Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Sta ik als 4e bij een stoplicht te wachten, de strook voor rechtsaf is vrij. Stopt er een auto naast mij. Ik denk: "Waarom rijdt ie niet door?". Ik kijk: Een witte estate. Dat kan ik niet, ik zit erin.  ???
Vervolgens zie ik de bestuurder met een mega-grijns naar ons (mijn vrouw zat naast me) kijken, zwaait even en rijdt door. Fantastisch, maar geen idee wie het was.
Kenteken: JD-PN-7*, witte Estate op lpg.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Menno

Ik dacht dat ik ze nooit tegen zou komen maar gisteren dan eindelijk eentje gespot.... een 850 sedan met club sticker op de achterruit! Waarschijnlijk moet de bestuurder gedacht hebben dat ik niet spoor.. want ik was weer eens op de Motor aan het rijden toen ik rond 22:15 op de A12 richting Den haag (na Gouda geloof ik!) de bewuste 850 zag rijden. Helaas is het kenteken uit mijn hoofd verdwenen. Zal door de acceleratie komen denk ik. ;) ;)

Afijn, mocht je daar gereden hebben dan begrijp je waarom ik mijn duim in de lucht stak  :D

Regards!

Vertigo

Gistermiddag Euregioweg Enschede.
Zwarte 850 T-5R Estate LD-RD-**.
Eerste keer met aanhanger, en 10 minuutjes later andere richting op zonder aanhanger...

Zie die auto wel regelmatig rijden.
iemand van hier?

FGG

Net, een half uur geleden, op 't kruispunt bij de Weidehoek in Hengelo: een groene Estate, PP-BB-9* (dacht ik). Iemand van hier?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Duell

Citaat van: Menno op 22-03-2006 12:32:21
Ik dacht dat ik ze nooit tegen zou komen maar gisteren dan eindelijk eentje gespot.... een 850 sedan met club sticker op de achterruit! Waarschijnlijk moet de bestuurder gedacht hebben dat ik niet spoor.. want ik was weer eens op de Motor aan het rijden toen ik rond 22:15 op de A12 richting Den haag (na Gouda geloof ik!) de bewuste 850 zag rijden. Helaas is het kenteken uit mijn hoofd verdwenen. Zal door de acceleratie komen denk ik. ;) ;)

Afijn, mocht je daar gereden hebben dan begrijp je waarom ik mijn duim in de lucht stak  :D

Regards!

Ah ha, daarom !
Moet zeggen dat het een vreemde ontmoeting was ! :)
Zit ik met mijn 120 op de cruisecontrol op de rechterbaan, zie ik een motorrijder in m'n achteruitkijkspiegel.
Precies natuurlijk als ik zou willen inhalen, dus ik blijf even rechts hangen en verminder snelheid.
Tegelijk vraag ik mij af waar die motorrijder nu blijft, en ja hoor komt hij met opgestoken duim langzamer dan eerst langsrijden.  ??? ??? is die totaal de weg kwijt  ???  nee blijkt het een Volvo rijder  ;D ;)

Menno

LOL  ;D Die vraagtekens van boven die smiley zag ik idd ook boven jouw hoofd  :P  ;)

Het spijt me trouwens dat ik je inhaal manouvre heb vertraagd en dat je van je cruise control af moest.... maaaaar ik Waardeer zeer dat je mij als motor (volvo) rijder netjes voor liet gaan.  8)

Volgende keer mag jij!

Emiel

PP-XF-** Silversand 850 TDI Estate met Columba's op de Bunschoterstraat richting snelweg.

Emiel... ;D

oldostofjas

Jij, zwarte V70R, 76-DS-Z*, rijdend op de A12 Den Haag-Utrecht vlak voor knooppunt Oudenrijn.
Ik, Silversand 850 sedan, met forumsticker.

Je bleef even achter me hangen om de sticker te spotten, leek het. Dus, om op het topic terug te komen: Wie ben jij?
There is no place like 127.0.0.1

fearless

Vanmorgen om ongeveer 11 uur bij afslag A28 Zwolle Zuid een witte 850 sedan met R voorbumper. Kon niet zo snel zien of er een spoiler achterop zat en wat voor een wielen er onder zaten. Ik stond bij de stoplichten te wachten.  :)

Gmid

Om een uur of 1 een zilvere 850 estate op de rondweg west in Veenendaal. Een 2.5 10v om precies te zijn. Met halogeen koplampen. En stickertje. Leuk je toch even in het echt te zien rijden, Ivo. ;D

grz,
Geert

8)
Volvo C30 '12

Spin!

Uurtje geleden, A50/A73 een Cream Yellow Sedan kenteken **-D*-**...had niet zoveel haast, anders wordt je er niet uitgereden door een 2.5-20V...gaf em nog wel een duimpje, hij keek terug, maar 't interesseerde em blijkbaar niet zoveel...is een non-turbo dan zo min?  :'(

www.vm-parts.nl

big ben

Citaat van: Spin! op 26-03-2006 20:06:47
Uurtje geleden, A50/A73 een Cream Yellow Sedan kenteken **-D*-**...had niet zoveel haast, anders wordt je er niet uitgereden door een 2.5-20V...gaf em nog wel een duimpje, hij keek terug, maar 't interesseerde em blijkbaar niet zoveel...is een non-turbo dan zo min?  :'(

Had vast last van het tijdsverschil  :-\ ;D

IRH

Citaat van: Gmid op 25-03-2006 19:06:37
Om een uur of 1 een zilvere 850 estate op de rondweg west in Veenendaal. Een 2.5 10v om precies te zijn. Met halogeen koplampen. En stickertje. Leuk je toch even in het echt te zien rijden, Ivo. ;D

grz,
Geert

8)
Je zult wel xenon lampen bedoelen... ;D ;), the feeling was mutual.

Gmid

xenon ja... sorry  :-[
Volvo C30 '12

Taranis

Vanmorgen tussen Hoogerheide en Bergen op Zoom op de A58 om 7.05 zoiets een mooie pas gepoetste bordeauxrode 850 GLT, kenteken FP-DL-xx. Bestuurder bleef bewonderenswaardig kalm toen er een Sprinter zat te kleven en even later werd afgesneden door diezelfde Sprinter. Geen forumsticker gezien, maar 't ding blonk zo, dat moet wel een liefhebber zijn :P (voelde me meteen schuldig over die van mij, lijkt wel een XC versie  :-[ )