Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

marcelV70R

vanavond rond 17.30u op de weg van de A28 afslag Leusden zuid richting Leusdenzuid-woudenberg, een laserblue V70
ik kon niet zo snel een forumsticker zien.
ik reed de andere richting op!

Marcel

RRRRR_Ramon

Citaat van: volvo850freak op 30-03-2006 17:26:14
vanochtend in almere richting almere buiten centrum een 855 zoals die van Rrrramon en Gea  ook met spoiler stond bij een plattegrond stil en wou weer de rijbaan op..kon niet zien of er een sticker opzat ;)

Gea zal  nu de weg toch wel weten onderhand?? Trouwens ze rijdt al de hele week naar haar werk met deze auto op de voorgrond ;D

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Hen3

Citaat van: RRRRR_Ramon op 31-03-2006 23:23:54
Trouwens ze rijdt al de hele week naar haar werk met deze auto op de voorgrond ;D

heb je gepoetst ramon? Hij glimt volgens mij een stuk meer dan de eerste foto die ik zag...

@®-

Gisteren avond 31 maart rondt 22.35 uur op de N44 Wassenaar richting Amsterdam een rode 850 Estate en mooie velgen met bedrijf sticker op de achterruit maar geen forum sticker, maar zeker een liefhebber.

Wie o wie?

Laserblue

Ik wordt net gebeld door m'n vriendin;

Hubert, er staat nu een Laserblauwe V70R awd met kenteken ZB-FB-**
Bij Speksnijder in Bergambacht.
maar geen forumsticker.

Wie is dat?  ??? :)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

V70 R

Hallo Huibert,

Mijn vrouw was er met mijn auto vandoor,dus ik was zelf niet op die plek.
Wat die stikker betreft,ik hou niet van stikkers op mijn auto,dus die zal jij ook nooit zien.
Wat het 850forum betreft,ik heb mij vanmiddag aangemeld(dus niet meer kijken als gast).

groeten kees

Gmid

Vandaag twee keer een donkerblauwe V70R. Eentje bij maarsbergen, kwam net de snelweg af vanaf utrecht, en reed richting Amersfoort. Hij zal mij niet gezien hebben, want ik reed net om het motel heen, om bij de tango mijn portomonnee te plunderen. Dit was tussen 1 en 2 vanmiddag.

Later die dag om kwart over vijf in Veenendaal. Reed over de grote beer, rechtsaf de rondweg op. Richting de A12. Deze persoon heeft mij zeker weten gezien, want we keken elkaar even duidelijk aan. Het leek erop alsof tie errug trots was op z'n R. Kan me dat heel goed voorstellen. ;D

Beide V70R's waren netjes gepoetst en zagen er heerlijk uit.
Volvo C30 '12

wepster

deze morgen weer een bekende bij de grote bouwmarkt met het oranje logo in kerkrade gespot rond 12 uur

en wie was het

zag de eigenaar helaas niet maar kon het niet laten om er ff naas te gaan staan voor een fototje  ;D ;D ;D

mehn

Ik denk de ouders van J()()ST

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

wepster

weet het haast zeker ;D ;D ;D

Vertigo

Ja hoor, Wederom mevr. Esveldt... dit keer weth. beverstraat.

En ook nog weer Antonie op de Padangstraat

Esveldt

Gaat lekker zo!

;-))

Paul

Taranis

Citaat van: Esveldt op 05-04-2006 19:05:50
Gaat lekker zo!

Mag jij toch ook wel eens zelf in je auto rijden?  :P ;D

Laserblue

Citaat van: Esveldt op 05-04-2006 19:05:50
Gaat lekker zo!

;-))

Paul

Ik zou niet blij zijn als mijn vrouw constant gestalked werd! ;) ;D ;D

Laserblue

Vanmorgen A-20 bij Capelle richting Gouda.
Zwarte V70R we hebben nog even gezwaaid en toen moest ik er vandoor want ik had een beetje haast.

wie o wie?