Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Heb een hele mooie spiegel (met forumsticker) gespot op het Van Heutzplein in Enschede ;D

peterr

CY T5-R sedan JR-**-**

Reed voor me het centrum van Sneek in en stond later op het Martiniplein geparkeerd.

Blijft een bijzondere kleur, hoe vaak je het ook ziet....  8)

Esveldt

Citaat van: Vertigo op 27-07-2006 18:37:46
Heb een hele mooie spiegel (met forumsticker) gespot op het Van Heutzplein in Enschede ;D

Das dichtbij! En dat terwijl ik hem nu ga wassen!

jan-willem

Hallo SAN,

ja wij waren het , stond je naast ons ??

deze maand al 2 maal gespot  :) :)

groet Jan-Willem

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 27-07-2006 19:03:19
Citaat van: Vertigo op 27-07-2006 18:37:46

Das dichtbij! En dat terwijl ik heb nu ga wassen!
Kan je nagaan! Die spiegel is ongewassen al niet te missen in die straat

Roy V70R

Verleden week was ik even in Valkenburg, daar stond elke dag op dezelfde plek een zwarte V70R AWD kenteken begon met TS-XN-**. Had geen forumsticker (ik trouwens ook niet :D) maar mischien toch iemand van hier ???
850 GLT - 855 T5 - V70R

san

Citaat van: jan-willem op 27-07-2006 22:35:22
Hallo SAN,

ja wij waren het , stond je naast ons ??

deze maand al 2 maal gespot  :) :)

groet Jan-Willem

We kwamen voorbij gereden in die grote witte Sprinter......blijft een schitterende wagen die CY!

Snellebaksteen

Vandaag vanaf de trajectcontrole bij R'dam tot aan de Moerdijk gelijk opgereden met een bijzonder strakke donkergroene V70 op gas. Ik heb nog voorzichtig een vinger als afscheid opgestoken maar ik kreeg geen reactie terug, iemand van hier??
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

mehn

Citaat van: Roy V70R op 28-07-2006 19:35:55
Verleden week was ik even in Valkenburg, daar stond elke dag op dezelfde plek een zwarte V70R AWD kenteken begon met TS-XN-**. Had geen forumsticker (ik trouwens ook niet :D) maar mischien toch iemand van hier ???

Valkenburg aan de Geul?
Dan bedoel je waarschijnlijk dir V70R in Oud Valkenburg bij het huis met de mergel voorgevel ;D

Die meneer woont daar idd en ik zag m laatst rijden in een nieuw model V70R met Luxemburgse exportplaten ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Gmid

Gisterenavond een paarse t-5 estate met sticker, donkere R sedan met sticker, donkere hele snelle t-5 met sticker, zilveren sedan <94, champagne kleurige estate, en een donkerblauwe v70 gespot aan een zijstraatje van de oude rijksweg (Veenendaal <-> Arnhem). Gezellig een praatje gemaakt, auto's bewonderd, foto's gemaakt, etc etc etc.

;D ;D

8)
Volvo C30 '12

Roy V70R

Citaat van: mehn op 29-07-2006 02:09:11

Valkenburg aan de Geul?
Dan bedoel je waarschijnlijk dir V70R in Oud Valkenburg bij het huis met de mergel voorgevel ;D

Die meneer woont daar idd en ik zag m laatst rijden in een nieuw model V70R met Luxemburgse exportplaten ;)

Ja Maikel, die bedoel ik idd.
Woon je daar in de buurt of zo.
Dan had ik even langs kunnen komen. :D

Greetz Roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

mehn

Citaat van: Roy V70R op 29-07-2006 13:13:33
Citaat van: mehn op 29-07-2006 02:09:11
Valkenburg aan de Geul?

Ja Maikel, die bedoel ik idd.
Woon je daar in de buurt of zo.
Dan had ik even langs kunnen komen. :D
Greetz Roy

Nou ik woon dat niet echt in de buurt, maar kom er vaak langs als ik naar vrienden in Sibbe ga ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

@®-

Net om 17.30 Emiel en Rayman gespot, in Leidschendam.

Jullie kwamen uit de Sytwendetunnel (2e deel) vanuit wassenaar, en ik kwam van rechts en ging de tunnelbak in naar wassenaar toe. Ik heb nog getoeterd maar ik reed met een auto van de zaak. Dus dat toeterende zilvere autotje wag geen gek die blij was met zijn toeter maar dat was ik  ;D.

speedyT5

Mmm
ben ike er ook net ingegaan, maar niemand gezien.
Hoe groot kan een land dorp zijn hé.

8) 8)
Never, never gonna give you up
love you just the way you are

Emiel

Citaat van: @®- op 29-07-2006 17:55:41
Net om 17.30 Emiel en Rayman gespot, in Leidschendam.

Jullie kwamen uit de Sytwendetunnel (2e deel) vanuit wassenaar, en ik kwam van rechts en ging de tunnelbak in naar wassenaar toe. Ik heb nog getoeterd maar ik reed met een auto van de zaak. Dus dat toeterende zilvere autotje wag geen gek die blij was met zijn toeter maar dat was ik  ;D.

;D

Leuke tunnels!