Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

fearless

Citaat van: oldostofjas op 16-05-2006 19:22:17
Citaat van: FGG op 16-05-2006 13:20:11
Vele malen gespot, maar nu eens genoteerd. Aan de overkant bij de Volvo-dealer in Amersfoort op de parkeerplaats:
- Een rode 854, FD-DS-** met 'Fearless'-koplampen
- Een anthraciet grijze 854 T-5, HH-ZB-**
Iemand van hier?

Die laatste is van Emiel en die rode van een collega van hem.

Beide erg mooie auto's. Zouden wel vaak stuk zijn dat ze zo vaak bij de dealer staan.  ;D

Emiel

Vele malen gespot, maar nu eens genoteerd. Aan de overkant bij de Volvo-dealer in Amersfoort op de parkeerplaats:
Iemand van hier?

;D

FGG

Citaat van: Emiel op 16-05-2006 20:36:32
Iemand van hier?

;D
Eindelijk dan eens een keer iemand van hier gespot :D Leuk! Deze auto's heb ik al zo vaak zien staan, en nu dacht ik: ik ga ze noteren ook. 8)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Bart GLT

Vandaag 9.10 uur in Utrecht, voor het stoplicht op de Rubenslaan, nabij (en richting) het centrum. Groene 850 estate (type ?) met aanhanger EN forumsticker. Ik zag hem nog net vanuit een ooghoek, dus kenteken en type kon ik niet zien ???. Wie was dat?

Groets,
Bart
Volvo forever!

Jan_D.

Gisteren rond 17.00 uur zuidwaarts bij Blois op de Franse A10: een (Nederlandse) donkere estate met dakspoiler. Ik reed richting Parijs.

Turbobiker

Gisteren een minimeeting van T-5Ren... Eerst een zwarte Estate en een minuut later een gele sedan, bijden om pakweg 19.20 op de A9 richting de A2. Stond verder niets over op het forum ;D
De Tussenpaus

Peertje

Vandaag rond 6-en in Veenendaal. Ik zat buiten bij de Burger King en er kwam een zilverkleurige V70 voorbij met kenteken PL-**-**. Volgens mij met zweedse vlag sticker en forum sticker.

En deze vandaag gezien in Ede.
Geen forumsticker maar wel net zo leuk.
Hé? Geen banner meer?

KUKO (Rob)

Een antracietkleurige R  NH of NL bij de Beer in de Europoort vanavond

Gmid

Citaat van: Peertje op 17-05-2006 21:09:16
Vandaag rond 6-en in Veenendaal. Ik zat buiten bij de Burger King en er kwam een zilverkleurige V70 voorbij met kenteken PL-**-**. Volgens mij met zweedse vlag sticker en forum sticker.

zweedse vlag, forumsticker, zilver en veenendaal.

komt me heel bekend voor.. Maar v70??
Volvo C30 '12

IRH

Dat was ik!, idd met zweedse vlag en forumsticker....maarreh, tis toch echt een 850 hoor. ;)

Peertje

Citaat van: IRH 855 op 17-05-2006 23:01:17

Dat was ik!, idd met zweedse vlag en forumsticker....maarreh, tis toch echt een 850 hoor. ;)

Ik zag het tussen 2 happen whopper door. Maar hij ziet er nog puik uit dan!

Ik ben wel een beetje enthousiast..  ;D ;D ;D  Ik spot nl. niet zoveel stickers!!!
Hé? Geen banner meer?

pac

Citaat van: wepster op 12-05-2006 19:35:32
donderdag morgen rond de klok van 10:50 op het knooppunt van de A27 en de A15 een estate met het kenteken LH-ZB-@@.
een sticker links achter op het raam en een verdomt vlotte dame (ik meen blond) achter het suur ze reed richting utrecht op de 27 dus ik heb nog ge toeterd maar dat kan ze onmogelijk gehoord hebben met dat tempo wat ze er op had ;D ;D.
maar nu de vraag WIE O WIE was het nu.oja ik was met die witte vrachtwagen)

mods edit
Kenteken aangepast

Als de 850 zwart was dan hoort de auto bij mij en de vlotte dame erin ook.... ;D
En dat ze vlot reed dat kan wel kloppen aan de enveloppen van het CJIB te zien.. ;D ;D

Taranis

Wie o wie was dat gisterochtend rond 11:20 uur in Vlissingen. Een mooi blinkende bordeauxrode 850 GLT met kenteken F*-**-64 stond voor me bij de stoplichten voor de A58. Bestuurder had een erg sportieve rijstijl, ik werd helaas even opgehouden door een Ford Transit en later een Vento, het gas ongeveer door de vloer gestampt maar kon 't niet meer bijbenen. Ik was ongeveer weer gelijk toen de auto de afslag Middelburg nam en ter hoogte van de witte punt reed. Bestuurder zat wel te kijken maar of ie het nou helemaal door had weet ik ook niet. Er zaten een hoop stickers achterop dat ding geplakt maar volgens mij geen forumsticker...

Wie was die coureur?  ;D

Rudy-M

Citaat van: KUKO (Rob) op 17-05-2006 22:56:35
Een antracietkleurige R  NH of NL bij de Beer in de Europoort vanavond

Hey! Een R is niet antraciet, maar Dark Grey Pearl! ;D

Maare, ik was het niet :P

Patrick_24

Waar kan ik trouwens die sticker bestellen voor de mij-net-nieuwe-850 ?
850 2.5i 20v Aut, Kawasaki ZZR600: 2 kanonnen