Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Zippo

Citaat van: Vertigo op 19-08-2006 12:23:19
Daarstraks op de zuiderval nog ff naar Zippo gezwaaid.

Mijn god, wat glimt dat ding!

En terug gezwaaid!!  :D

Gmid

Op de A9->A200 richting Haarlem tussen 12 en 1 een CY T-5R. Voegde achter mij in. Ik duim omhoog en voorbij laten gaan, nog een groetend knikje. Geen forum sticker. Wie O Wie.

En dan.. De kelder van het houtplein.  ;D ;D Wat een genot om daar rondjes te rijden.

Als eerste een Saffron V70R. Netjes in het bekende uithoekje geparkeerd. Daarna een verdieping lager een donkerblauwe V70. Nog een verdieping lager ook een erg mooie V70nieuwe type, in titanium uitvoering (met die alu kleurige strips). Verder gepasseerd, een donkerrode 850, 2 stuks XC70, 2 stuks S40 nieuw, en 1 V50. Leuke kelder. ;D
Volvo C30 '12

RonnieDuck

2 weken terug deze geplaatst,..nu antwoord in mijn inbox,...moet ik even delen!!

Citaat van: Peertje
Citaat van: RonnieDuck op 13-08-2006 17:18:36
Zaterdag 12 aug zag ik in een behoorlijk buitje een CY invoegen,...even bijgetrokken om te kijken wioe het was!

PEER!

even naar elkaar gezwaaid,....toch leuk dat spotten!
Ik ben zondag vertrokken voor een paar daagjes Frankrijk.
Vandaar dat ik niet gelijk heb gereageerd.

Ik kom niet vaak mede forummers tegen dus dit was wel erg leuk.
En jesus wat klinkt jouw uitlaat toch lekker!!!!

Gr,
Tim.

;D
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

Rudy-M

Show-off ::)

;D ;D :P

Geert, we hebben een soort van apart draadje over de Roffelkelder ;)
Stond de rode er niet?

DD

maandag ochtend 07:30 een zilvere 850 T5 estate bestuurt door een zwaar chagie kijkende brunette op de A9 richting Haarlem. Je ging er voor haarlem (N205 richting zandvoort af).

willow

Als er iemand vandaag een Volvo cream yellow estate LG-SX-33 ziet, van Meppel-Zwolle-Ommen-Nijverdal zwaai dan even want het is mijn dochter Kirstin ( mijn lieve dochter )

Groetn willow

Vertigo

Citaat van: willow op 21-08-2006 12:39:02
zwaai dan even want het is mijn dochter Kirstin ( mijn lieve vrijgezelle? dochter )

;D

willow

fearless

)()()sT

Zag toen ik vanmorgen de Noorderbrug in Maastricht kwam afgesjeesd een hele mooie antraciet 855 voor het stoplicht staan. Spoilertje, verlaagd, en een dubbele uitlaat (à la nieuwe V70R); kenteken PL-TB-??. Ik zag geen forumsticker (waar spot je die wel in Limburg  ::)) maar het was wel een liefhebber zo te zien

Eugene

Citaat van: )()()sT op 22-08-2006 08:27:01
waar spot je die wel in Limburg ::)

Goeie vraag, ik spot ze nooit en bij mij valt er ook (nog) geen sticker te spotten.....  ::)

If it's not blown, it sucks...

RonnieDuck

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

RonnieDuck