Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Citaat van: Antonie op 14-07-2006 08:41:34
Zag vandaag in Enschede weer eens een donkergroene 855 R geparkeerd staan. Dit keer viel me echter op dat deze R of nieuwe bumperstrips nodig heeft, of zijn deurstrips ook mee moet spuiten... Dit ziet er in iedergeval niet uit. Volledig gespoten bumpers en ongespoten deurstrips.

Ja dat moet de Volvo 855R van mij zijn. ( Padangstraat zeker ) Ja die deurstrips moeten zeker nog een keer. Trouwens me volans moeten ook nog een keer
worden afgedraait en worden gespoten/poederlaken. Dat zal jouw ook wel zijn opgevallen. Maar technisch is de auto gewoon goed. Kreeg zelfs complimenten van de Jong in Delden.

Was inderdaad die van jou ja, wist ik ook wel.
Ik zie die auto dagelijks staan, maar dat van die deurstrips viel me nu pas op. Blijft ondanks dat toch een mooie auto hoor.

Vertigo

Vandaag 3x V70R gespot in Enschede, 1x Roy en 2x een voor mij onbekende zwarte (SL-DS-**)
1e keer op de Blijdesteinbleekweg en ruim een uur later op de Voortsweg

Zippo

Citaat van: fbm op 14-07-2006 18:33:50
Net in Zeist zwarte T-5R kenteken JR-RN-..... ,ik was met de Punto :'(, en niet met de T5 dus jij hebt mij zeker niet gezien. mischien was dit Jort en dame?

Dat was idd Jort ;D

)()()sT

Ik kreeg gisteren een smsje van GeertG:

Hij stond ergens tussen Dijon en Lyon op een parkeerplaats en zag een saffron V70R staan, met op auto en caravan een forumsticker  :D

Bleek MarcelV70R te zijn... Toevallig  ;)

Rayman

Vandaag nog even met Antonie gesproken bij Munsterhuis in enschede...Nette auto!

Esveldt

Gister Vertigo bijna de bumper er afgereden.

Schiet ook niet op he, zo'n turbolose. ;-)))

Rayman

Citaat van: Esveldt op 16-07-2006 14:14:55

Vandaar dat ik ook niet zo vaak 850-rijders spot...Ben iets te druk met het verkeer  ;D

elianmars

Van wie is de mooie zwarte 855R die vandaag voor me reed?

Was op de A15 in de buurt van Spijkenisse. Ik reed in onze blauwe Zafira OPC achter je (te kwijlen).

Kenteken van de 855R is NP-XS-**  Gele sticker met een steigerende eland op de acherruit geplakt.

mehn

Citaat van: elianmars op 16-07-2006 15:42:22
Was op de A15 in de buurt van Spijkenisse. Ik reed in onze blauwe Zafira OPC achter je (te kwijlen).
Kenteken van de 855R is NP-XS-** Gele sticker met een steigerende eland op de acherruit geplakt.

Dat is CeeBee ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: mehn op 16-07-2006 16:15:43
Kenteken van de 855R is NP-XS-** Gele sticker met een steigerende eland op de acherruit geplakt.

Dat is CeeBee ;)

Verrek........ nu je 't zegt. Ik heb zijn wagen tijdens de uitdeuken-zonder-spuiten-dag natuurlijk ook gezien. Had 'm moeten herkennen, natuurlijk....  ::)

Sbv

Kenteken van de 855R is NP-XS-**  Gele sticker met een steigerende eland op de acherruit geplakt.

Hey ik dacht even dat ik gespot was, heb ook NP-XS-xx alleen een groene 850R

CeeBee is het denk ik, daar hij bijna hetzelfde kenteken heeft. Ik was wel op de A15, maar dan richting Gorinchem vanaf Barendrecht

elianmars

Citaat van: Sbv op 16-07-2006 16:22:56

Hey ik dacht even dat ik gespot was, heb ook NP-XS-xx alleen een groene 850R

CeeBee is het denk ik, daar hij bijna hetzelfde kenteken heeft. Ik was wel op de A15, maar dan richting Gorinchem vanaf Barendrecht

Het was Chris. Ik heb het volledige kenteken hier op het forum gevonden.

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 16-07-2006 14:14:55

Dat  rood is wel erg fel in de binnenspiegel hoor, moest de spiegel op antiverblindingsstand zetten 8)... je viel me al op toen die andere auto er nog tussen zat (die ging wel mooi rechts rijden zodat je mij goed kon spotten.)

Enne, zo'n turboloze wil ook wel opschieten hoor, maar rij rustig als er een mooie jonge dame naast me zit en er bovendien een rood monster in de binnenspiegel opdoemt.
ff zwaaien nog en mijn passagier reageert nieuwsgierig: "Wie was dat? " ;D

Antonie

Citaat van: Rayman op 16-07-2006 13:07:23
Vandaag nog even met Antonie gesproken bij Munsterhuis in enschede...Nette auto!

Kwam Rayman gister ook tegen  ;D  ( ff de bandjes vullen. Het nieuwe rijden zeg maar ).   
Een erge mooie auto die van Rayman. Lekker geluid trouwens bij het wegrijden.

FGG

Gisteravond, aan de Liverpoolstraat in Hengelo: een erg mooie 92-er silver 854 met (altijd weer mooie) Cetussen eronder. Zelfs een forumsticker was present.

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: