Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Maarten

Citaat van: Vertigo op 06-04-2006 00:20:20
Citaat van: Maarten op 05-04-2006 22:10:57
Citaat van: Vertigo op 18-03-2006 16:19:16
Gister weer ff een paar mooie Volvo's gespot in Enschede.

Deze had ik nog nooit eerder gezien:
Ypkemeulenstraat Enschede 14:30. Groen/blauwe 855 T-5R
R-voorbumper, titans, dakspoiler, sportgaas grill
iemand van hier?? de personen die erbij stonden keken me wel aan met een blik van "wat kijk jij nou?"

Verder rond 17:00 Roy V70R gespot bij het Aquadrome en Esveldt's R gespot op de Van Deinselaan rond 18:30 (mevr Esveldt reed en moest een klein beetje uitwijken voor mij ;) )

Ik reed de hele tijd in een oranje Mondeo-taxi dus zal wel niet opgevallen zijn (alhouwel die dingen wel zo opvallend zijn dat je ze niet kan missen)

Gr
Die 850 t5r die jij in enschede zag, is volgens mij mijn oude GLT want dat adres ken ik van de koper van mijn auto.
groet maarten
Wat was het kenteken van jouw auto dan? Meen dat dit een JF was... stond er vandaag weer. Kon het kenteken niet goed lezen zit zo'n hele kleine kentekenplaat voorop (nog veel kleiner dan zo'n amerikaanse)
De JF-HB-54 was mijn oude GLT.
Groet
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

mark71

Vandaag in almere een mooie T-5R, geen sticker hij stond tegenover autobedrijf Jave daar waar er 5 autos uitgebrand zijn vannacht :-\
Iemand van hier?

volvo850freak

Citaat van: mark71 op 07-04-2006 20:55:49
Vandaag in almere een mooie T-5R, geen sticker hij stond tegenover autobedrijf Jave daar waar er 5 autos uitgebrand zijn vannacht :-\
Iemand van hier?
ik niet, ik woon in almere maar wist er niks van :-\ 
maar in almere zie je veel roffels maar geen stickers op die ene bij de ah dan na  ;D

FGG

Citaat van: elmarconi op 05-04-2006 21:56:47
hehehe, zag de witte sloep van FGG vandaag ook nog, met een vrouw achter het stuur!
Sloep ??? >:(
Plaatje van een Estate. Ennuh, op papier is 't haar auto, dus de kans dat je mijn vrouw er in treft is aanzienlijk.

Trouwens. Ben ik achtervolgd door een witte 95-er Estate (12-RN-**) op de Haaksbergerstraat. 8) Toch wel knap dat ik nu voor de tweede keer naast/voor een auto sta waarvan ik dacht dat ze niet veel voorkwamen. ???

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elmarconi

Citaat van: FGG op 08-04-2006 18:28:55
Sloep ??? >:(
Plaatje van een Estate. Ennuh, op papier is 't haar auto, dus de kans dat je mijn vrouw er in treft is aanzienlijk.

Trouwens. Ben ik achtervolgd door een witte 95-er Estate (12-RN-**) op de Haaksbergerstraat. 8) Toch wel knap dat ik nu voor de tweede keer naast/voor een auto sta waarvan ik dacht dat ze niet veel voorkwamen. ???

Sloep is positief bedoeld, als in "mooie sloep".  ;)
En idd, ik heb die 12-RN-** ook al 1 x gespot. Dacht eerst dat jij het was maar jij hebt hoge koplampen.
--
Autogas Inside . . .

Lindert Bogers

kwam gister in breda een 850 (T-5)tegen, kon zo snel het kenteken niet zien maar met een T-5R bumper en een open uitlaat. reed zelf in een s60r, iemand van het forum ? Was tussen de ikea en de volvo garage.

)()()sT

Ik moest net in Heerlen iemand ophalen op het station....

Stond er een paar auto's terug een witte 850 sedan geparkeerd...
Na een tijdje kwam hij langsrijden en wat zie ik?

www.volvo850club.nl :) (forumsticker zag ik even niet)

Wie was u? VolvoTon?

Ik heb ff een minder weekend, dus was even niet in de mood om langs te lopen ;)

Jerry

Eergisteren een groene Estate (yip, met Sticker)...reed over de A8 ri. Amsterdam en daarna de A10 West...zwaaiden nog naar elkaar, but who are you????

oldostofjas

Gisteren in Zwolle bij het Provinciehuis, een S70 met zo'n stijgerende Eland-sticker. Kenteken: PZ-FL-**
Kleur ben ik vergeten!  ::)
There is no place like 127.0.0.1

Spin!

vanavond tussen 19:00 en 19:30u

In Elst een Groene T-5R Estate LB-**-** geparkeerd op een industrie terein

In Duiven afslag IKEA een zwarte T5 omgetransformeerd naar T-5R ( alleen vergeten het T-5 embleem te vervangen...)

Ik zat undercover in een Golf...sorry (schaam)

www.vm-parts.nl

Vertigo

Vandaag:
Bij het Roessingh in Enschede de dubbelganger van mijn auto gespot, namelijk 854 2.5 20V, kleur 412 met Columba-velgen, R-voorbumper, witte knippers. Enige uiterlijke verschil was de achterspoiler die erop zat (maar die komt er bij mij ook ooit nog op). Kenteken JX-**-**. Iemand van hier toevallig?

Verder op de parkweg in Enschede nog zo'n 4-wiel aangedreven Saffron Estate met Belgisch kenteken zien rijden, bestuurder was niet te herkennen door de verblindend spiegelende zonnebril ;)

Jerry

vandaag in Zaandam op de westzijde, nabij de kerk, een zwarte met een forum sticker. Kenteken beginnende met J.

FGG

Ik wilde vandaag even de bandenspanning controleren bij de pomp op 't kruispunt Geerdinksweg/Deldenerstraat, moest ik aansluiten bij een zwarte T5R Estate. De man zat bijzonder langdurig en niet echt vrolijk naar me te kijken. Ik heb nog ff vriendelijk gelachen, maar daar werd ie niet echt vrolijker van, terwijl HIJ toch degene was met de T5R, niet ik. :(
Iemand van hier ???

Overigens voor 't eerst dat ik heb moeten betalen om de banden op spanning te brengen. :o Ik heb gewoon lucht gekocht >:(

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elmarconi

Citaat van: FGG (Florian) op 15-04-2006 20:32:56
Ik wilde vandaag even de bandenspanning controleren bij de pomp op 't kruispunt Geerdinksweg/Deldenerstraat
Overigens voor 't eerst dat ik heb moeten betalen om de banden op spanning te brengen. >:(

Heb daar vorige week zaterdag ook 50 cent betaald. Daar ik die zondag naar Luzern moest, en de druk in de zomerbandjes nog niet gecontroleerd had en de Texaco Bornerstraat de luchtslang defect was...

Geen klantentrekker.
--
Autogas Inside . . .

@®-

Ik weiger om voor lucht te betalen al moet ik 50 kilometer om rijden maar betalen voor lucht  >:(