Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Rayman

Citaat van: Laserblue op 05-04-2006 21:25:56
Citaat van: Esveldt op 05-04-2006 19:05:50
Gaat lekker zo!

;-))

Paul

Ik zou niet blij zijn als mijn vrouw constant gestalked werd! ;) ;D ;D

Goh...Dacht jij dat ook al?  ;D

Esveldt

Ja, hmm lijkt het wel op ja! Erg raar!

Toch valt Vertigo niet echt op! Vraag altijd en heb je wat gezien? Een rare taxi of zo.

Paul

Rayman

Citaat van: Esveldt op 05-04-2006 21:52:14

Toch valt Vertigo niet echt op! Vraag altijd en heb je wat gezien? Een rare taxi of zo.

Paul

Er vliegen herrineringen van "The Bone Collector" door mn hoofd... ;D

elmarconi

Citaat van: Laserblue op 05-04-2006 21:25:56
Citaat van: Esveldt op 05-04-2006 19:05:50
Gaat lekker zo!

Ik zou niet blij zijn als mijn vrouw constant gestalked werd! ;) ;D ;D

hehehe, zag de witte sloep van FGG vandaag ook nog, met een vrouw achter het stuur!
--
Autogas Inside . . .

Maarten

Citaat van: Vertigo op 18-03-2006 16:19:16
Gister weer ff een paar mooie Volvo's gespot in Enschede.

Deze had ik nog nooit eerder gezien:
Ypkemeulenstraat Enschede 14:30. Groen/blauwe 855 T-5R
R-voorbumper, titans, dakspoiler, sportgaas grill
iemand van hier?? de personen die erbij stonden keken me wel aan met een blik van "wat kijk jij nou?"

Verder rond 17:00 Roy V70R gespot bij het Aquadrome en Esveldt's R gespot op de Van Deinselaan rond 18:30 (mevr Esveldt reed en moest een klein beetje uitwijken voor mij ;) )

Ik reed de hele tijd in een oranje Mondeo-taxi dus zal wel niet opgevallen zijn (alhouwel die dingen wel zo opvallend zijn dat je ze niet kan missen)

Gr
Die 850 t5r die jij in enschede zag, is volgens mij mijn oude GLT want dat adres ken ik van de koper van mijn auto.
groet maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Vertigo

Citaat van: Maarten op 05-04-2006 22:10:57
Citaat van: Vertigo op 18-03-2006 16:19:16
Gister weer ff een paar mooie Volvo's gespot in Enschede.

Deze had ik nog nooit eerder gezien:
Ypkemeulenstraat Enschede 14:30. Groen/blauwe 855 T-5R
R-voorbumper, titans, dakspoiler, sportgaas grill
iemand van hier?? de personen die erbij stonden keken me wel aan met een blik van "wat kijk jij nou?"

Verder rond 17:00 Roy V70R gespot bij het Aquadrome en Esveldt's R gespot op de Van Deinselaan rond 18:30 (mevr Esveldt reed en moest een klein beetje uitwijken voor mij ;) )

Ik reed de hele tijd in een oranje Mondeo-taxi dus zal wel niet opgevallen zijn (alhouwel die dingen wel zo opvallend zijn dat je ze niet kan missen)

Gr
Die 850 t5r die jij in enschede zag, is volgens mij mijn oude GLT want dat adres ken ik van de koper van mijn auto.
groet maarten
Wat was het kenteken van jouw auto dan? Meen dat dit een JF was... stond er vandaag weer. Kon het kenteken niet goed lezen zit zo'n hele kleine kentekenplaat voorop (nog veel kleiner dan zo'n amerikaanse)

Vertigo

Paul
Toegeven, vandaag had ze weinig kans mij te zien, stond op de centrale buiten de taxi even te kletsen. Bedrijf is gevestigd aan de weth. beverstraat (voormalige DCW gebouw), zag de R langsrijden en ik weet inmiddels dat dat om deze tijd dan mevr. Esveldt is....

Maar die taxi valt echt wel op dacht ik zo rij er zo'n 35 uur per week in:

Ben benieuwd of ze die taxi de volgende keer wel herkent ;)

Esveldt

Is er daar maar 1 van? Die zie ik ook wel eens bij het ziekenhuis rijden. Zal er eens voor springen.

Paul

RonnieDuck

Citaat van: Vertigo op 06-04-2006 00:41:28

Paul
Toegeven, vandaag had ze weinig kans mij te zien, stond op de centrale buiten de taxi even te kletsen. Bedrijf is gevestigd aan de weth. beverstraat (voormalige DCW gebouw), zag de R langsrijden en   ik weet inmiddels dat dat om deze tijd dan mevr. Esveldt is....

Zo je weet ook al welke tijden,...dit is echt stalken!!!
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 06-04-2006 09:11:13
Is er daar maar 1 van? Die zie ik ook wel eens bij het ziekenhuis rijden. Zal er eens voor springen.

Paul
Rijden er 2 van, maar die rijden bijna nooit tegelijker tijd.
Als je er tussen 16:00 en 22:00 een tegenkomt is de kans zeer groot dat ik achter het stuur zit...
Rij helaas bijna nooit meer in een onbestickerde...

@RonnieDuck,
[hap-modus]
ik zie die auto altijd rond dezelfde tijd, en als het stalken was, zou ik dat hier zeker niet melden
[/hap-modus]

Esveldt

Ik vind het wel grappig! Ik zie het als bewaking!

;-))))

Paul

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 06-04-2006 10:35:43
Ik vind het wel grappig! Ik zie het als bewaking!

;-))))

Paul
Zo'n mooie 850R moet toch ook goed bewaakt worden niet waar? ;)

Rayman

Citaat van: Vertigo op 06-04-2006 00:20:20
Wat was het kenteken van jouw auto dan? Meen dat dit een JF was... stond er vandaag weer. Kon het kenteken niet goed lezen zit zo'n hele kleine kentekenplaat voorop (nog veel kleiner dan zo'n amerikaanse)

Dat klopt Jens...Die heb ik ook al es gezien...

Vertigo

Citaat van: Rayman op 06-04-2006 17:08:04
Citaat van: Vertigo op 06-04-2006 00:20:20

Dat klopt Jens...Die heb ik ook al es gezien...
Is trouwens een orginele T-5R Estate, dus niet de oude GLT van Maarten (heb het kenteken ff gechecked).

Verder vandaag nog een rode R Estate gezien en ook een donkerkleurige (geen zwart en geen groen) 855 (T-5)R met Volans

Chris S.D.

Vandaag rond de klok van 10.00 uur, A-50 tussen Apeldoorn en afslag Loenen /Eerbeek een "mooie rooie" 854  met forumsticker, JF-TG-**.

Bestuurder stak nog ff z'n handje op, moet een bekende van hier zijn, maar wie  ???