Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Snellebaksteen

Nou dat valt dan weer hard mee.
:eusa_shifty:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

MiniG

Citaat van: hertogjan6 op 29-03-2014 18:59:44
Gijs aan het tanken geweest op de A28? Bij epe?  8)

Of was het toch iemand anders met een c70 Saffron?

Uurtje of 3
Beter laat dan nooit, uuh lijkt me sterk de C heeft de hele dag op de parkeerplaats gestaan omringt door Volvo's S70R S70 854 en een V70

Never drive faster then your guardian can fly

leons850

Vanochtend 8.10 op de A2 richting het zuiden voor de afrit A27.
DOP V70 AWD, kenteken weet ik niet meer had in ieder geval geen sticker.
Ik zwaaide nog maar dat werd volgens mij niet gezien.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

marc-850

Citaat van: Sándor01 op 30-03-2014 20:59:55
Citaat van: marc-850 op 30-03-2014 13:24:47

Sandor, was leuk je even gesproken te hebben. Mooie C70, Patries was er helemaal weg van!  :eusa_think:

Moet nu de 850 er aan geloven?  :evil: :evil:

Forget it !!  :evil: :evil:

Bouke

Citaat van: leons850 op 01-04-2014 09:24:24
Ik was het niet :eusa_snooty:

leons850

Citaat van: Bouke op 01-04-2014 18:39:35
Citaat van: leons850 op 01-04-2014 09:24:24
Ik was het niet :eusa_snooty:

Klopt bouke, dan was ik natuurlijk flink gaan toeteren. ;)
Tevens was dit geen R.
Maar ik rij momenteel genoeg door het land maar kom maaar weinig stickers tegen...
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Spin!

Werd net bij de verkeerslichten Rosmalen in even voorbij geknald door een DOP T-5R die zeer lekker in de lak zat. **-XV-JF. Op de rodenborchweg raakte ik je kwijt omdat er een duracelkarretje tussen reed.

R bij in Rosmalen?

www.vm-parts.nl

The Demon

Vanmorgen rond 9:45 op de A2 bij Holendrecht richting Utrecht kwam er een S70 met importkenteken mij voorbij stuiven.
Volgens mij zat er een forumplakker op, in ieder geval zat er een ongeschoren type achter het stuur  :eusa_think:.
Ik was met de Tubbie-Mobiel 2 en kon je dus niet bij halen  :'( ik heb nog wel geknipperd maar dat zal je wel niet gezien hebben  :P

Wie O Wie?

Groet,
The Demon.

cornelis-b

Citaat van: The Demon op 02-04-2014 17:50:01
Vanmorgen rond 9:45 op de A2 bij Holendrecht richting Utrecht kwam er een S70 met importkenteken mij voorbij stuiven.
Volgens mij zat er een forumplakker op, in ieder geval zat er een ongeschoren type achter het stuur  :eusa_think:.
Ik was met de Tubbie-Mobiel 2 en kon je dus niet bij halen  :'( ik heb nog wel geknipperd maar dat zal je wel niet gezien hebben  :P

Wie O Wie?

Groet,
The Demon.

Moi richting Brabant, nouuuu voorbij stuiven ................................ oom  :police: gelukkig niet gezien :eusa_dance:
Nu weet ik ook wie die nerveuze knipperende vrachtwaggel was  ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

marc-850

Vanmorgen rond 7.30 op de A2 t.h.v. Roosteren (richting Maastricht):

CY Estate: xx-TV-KF. Geen plakker, misschien toch van hier?

pwberg

Een "gevraagd" van mijn kant: Een van de heren vrachtwaggelsjofeurs mij wellicht eergisteren gespot onderweg van Bergen op Zoom richting Borssele?

Had zo'n hevig knipperende vrachtwaggel achter me dat ik maar even gestopt ben om de dakkoffer te checken.... (niets mis mee, overgens)
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

c70

Citaat van: Spin! op 02-04-2014 17:38:56
Werd net bij de verkeerslichten Rosmalen in even voorbij geknald door een DOP T-5R die zeer lekker in de lak zat. **-XV-JF. Op de rodenborchweg raakte ik je kwijt omdat er een duracelkarretje tussen reed.

R bij in Rosmalen?

dat was ik,niet uit Rosmalen maar uit het mooie Heesch

Kingfisher

Wie o wie vanmiddag geparkeerd in Eindhoven (omgeving luchthaven weg / airport) met een zwarte (spaghetti import?) 855 2.0 R en het kenteken 05-HDS-* ?

Geen clubsticker, wel Nurburgring stickert  ;)

Boeijke

Citaat van: c70 op 02-04-2014 21:08:01

R bij in Rosmalen?

Kom toch met grote regelmaat in heesch. Spot je eigenlijk nooit.

Spin!

Citaat van: c70 op 02-04-2014 21:08:01

R bij in Rosmalen?

Ah, ook goed. Maar eh...iets vergeten bij het spuiten van de achterklep?

www.vm-parts.nl