Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

san

Forumplakker gespot op de A28 bij Amersfoort.Vanmorgen vroeg, grijze T5.Iets verderop een rode 855 met R bumper zonder plakker.

BBS

Citaat van: pwassink op 03-04-2015 19:38:21
Ik kwam vanmorgen ergens net voorbij de Koekstad op den autoweg A1 een Otten gevaarte met jenny bordje tegen
op de opkomende rijbaan, dat zou als t goed is een van de forum truckers zijn heb ik mij laten vertellen ..

Alwéér gespot ;D
Maar dan wel zonder zijn rechtmatige bestuurder, want die heeft een lang weekend vrij... :D
Het klopt wel, ik wordt de laatste tijd vaak gespot. Misschien moest ik de naam van JENNIE maar van het raam afhalen. :eusa_think:
Volvoloos....

GringoV70

Vanmiddag rond 18:00 ik reed op de afrit van de A1 bij Ikea in Hengelo, komend vanuit Oldenzaal.
Tegemoet kwam mij een dop 850 of v70, kon het niet goed zien,
ik werd afgeleid door de oranje lampen in/achter de grille.
Iemand van hier?
Black Smoke Doesn't Mean it's Broke!

pwassink

Citaat van: BBS op 03-04-2015 20:58:31
Citaat van: pwassink op 03-04-2015 19:38:21
Ik kwam vanmorgen ergens net voorbij de Koekstad op den autoweg A1 een Otten gevaarte met jenny bordje tegen
op de opkomende rijbaan, dat zou als t goed is een van de forum truckers zijn heb ik mij laten vertellen ..

Alwéér gespot ;D
Maar dan wel zonder zijn rechtmatige bestuurder, want die heeft een lang weekend vrij... :D
Het klopt wel, ik wordt de laatste tijd vaak gespot. Misschien moest ik de naam van JENNIE maar van het raam afhalen. :eusa_think:

Briefje op de achterkant van dat bordje, als je hiermee rond mag rijden wordt je geacht te zwaaien naar v70 en 850s die knipperen .. :-)
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

BBS

Hahahaaa  ;D ;D goeie....

Ik zal eens iets moois maken in die trant en er ook eens achter hangen 8)
Volvoloos....

marc-850

Vanmorgen rond 12.00 uur een CY Estate op de A2 richting Den Bosch, t.h.v. Beesd.
Ik reed met de vrachtwagen richting Amsterdam, dus kon niet zien of er een stikker op zat.

maruska

de volvo NL CY wellicht ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

760Turbo

Vanavond rond 20u30 op de A12 Arnhem-->Driebergen een hele mooie witte 855 met usa knippers.
855 T-5 aut. 1995 Lpi  420

Tom850

Zojuist in Hengelo bij de kruising met de Geerdinksweg een DOP 850R. Wie was het?

Martin-R

Nou vooruit ik zal hem weer eens noemen
De V70R in Hengelo, in 't blauw. Spot hem toch bijna wekelijks ;)

Vraag me af of hij mij eigenlijk al eens gespot heeft!

bertilv70

Citaat van: Martin-R op 05-04-2015 18:23:16
Nou vooruit ik zal hem weer eens noemen
De V70R in Hengelo, in 't blauw. Spot hem toch bijna wekelijks ;)

Vraag me af of hij mij eigenlijk al eens gespot heeft!
Bedoel je mij? Ik ben vaak wel alert op een 850 of V70 classic. Meestal wordt de R door mijn vrouw gebruikt. Gewoon blijven zwaaien c.q. knipperen 😆

FGG

Citaat van: FGG op 23-03-2015 08:02:15
Geparkeerd aan de Deurningerstraat in Hengelo: een NBP V70 met sticker. Wie?

En vanavond stond ie er ook weer. En iets verder terug, richting Deurningen, aan de linkerkant een DOP 854(T-5)R met Titans.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Joppe

Citaat van: FGG op 06-04-2015 21:17:39
Citaat van: FGG op 23-03-2015 08:02:15
Geparkeerd aan de Deurningerstraat in Hengelo: een NBP V70 met sticker. Wie?

En vanavond stond ie er ook weer. En iets verder terug, richting Deurningen, aan de linkerkant een DOP 854(T-5)R met Titans.

Die DOP zie ik ook vaak staan maar is een R lookalike want het is een diesel :D!

Vandaag kwam me een 850 tegemoet rijden op het kruispunt Anninksweg en Oude Molenweg.  Je zwaaide nog even! Ik stond in de NBP S70 te wachten voor het stoplicht.
1995, Black Stone 850 2.3 T-5R.

850-2.520V-Driver

NBP V70 met o------o tussen Bergeijk en de Weebosch. Kenteken iets met NB meen ik maar ik was te laat...
Je had op de koffie kunnen komen ;D

V70geRwin

1800 uur een rode R met Volans en sticker op Schiphol.
Kenteken pg.....