is het toch, zeker zo in het zonnetje.
Was al op zoek naar de laatste spot, maar je was me voor.
En die xenon moet inderdaad wat beter afgesteld.   :eusa_shifty:
Je had de gang er overigens goed in na de trajectcontrole  :eusa_whistle:

Gr.

volvobug

Citaat van: BasV70 op 05-03-2013 09:04:17
Ja, was weer even grappig als onverwacht. Mooi kleurtje is het toch, zeker zo in het zonnetje.
Was al op zoek naar de laatste spot, maar je was me voor.
En die xenon moet inderdaad wat beter afgesteld.   :eusa_shifty:
Je had de gang er overigens goed in na de trajectcontrole  :eusa_whistle:

Gr.
Jij had hem volgens mij ook niet zo heel lang geleden opgepoetst. Zag zelfs die zwarte putdeksels glimmen.

Inderdaad, NA de trajectcontrole  ;D. Sinds ik een T-5 achterklep in de 10V heb gehangen rijdt tie een stuk pittiger  :eusa_think:  ;D
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Reitse

Citaat van: Taranis op 02-03-2013 23:20:15
Vanmorgen rond 11.00 op de A7: Reitse met de rode GLT. Sbv en ik in de donkerblauwe V70, maar volgens mij had Reitse het te druk met kletsen ;D
:D dat, en afhankelijk waar je me voorbij kwam ook druk met de weg zoeken (afslag Karel was afgesloten...)

Taranis

Je bedoelt de N33 die dicht was? Daar was 't wel in de buurt ja ;)

widebody

Zojuist op de a12, een Otten trailer voor me. Even een "snelle" inhaalactie. En Jahoor, het was de dikke Volvo van BBS.

Even later haalde BJ me weer in en hebben we ff gezwaaid.
Waarom verstop jij je in de Volvo, BJ? Schaamte of jaloezie op de DAF rijders :evil:?

Goeie reis verder!

BBS

Citaat van: widebody op 07-03-2013 07:59:21
Zojuist op de a12, een Otten trailer voor me. Even een "snelle" inhaalactie. En Jahoor, het was de dikke Volvo van BBS.

Waarom verstop jij je in de Volvo, BJ? Schaamte of jaloezie op de DAF rijders :evil:?

Goeie reis verder!

Ik ga graag incognito door het leven ;D
Nu heb ik ook een gezicht bij de naam :D

Waarom was je mij niet wat eerder voorbij gegaan? Dan hadden we bij de shell ff een bakkie gedaan. ;)
Sta nu op de grens bij Breda pauze te maken en ga zo richting Brussel...

Succes vandaag!
Volvoloos....

BBS

Citaat van: Redolpho op 05-03-2013 17:21:18
Vanmiddag om1315 ongeveer op de A28 een Saffron V70. U reed richting het noorden ter hoogte van de afslag Elburg/Dronten. Ik reed met mijn Saffron richting het zuiden.

Wie was u?
Volgens mij was dat de 08 TP xx.
Die kwam mij ook voorbij de A28 tegen 1400 uur ;)
Volvoloos....

Wibren

Vanochten rond 8:20 op de A28 richting Groningen een roze/rooie 855R gespot. Ik dacht dat het Snoobydoo was aan het kenteken te zien.
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

widebody

Citaat van: BBS op 07-03-2013 09:57:52
Citaat van: widebody op 07-03-2013 07:59:21

Goeie reis verder!
I
Ik ga graag incognito door het leven ;D
Nu heb ik ook een gezicht bij de naam :D

Waarom was je mij niet wat eerder voorbij gegaan? Dan hadden we bij de shell ff een bakkie gedaan. ;)
Sta nu op de grens bij Breda pauze te maken en ga zo richting Brussel...

Succes vandaag!

Ik kwam net van ri denbosch af. Moest al alle zeilen bijzetten om je in te halen voor de trajectcontrole. Volgende keer beter, BJ. 
Veel plezier bij de waalekoppen :eusa_sick:

;)

SnoobyDoo

Citaat van: Wibren V70RAWD op 07-03-2013 11:02:41
Vanochten rond 8:20 op de A28 richting Groningen een roze/rooie 855R gespot. Ik dacht dat het Snoobydoo was aan het kenteken te zien.

Bingo. Heb zelf geen Saffron gezien.... incognito op de snelweg? Of was u de meneer in de blauwe 850 T-5?
Richie: All right! Take it easy you bitch! I mean, Your Bitchness..I mean Lady Bitch of, oh God Eddie, what do you call them? Eddie: Jugs, what do you call em?

Wibren

Citaat van: SnoobyDoo op 07-03-2013 11:14:21
Citaat van: Wibren V70RAWD op 07-03-2013 11:02:41

Bingo. Heb zelf geen Saffron gezien.... incognito op de snelweg? Of was u de meneer in de blauwe 850 T-5?
Was undercover in m'n 850 t5 :angel:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

)()()sT

Widebody bijna op de thuisbasis. Ik zag ineens de bekende combinatie met de knappe kale broeder op de bok ;D

t_w

Vanmiddag tussen 1 en 2 een saffron V70R op de A9 richting schiphol bij hm 10

widebody

Citaat van: )()()sT op 07-03-2013 18:10:57
Widebody bijna op de thuisbasis. Ik zag ineens de bekende combinatie met de knappe kale broeder op de bok ;D

Niet gezien :eusa_wall:.

Waar zag je mij dan? Op de stadsautobaan??

En gues what? Weekend!!!