Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

The Saint

Ik zet mijn eigen kenteken wel gewoon op het forum. Zie R geen kwaad in. Op straat kan iedereen 'm zien...

R staat mij ook iets bij van een afspraak om het niet te doen overigens, alleen waar staat dat? Kon het bij de forumregels niet vinden? Misschien moet dit nog eens duidelijk ergens gesteld worden?

Alhoewel het no-go topic wel nuttig is, worden hier bewust juist WEL volledige kentekens genoemd (en maar goed ook)?
No shirt no shoes, no pinball

Taranis

Citaat van: RRRRR_Ramon op 08-03-2006 21:21:03
Dat hadden we met z'n allen afgesproken, probeerde je eraan te herinneren ;D

Aha... ik heb inmiddels ff terug zitten zoeken in dit topic maar kon het niet vinden (ben te lui om tientallen pagina's door te gaan spitten). Als daar een afspraak over gemaakt is dan prima, zal d'r aan denken :)

De reden dat ik het niet in dit topic wou doen is dat het nogal errug off-topic was naar mijn idee, ondanks dat dit de off-topic sectie is. Je kunt later ongeveer niets meer terug vinden omdat het in 'andere' topics staat.

Ik ben zelf vaak ook een ster in het mijlenver off-topic raken :-[

Edit: ik zie dat ik niet de enige ben die het niet kon vinden ;D

Peth©oni

En nu maar weer spotten..... on the topic dus maar weer

Rayman

Citaat van: Peth©oni op 08-03-2006 21:52:57

Hoho wacht es effe...Nu je toch reageert kun jij het als modator meteen even verhelderen...niet?  ;D

Spin!

Ach ieder zijn eigen wensen... maar respecteer die dan ook van elkaar. Mocht je dan toch zonodig een kenteken willen plaatsen, doe het dan zo: NF-**-** Diegene die zich aangesproken voelt weet dan toch zelf wel waar hij of zij die dag heeft gereden en zal zich via dit topic wel melden...ik plak ook de meeste kentekens van foto's af als ik ze hierop zet. En met die eerste 2 letters...dr zijn meer hondjes die Fikkie heten...

www.vm-parts.nl

Peth©oni

Citaat van: Rayman op 08-03-2006 22:30:25

Hoho wacht es effe...Nu je toch reageert kun jij het als modator meteen even verhelderen...niet?  ;D

Psies, als iemand niet wil dat zij of haar kenteken op het forum zichtbaar is, moet je dat respecteren. En als je foto's plaatst zonder iemand in kennis gesteld te hebben, vind ik het niet netjes dat je dat met toenaam (kenteken) doet !!!

mehn

Sterker nog, daar staat iets over in de forumregels:

CiteerOm privacy-redenen voor de eigenaren is het niet toegestaan om op dit forum topics met keteken-nummers c.q. foto's met herkenbare kentekens te posten.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rayman

Citaat van: Peth©oni op 09-03-2006 07:14:32
Citaat van: Rayman op 08-03-2006 22:30:25

Psies, als iemand niet wil dat zij of haar kenteken op het forum zichtbaar is, moet je dat respecteren. En als je foto's plaatst zonder iemand in kennis gesteld te hebben, vind ik het niet netjes dat je dat met toenaam (kenteken) doet !!!

Duidelijk.

Thanks Pethconi & mehn.

Ron850tdi

idd - stay on topic, kameraden  :D

Groeten,
Ron [size=0.2]die 3x pw over de A28 zn diesel opstookt maar weinig spot of gespot wordt (ja, door de KLPD zo af n toe)[/size]
8)

Bas850

Goedemiddag,

Ik draai het eens om: ;D

Wie mij vandaag (09-03) wil spotten:

Rond 15.00 uur op de A1 richting Enschede, daarna op de campus van de universiteit in Enschede.

En nee geen sticker die is er alweer afgespoeld. >:(

Bas
"to finish first, you first have to finish"

RonnieDuck

Citaat van: Bas850 op 09-03-2006 13:35:24
Goedemiddag,

Rond 15.00 uur op de A1 richting Enschede, daarna op de campus van de universiteit in Enschede.

Bas

er zijn nieuwe beschikbaar, die moet je aan de binnenkant plakken!  ;)
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Eugene

Citaat van: RonnieDuck op 09-03-2006 13:51:34
Citaat van: Bas850 op 09-03-2006 13:35:24
Goedemiddag,

Bas

er zijn nieuwe beschikbaar, die moet je aan de binnenkant plakken!  ;)

Kijk, dat is handig  8)

If it's not blown, it sucks...

guss

Wat een techniek hé die stickers, die van mij is nog steeds niet binnen maar al wel afgeschreven.....
Vandaag op de A12 vanaf Den Haag ri. Utrecht diverse s/v 70 gespot.
Een had een sticker op de buitenkant welke er bijna afwaaide, Geen gezicht, dit was een v70 nieuwe type donker blauw.
Af en toe kijk ik bij volvo rijders naar binnen en denk ik,... wat een prototype nerds rijden er toch in.

Turbobiker

Citaat van: guss op 09-03-2006 19:29:37

Af en toe kijk ik bij volvo rijders naar binnen en denk ik,... wat een prototype nerds rijden er toch in.

Die reflecterende ramen toch ook tegenwoordig ::) ;)
De Tussenpaus

guss

Gelukkig hebben we de bmw 850 nog.....