Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

landkaartje vind ik geen slecht idee hoor.

Ik weet van 8 forumleden (onderwie ikzelf) dat ze in Enschede wonen. Anthans, er zijn 7 forumleden die ik zeer vaak in Enschede spot. Maar volgens mij wonen er hier veel meer forumleden.

tumtum850T5

Zou i.d.d. wel willen weten wie er allemaal in limburg zit.

SIPS Master

Vandaag nog een stukje "geraced" met een rode 850 T5. Was zo rond de klok van 21.45 uur in Nijmegen richting de A50, kenteken begon met LN of LG.
Up the Irons!

rs

Hah Ray, nu ziet ze je wel in de cream yellow met de groene viel je minder op ;D

Zwaaide de beagle laatst ook terug?

FGG

Citaat van: Eugene op 24-08-2006 22:35:18
Maak voor elke provincie een sticky topic in "off-topic"

Per provincie is niet zo praktisch. Neede is voor mij om de hoek en is Gelderland. Zwolle is Overijssel en daar moet ik een uur voor rijden. Regio of postcode (=regio) lijkt me beter/praktischer.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Spin!

Citaat van: FGG op 25-08-2006 09:37:50

Per provincie is niet zo praktisch. Neede is voor mij om de hoek en is Gelderland. Zwolle is Overijssel en daar moet ik een uur voor rijden. Regio of postcode (=regio) lijkt me beter/praktischer.

Ik vond dat landkaartje altijd wel heel erg handig...weet je ook wie zich waar verplaatst ( of waar die op vakantie is, mits je de locatie makkelijk kan veranderen...maar zal wel hoop werk zijn )

en anders blijf ik maar oplettend als ik op de weg zit, gister bij de IKEA Duiven nog een aantal 'leude-käste' zien staan, maar geen van allen met forum-stickertje....

www.vm-parts.nl

Eugene

Citaat van: FGG op 25-08-2006 09:37:50

Wat dat betreft zul je altijd die grenzen houden, of je die nu bepaald dmv provincies of dmv postcodes.

If it's not blown, it sucks...

DopdeDouwer

Ik wilde gewoon een redelijk groot kaartje (800*1000) ofzo van Nederland met evt Belgie erop maken en dan de namen erin plakken op de plek waar je woont. Verder niet veel poespas, misschien grote steden en hoofdsteden.
Voordeel van weinig animo is het overzicht  ;D
De genen die (ver)buiten Nederland wonen kun je ergens in de noord- of wadden zee plakken of gewoon weglaten en op een lijstje typen.

Het idee van Eugene is ook goed!, maar dan zou het makkelijk zijn dat iemand de eerste post gewoon bij houd eens in de zoveel tijd. Voordeel is dat alles in een topic kan en niet 12provincie topics. Sticky in "wie ben ik" is dan wel een goede plaats.
Vierkant Rules

Eugene

Citeer
Het idee van Eugene is ook goed!, maar dan zou het makkelijk zijn dat iemand de eerste post gewoon bij houd eens in de zoveel tijd. Voordeel is dat alles in een topic kan en niet 12provincie topics. Sticky in "wie ben ik" is dan wel een goede plaats.

De posts worden dan wel lang, maar 1 post per provincie is dan ook een goeie optie :)

If it's not blown, it sucks...

FGG

Citaat van: DopdeDouwer op 25-08-2006 11:27:27
Ik wilde gewoon een redelijk groot kaartje (800*1000) ofzo van Nederland met evt Belgie erop maken en dan de namen erin plakken op de plek waar je woont. Verder niet veel poespas, misschien grote steden en hoofdsteden.
Voordeel van weinig animo is het overzicht ;D
De genen die (ver)buiten Nederland wonen kun je ergens in de noord- of wadden zee plakken of gewoon weglaten en op een lijstje typen.

Dit lijkt me op zich een heel goed idee. Misschien met wat zoom-functionaliteit. Leuk idee!
:)

Raf

Citaat van: FGG op 25-08-2006 12:56:05
Dit lijkt me op zich een heel goed idee. Misschien met wat zoom-functionaliteit. Leuk idee!

JA!!! zoals "Google earth"!
Dan kunnen we inzoomen en kijken of de auto al dan niet voor de deur staat!!! ;D ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

FGG

Citaat van: Raf op 25-08-2006 13:02:40
Citaat van: FGG op 25-08-2006 12:56:05

JA!!! zoals "Google earth"!
Dan kunnen we inzoomen en kijken of de auto al dan niet voor de deur staat!!! ;D ;D

Raf

Jij snapt 't helemaal! ;)

;D

Gmid

Dat kun je gewoon aanmaken hoor. Heet geloof ik Frappr!

Ik heb er ff eentje aangemaakt. probeer maar een end weg.

Volvo 850 frappr
Volvo C30 '12

animalT5R

Mwha,Google earth is ook 9 van de 10 keer niet scherp. . . . . .
(heb het net nog bekeken) ;) ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Gmid

Ligt eraan waar je woont.   :P

Toe maar johan... met foto en al op frappr.. jij durft...  ;D
Volvo C30 '12