Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

FGG

Citaat van: why-not op 18-04-2006 19:02:24
´t is ook niet zomaar lucht he, het is wel gecomprimeerde lucht  ;) ;D
Dat was ook het probleem. Er was lucht genoeg, alleen 't zat allemaal aan de verkeerde kant van de band.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

elianmars

Vandaag in Zevenhuizen (ZH) bij eetcafé/discotheek La Baraque een mooie T-5R gespot, met een schaafplekje op de achterbumper.

Ik ben er aan het verbouwen en móést steeds ff kijken naar die wagen  8) 8)

Is-ie van iemand van het forum?

fearless

Jimbo

Vanochtend bij Lelystad iets heel ongewoons gezien. Een zwarte 854 op de vluchtstrook met de motorkap open... :-[ Was dat een bekende met pech? stond in de richting Almere.

Gmid

Een 850 met pech? Zeker weten? Verkeerde brandstof getankt of zo?
Volvo C30 '12

Spin!

Citaat van: Gmid op 18-04-2006 22:50:03
Een 850 met pech? Zeker weten? Verkeerde brandstof getankt of zo?

Hoeft niet, doet me denken aan iemand die naar zijn stage adres ging...maar die dag niet zo'n zin had. Ging gewoon langs de kant van de weg staan met de kap open, en wachtte totdat al zijn collega's langs waren geweest...belde vervolgens naar de baas en zei dat hij panne heeft en dat hij afgevoerd is naar de garage en dat hij niet meer kon komen die dag...dankzij oplettende collega's een prima alibi en heeft de hele middag op een bootje zitten vissen....

...ik hou het erop dat het een act was  ;)

www.vm-parts.nl

Gmid

heheheh. Geniaal!  ;D

alleen erg ongeloofwaardig met een roffel.  ;D ;D ;D
Volvo C30 '12

pac

Het was geen pech maar een openbare tentoonstelling van een roffelhart.

Taranis

Werd vandaag ingehaald door m'n eigen auto :P Alleen de kentekenplaat was net ff anders ;) FF-FN-**, zat achter me op de N65 bij Helvoirt, toen op de A65 kwam ie voorbij en heb ik het gaspedaal ongeveer door de bodem van de Vito (mocht de bestuurder dit lezen: dat ambulance-ding) heen moet stampen om überhaupt in de buurt te blijven ;D Hele tijd in de buurt gebleven, over de A58, totdat hij de A27 richting Utrecht nam en ik de A58 richting Roosendaal. Wel grappig, dacht eerst écht dat ik m'n eigen auto zag, kenteken begon zelfs nog goed :P Alleen de typeplaatjes waren een stuk valer en er zat geen deukje in het spatscherm rechtsachter ;)

Esveldt

Ja! Een 850 Estate in Enschede.

Kleur zwart. Volgens mij begon het met 61 of 16 kan ook.

Was op de Pathmossingel bij de Pathmoshal. Stond in de andere rij maar wel 8 auto's achter je!

Zag net de sticker. (Een kleintje, gegegege)

Paul

Taranis

Citaat van: Taranis op 19-04-2006 19:26:38
Werd vandaag ingehaald door m'n eigen auto :P Alleen de kentekenplaat was net ff anders ;) FF-FN-**, zat achter me op de N65 bij Helvoirt, toen op de A65 kwam ie voorbij en heb ik het gaspedaal ongeveer door de bodem van de Vito (mocht de bestuurder dit lezen: dat ambulance-ding) heen moet stampen om überhaupt in de buurt te blijven ;D Hele tijd in de buurt gebleven, over de A58, totdat hij de A27 richting Utrecht nam en ik de A58 richting Roosendaal. Wel grappig, dacht eerst écht dat ik m'n eigen auto zag, kenteken begon zelfs nog goed :P Alleen de typeplaatjes waren een stuk valer en er zat geen deukje in het spatscherm rechtsachter ;)

Zo zie je er nooit 1, zo zie je er 2... vandaag wéér 1, in de Pottenbakkerstraat in Assen, kenteken FS-NH-**. Stond geparkeerd bij een bedrijf voor de deur daar, met de neus naar de straat dus heb de achterkant niet gezien om te kijken of er forumsticker op zat. Iemand van hier toevallig?

Vertigo

Vandaag in Enschede:

Vanmiddag Cream Yellow Estate, (**-PK-**) vanaf de Volksparksingel de Tubantiasingel op. Mooie dame achter het stuur.

Vanavond: BP Hulsmaatstraat, Zwarte V70 R (SL-DS-**) stond te tanken.

IRH

Vanmiddag, 16.45, A12 Utrecht-Arnhem t.h.v. Driebergen CY estate met xenon. Wie o wie??

FGG

Citaat van: Vertigo op 20-04-2006 23:02:43
Vanmiddag Cream Yellow Estate, (**-PK-**) vanaf de Volksparksingel de Tubantiasingel op. Mooie dame achter het stuur.
Moet Ira geweest zijn. :P O nee, wij hebben geen CY ;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Rayman

Citaat van: Vertigo op 20-04-2006 23:02:43
Vandaag in Enschede:

Die CY ken ik wel (rijdt bij mij in de buurt rond); de dame niet...
(volgens mij had dit andersom gemoeten... ;D)
(get a life ray...)

;D