Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Vanmiddag mevrouw Esveldt weer eens zien rijden...
Nu een stukje verderop,dit keer op de Heutinkstraat.

Nog even en ik ken haar hele route naar huis...  ::)

The Saint

Citaat van: animalT5® op 29-03-2006 14:08:20Ohw en ik heb Mevrouw Saint gespot,ging of de auto wassen,of tanken in Langedijk/Noord scharwoude..

F*CK, eindelijk gespot (logischerwijs door AnimalT5R, maar toch) zit ik zelf niet 8er het stuur  :(

Wij tanken daar idd altijd Johan. Wasstraatje pak ik op de Beverkoog (is een hele goeie).

Groeten van "mevrouw the Saint": Jolanda (geen nickname  ;))
No shirt no shoes, no pinball

oldostofjas

Alweer een mevrouw: vanochtend op de A12 richting Den Haag. Knalrode 850R estate. N*-**-22. Ze ging er bij Nootdorp af.
There is no place like 127.0.0.1

Vertigo

In Enschede, op de kuipersdijk,

850 sedan HH-ZB-**

animalT5R

Citaat van: The Saint op 30-03-2006 11:19:58
Citaat van: animalT5® op 29-03-2006 14:08:20Ohw en ik heb Mevrouw Saint gespot,ging of de auto wassen,of tanken in Langedijk/Noord scharwoude..

F*CK, eindelijk gespot (logischerwijs door AnimalT5R, maar toch) zit ik zelf niet 8er het stuur  :(

Wij tanken daar idd altijd Johan. Wasstraatje pak ik op de Beverkoog (is een hele goeie).

Ik was incognito Saint,anders had ik wel getoeterd en had ze dezelfde forumstikker in haar achterruitkijk spiegel gezien ;)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

The Saint

Citaat van: animalT5® op 30-03-2006 12:25:19
Citaat van: The Saint op 30-03-2006 11:19:58

Ik was incognito Saint,anders had ik wel getoeterd en had ze dezelfde forumstikker in haar achterruitkijk spiegel gezien ;)

Dat verklaart een hoop, ze vroeg ook meteen: "Wat voor auto reed ie dan?"

De jouwe nog niet klaar?
No shirt no shoes, no pinball

Erik_M.

Citaat van: oldostofjas op 30-03-2006 11:37:39
Alweer een mevrouw: vanochtend op de A12 richting Den Haag. Knalrode 850R estate. N*-**-22. Ze ging er bij Nootdorp af.

Grappig, die heb ik daar ook weleens gezien.  Zit vast niet op het forum want op mijn posting destijds is niet gereageerd door die mw.

gRoet
eRik

Esveldt

Citaat van: Vertigo op 30-03-2006 01:44:38

Nog even en ik ken haar hele route naar huis... ::)

Hihihihi.

Grappig.

Waar reed jij in dan? Weer in een taxi?

Paul

volvo850freak

vanochtend in almere richting almere buiten centrum een 855 zoals die van Rrrramon en Gea  ook met spoiler stond bij een plattegrond stil en wou weer de rijbaan op..kon niet zien of er een sticker opzat ;)

big ben

:o VANMIDDAG OM 15.15 UUR EEN CREAM-YELLOW T5-R
OP DE RIJKSWEG VAN DELDEN NAAR HENGELO (SERVO) MISSCHIEN EEN PROEFRITJE AAN HET MAKEN (T. DE JONG???)

;)

Turbobiker

Citaat van: Erik_M. op 30-03-2006 16:26:04

Grappig, die heb ik daar ook weleens gezien. Zit vast niet op het forum want op mijn posting destijds is niet gereageerd door die mw.

gRoet
eRik

Knappe dame blijkbaar als ze zo opvalt ::) ;) ;D
De Tussenpaus

Gmid

Iets voor achten bij de Bibliotheek in Veenendaal. Een knalrode 850R. Met stalen velgen, winterbandjes en wieldoppen. Een rood gespoten gsm vinnetje op het dak, booskijkers bij de koplampen. Pas gepoets, zag er heel mooi uit.

Ik kwam aanrijden, en zoals gewoonlijk als er andere roffels staan, zette ik mijn 850 naast deze rode. De eigenaar kwam net aanlopen, even snel wat woorden gewisseld, en toen reed 'ie weg. Is toch wel een erg mooi geluidje....

Geen idee of dat iemand van hier was. Moet wel uit Veenendaal zijn, anders heb je niet zo veel te zoeken in de Veenendaalse Bieb.
Volvo C30 '12

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 30-03-2006 17:20:35
Citaat van: Vertigo op 30-03-2006 01:44:38

Nog even en ik ken haar hele route naar huis... ::)

Hihihihi.

Grappig.

Waar reed jij in dan? Weer in een taxi?

Paul
Inderdaad, zo'n opvallende oranje, dit keer moet ze me wel gezien hebben... Was op de kruising met de Pastoor Geerdinkstraat trouwens dat ze mij tegemoed kwam.

Vertigo

Vanmiddag tegen een uur of 4, A12 Ede -> Arnhem.
Mooie rode 855 (**-PK-DL) achterop een bergingswagen met forse frontschade... niemand van hier hopelijk?

oldostofjas

Citaat van: Turbobiker op 30-03-2006 20:08:40
Citaat van: Erik_M. op 30-03-2006 16:26:04

Grappig, die heb ik daar ook weleens gezien. Zit vast niet op het forum want op mijn posting destijds is niet gereageerd door die mw.

gRoet
eRik

Knappe dame blijkbaar als ze zo opvalt ::) ;) ;D

Viel tegen, want ik twijfelde nog of het een man of een vrouw was  :)
There is no place like 127.0.0.1