Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Michael

Een zwarte S 70 R geloof ik op de A28 van Groningen naar Assen, hij kwam bij het shell tankstation vandaan! Ik reed de andere kant op!

FolkerT5

vandaag bij mij op het werk, fiat, alfa en lancia dealer in apeldoorn, een grijze/zilvere v70R AWD, kenteken weet ik niet meer, iemand van hier?

breakman

Citaat van: wepster op 30-07-2006 12:09:52
ik ben je een week of 2 geleden tegen gekomen maar jij hebt mij niet gezien want ik zat in de vrachtwagen heb toen wel op je geknipperd maar ik denk dat je het te druk had om die duitser op te jagen ;D ;D ;D

ja had je wel gezien ma ik kon niet weten dat het iemand van forum was wanneer die in vrachtwagen zit ???. En ik was ook de eerste 20 sec. even verblind denk ik 8). Duitser was geen probleem : zwaar geladen familie die van de kust terugkwam  ;D

maar ik zal het onthouden voor volgende keer ! :P

san

Vanmiddag omstreeks 13.30 een olijfgroene 855 T-5R bij de watertoren van Joure.En een hele strakke S70....iemand ;)

wepster

Citaat van: breakman op 02-08-2006 11:17:01
Citaat van: wepster op 30-07-2006 12:09:52
ik ben je een week of 2 geleden tegen gekomen maar jij hebt mij niet gezien want ik zat in de vrachtwagen heb toen wel op je geknipperd maar ik denk dat je het te druk had om die duitser op te jagen ;D ;D ;D

ja had je wel gezien ma ik kon niet weten dat het iemand van forum was wanneer die in vrachtwagen zit ???. En ik was ook de eerste 20 sec. even verblind denk ik 8). Duitser was geen probleem : zwaar geladen familie die van de kust terugkwam ;D

maar ik zal het onthouden voor volgende keer ! :P

komt zeker nog wel eens voor kom er dagelijks op dat stuk dus dat moet wel lukken
ben aan het denken om een forum sticker op de trailer te plakken maar ja wie kijkt daar dan na he

Taranis

Citaat van: wepster op 03-08-2006 23:50:22
ben aan het denken om een forum sticker op de trailer te plakken maar ja wie kijkt daar dan na he

Als je hem op Esveldt-formaat op de trailer plakt, valt het toch wel redelijk op denk ik ;)

wepster

Turbobiker

Donderdag 3 augustus op de ring van Antwerpen: CY Estate, nl plaat: LH-..-.., met als opvallendste kenmerk de zweefvlieger die er achter hing :D Iemand van hier? (nam net de afslag toen ik passeerde ::) )
De Tussenpaus

CeeBee

Vandaag om 18.30 bij Ermelo op de n303, zwarte T5R of gewoon R of alleen een R achterspoiler, met xenon erin, leek toch wel 8000k.
V70N 2.5T AWD

animalT5R

Jack gespot met ze 850 R sedan,richting Ranzijn(alkmaar) om een uur of 10.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Eugene

Vanmiddag bij mij op de oprit, een Rode 850 oud type. Dubbele uitlaat en WRX spoiler.... Kenteken weet ik niet meer ;D

If it's not blown, it sucks...

wepster

DZ-NL-en dan iets met een 4 en een 6 zeker ;D ;D ;D of zit ik nu fout

elianmars

Citaat van: Eugene op 05-08-2006 22:30:14
Vanmiddag bij mij op de oprit, een Rode 850 oud type. Dubbele uitlaat en WRX spoiler.... Kenteken weet ik niet meer ;D

Die ken ik! Die ken ik!  :D :D

;D ;D

elianmars

Vanmiddag rond half vijf reed er een mooie CY sedan door Gouda. Kenteken JT-JL-**

Forumlid?

wepster

Citaat van: elianmars op 05-08-2006 23:05:10
Citaat van: Eugene op 05-08-2006 22:30:14

Die ken ik! Die ken ik! :D :D

oja vertel wie is dat dan ;D ;D

;D ;D
;D