Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

DD

Citaat van: RonnieDuck op 09-08-2006 20:15:06
Zojuist in Badhoevedorp de witte S70

Nu even denken wie de bestuurder ook alweer was?

DD klopt dat?

helemaal goed, moest wel even denken wie jij ook al weer was :)

Taranis

Vanmorgen tussen 10 en 11 in de Vroonlandseweg in Kapelle, donkergrijze GLT (zelfde als de mijne), kenteken FD-ZG-xx. Met gehandicaptensticker achter de voorruit, oranje wegwerkershesje op de hoedenplank en een kentekenplaathouder van Vrouwenpolder dus hij zal wel ergens uit de buurt komen?  ???  't Was volgens mij niet die op Wemeldinge staat...

Gmid

Om kwart over twaalf op de rondweg west in veenendaal een glanzende rode 142. (Gea?)

Volvo C30 '12

mehn

Citaat van: Gmid op 10-08-2006 12:37:52
Om kwart over twaalf op de rondweg west in veenendaal een glanzende rode 142. (Gea?)

Lijkt me niet, die zit nog in Duitsland, toch?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ief

Die is nog in Duitsland.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Snellebaksteen

Citaat van: Taranis op 10-08-2006 11:57:33
Vanmorgen tussen 10 en 11 in de Vroonlandseweg in Kapelle, donkergrijze GLT (zelfde als de mijne), kenteken FD-ZG-xx. Met gehandicaptensticker achter de voorruit, oranje wegwerkershesje op de hoedenplank en een kentekenplaathouder van Vrouwenpolder dus hij zal wel ergens uit de buurt komen?  ???  't Was volgens mij niet die op Wemeldinge staat...

Mijn neefje woont in Kapelle maar die heeft volgens mij een donkerblauwe T5. Ik zal hem eens vragen binnenkort waarom hij hier nog niet actief is trouwens..

Mijn ouders wonen btw in Nisse, dus ik kom ook nogal eens in die omgeving, erg mooi stukje Zeeland. :)
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

elianmars

Zojuist vanuit Zevenhuizen naar Gouda gereden. Ik kwam ogen te kort voor allen 850's en x70's die ik onderweg tegen kwam.

Wat rijden er eigenlijk nog veel rond, hè.  8)

Gmid

Citaat van: ieV70 (Ivo) op 10-08-2006 12:40:44

Die is nog in Duitsland.

Dat is waar ja.

Volvo C30 '12

Reitse

V70 R in dat donkere goudkleurtje ;)  getinte ramen erbij... zag er heel erg mooi uit, en dat bij DE bank in Assen... ;)

Taranis

Citaat van: Snellebaksteen op 10-08-2006 14:12:31
Mijn neefje woont in Kapelle maar die heeft volgens mij een donkerblauwe T5. Ik zal hem eens vragen binnenkort waarom hij hier nog niet actief is trouwens..

Mijn ouders wonen btw in Nisse, dus ik kom ook nogal eens in die omgeving, erg mooi stukje Zeeland. :)

Een donkerblauwe T5 heb ik nog niet zien rijden volgens mij... wel een zwarte sedan (staat hier hemelsbreed denk ik net 500 meter vandaan). Verder nog een donkerblauwe estate maar dat is volgens mij maar een 2.0 ofzo, wel de T5-velgen. Wordt straks nog een Zeeland-meeting met HartC70, GP64 en Wynand (ofzoiets) :P

Nisse is inderdaad ook wel mooi ja... heb paar vrienden wonen in Ovezande, Heinkenszand, 's-Heer Arendskerke en 's-Heer Hendrikskinderen, dus kom regelmatig daar in de richting :)

Emiel

CY Estate vanmiddag bij Intratuin Nijkerk

Snellebaksteen

Citaat van: Taranis op 10-08-2006 19:12:27

Nisse is inderdaad ook wel mooi ja... heb paar vrienden wonen in Ovezande, Heinkenszand, 's-Heer Arendskerke en 's-Heer Hendrikskinderen, dus kom regelmatig daar in de richting :)

Ik heb in 's-Heer Arendskerke gewoond (30jaar terug, en ik ben 34 ;D), en ik schijn af te stammen van de vent die het dorp z'n naam gegeven heeft: Heer Arend met den Buicke. Klinkt niet als een erg mager mannetje ;D ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

@®-

dinsdag 8 augustus om een uur of 8.30 uur, op de A16 een silversand 855 met R-bumper en Volans.

Nog ff langs elkaar gereden.

Vertigo

Net ff een stukkie achter de R van Antonie gereden, waar blijft je forumsticker?????? (en de club kentekenplaathouder?)

marcelV70R

op het strand van lestartit een zwarte t5 sedan gespot.
met 3 titans en 1 t5 velg! ND xx xx
ook stond er vandaag nog een V70 awd op het strand
donker blauw met geteinte ramen.

Marcel