Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

Citaat van: Rayman op 16-07-2006 13:07:23
Vandaag nog even met Antonie gesproken bij Munsterhuis in enschede...Nette auto!

Ja, waar blijft jou sticker Antonie! :-))

Snellebaksteen

Gisteren van Steenwijk (ov) naar Standdaarbuiten gereden met bootje achter de roffel, netjes 90 op de cc, wat komen er dan een hoop andere roffels voorbij zeg! Normaal met 140 ofzo zie ik er misschien 1 of 2 maar het hield nu niet op! Ik heb trouwens niet 1 forum sticker gezien..

Op A28 bij meppel een groene 850 estate uit 96, bij Nijkerk (17.50) een zilveren V70 gevolgt door een rode 850 sedan uit 92 (die moest trouwens behoorlijk gepoets worden), bij Amersfoort een groene V70 T-5 met een blond vrouwtje erin dat vriendelijk naar me lachte terwijl ze voorbij stoof, bij Utrecht een blauwe 850 sedan met spoiler, bij Gorinchem een zilveren 850 estate met spoiler, bij Sliedrecht weer een zilveren estate, bij de moerdijkbrug een paarse V70 en vlak voor m'n afslag een zwarte 850 estate.

Alles bij elkaar een lekker ontspannen ritje met een fraai uitzicht. ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Spin!

Oh dat weet ik nog wel van gisteravond, ik zat in de bus naar Nijmegen, moest staan ( die gaat naar het ergernis topic! ) maar zag behalve wat wrakken bij Boy Geenacker ( busroute ) een Groene T-5R estate staan geparkeerd aan het eind van de oude weurtse weg. Geloof dat het kenteken begon met LT-...nogwat. Meende wel iets van een stickertje te zien, maar dat ging ook zo snel...

iemand?!

www.vm-parts.nl

marcelV70R

Citaat van: )()()sT op 15-07-2006 13:45:01
Ik kreeg gisteren een smsje van GeertG:

Hij stond ergens tussen Dijon en Lyon op een parkeerplaats en zag een saffron V70R staan, met op auto en caravan een forumsticker  :D

Bleek MarcelV70R te zijn... Toevallig  ;)

klopt dat was ik!!
de kinderen zeiden vlak voor dat we de parkeerplaats op reden nog dat er zo weinig 850/x70 uit holland op de franse wegen reden
komen we op de parkeerplaats aan rijden staan we er zowat naast.
ff een praatje gemaakt en bleek idd Geert G te zijn.

Marcel

CeeBee

Citaat van: elianmars op 16-07-2006 15:42:22
Van wie is de mooie zwarte 855R die vandaag voor me reed?

Was op de A15 in de buurt van Spijkenisse. Ik reed in onze blauwe Zafira OPC achter je (te kwijlen).

Kenteken van de 855R is NP-XS-**  Gele sticker met een steigerende eland op de acherruit geplakt.

Yep dat was ikke. 8)

Haha, ik zei nog tegen de co-piloot, let op, komt een rappe Opel aan, maar toen gingen wij al de A4 op.......................
VOlgende keer ff gas geven, kunnen we zwaaien. ;D
V70N 2.5T AWD

The Driver

Enschede, 17-7-06 rond 16.20 waar de Toekomststraat op de hengelosestraat uitkomt. Hier reed mij een mooie 850 t-5r cream yellow voorbij. We groette elkaar nog. Ik reed een Saffron.

Emiel

Dit lijkt wel het tukker-spot-tukker topic.... ;D

RRRRR_Ramon

Waren we een keer in Twente, Enschede nog wel, zijn we niet eens gespot  :-\  ::)

Zaterdagavond, rond half negen en terug om half 1, in Enschede-Zuid in de landenbuurt.

Valt me tegen boyz  8)  ;D
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

FGG

Citaat van: RRRRR_Ramon op 17-07-2006 23:08:48
Waren we een keer in Twente, Enschede nog wel, zijn we niet eens gespot :-\ ::)

Zaterdagavond, rond half negen en terug om half 1, in Enschede-Zuid in de landenbuurt.

Valt me tegen boyz 8) ;D

En dan niet eens een bakkie komen doen? ???

Valt me tegen, Ramon ;D

Ik heb overigens wel een Onyx met Cetussen gespot in Hippolytushoef. Maar dat was jij zeker niet, he?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Antonie

Citaat van: Esveldt op 17-07-2006 10:11:28
Citaat van: Rayman op 16-07-2006 13:07:23
Vandaag nog even met Antonie gesproken bij Munsterhuis in enschede...Nette auto!

Ja, waar blijft jou sticker Antonie! :-))

Ja moet wel een sticker op he  ;D.  Zal die sticker eens gaan bestellen.

mark71

Wel een paar stickers in het wild gespot  :D.
Maar die reageren dan weer niet op het forum  :-\

martin850

vandaag , op de weg nijmegen richting arhem, een blauwe 850 sedan gezien. met sticker. Ft-..-..

Wij reden in een vaal rode opel kadet

groeten martin

RRRRR_Ramon

Citaat van: FGG op 18-07-2006 08:21:29
Citaat van: RRRRR_Ramon op 17-07-2006 23:08:48
Waren we een keer in Twente, Enschede nog wel, zijn we niet eens gespot :-\ ::)

Valt me tegen boyz 8) ;D

En dan niet eens een bakkie komen doen? ???

Valt me tegen, Ramon ;D

Ik heb overigens wel een Onyx met Cetussen gespot in Hippolytushoef. Maar dat was jij zeker niet, he?

We hadden al een afspraak voor een bakkie. 8) Volgende keer komen we zeker ff buurten als we bijvoorbeeld naar m'n zus in Delden gaan.  ;D

Hippolytushoef was ik niet idd.  :-\
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Vertigo

Citaat van: Emiel op 17-07-2006 22:50:37
Dit lijkt wel het tukker-spot-tukker topic.... ;D
Oke, dan zal ik deze ook ff posten. ;)

Kwam vanochtend rond 9:15 Antonie tegemoed op de zuid eschmarkerondweg. Hij was net een flitser gepasseerd.
Ik hoop dus dat je niet te hard reed Antonie!

Emiel

Kan het zijn dat Knoet door Nijkerk reed vanmiddag, Ing?