Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

Jan_D.

Vanmiddag de groene stickerloze T-5R van bonkolok op de Haarlemmerweg in A'dam gespot; iemand anders achter het stuur met petje!  ;)

Vertigo

Vanochtend:
9:15 in Arnhem op de A325, Rode 850 R Estate
9:45 in Heiliglandstichting op de Nijmeegsebaan een CY 850 Estate geparkeerd

Iemand van hier?

Verder nog in Hengelo de volgende combinatie gespot:

DopdeDouwer

Weer een heleboel roffels gespot, op de parkeerplaats van het ziekenhuis. Op een vak van 20 stonden er wel 4.
Maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen, als ik elke gespotte of opvallende 850 of x70 hier zou schrijven ben ik nog wel even bezig.

Maar vandaag weer een V70 van het forum gespot. Ik parkeerde er toevallig naast, bleek er eentje te zijn met sticker. Die spot ik niet vaak in het wild. Aan de eigenaar van de mooie  zilveren V70 met dubbelloops uitlaat en AWD: ik heb je mooie V70 goed "bewaakt" moest bijna een uur wachten, wat zie je in dat uurtje op de parkeerplaats toch een hoop gevaren...

Hopelijk niet iets ernstigs waarvoor je naar het ziekenhuis moest.
Vierkant Rules

Vertigo

Citaat van: Esveldt op 16-07-2006 14:14:55
Gister Vertigo bijna de bumper er afgereden.

Schiet ook niet op he, zo'n turbolose. ;-)))
vandaag ff revanche genomen; bijna het achterspatbord van de fiets van Esveldt afgereden. (Toch handig zo'n R-jas ;) )

Wel ff getoetert en gezwaaid uiteraard ;D

Frans Harkema

Citaat van: Vertigo op 29-08-2006 17:27:30
vandaag ff revanche genomen; bijna het achterspatbord van de fiets van Esveldt afgereden.

Dat wordt dus: "Pimp my bike!"       ;D

Emiel

427 C70 met Canisto's, XC grill, doorboorde remschijven ennnn, de chrome versie van de nieuwe heldere koplampen, moet dus haast wel iemand van hier zijn....

...bij de Serva voor de deur... 8)

BasV70

Vanmiddag (17.20 uur) op de A9 bij Amstelveen (ri Alkmaar) een heeeule mooie LBP R AWD mogen aanschouwen. :) Kenteken XP-GV-**. Geen forum- of clubuitingen. Even er voorbij gereden en later weer voorbij laten rijden. Erg strakke auto en wat is die kleur toch waanzinnig in het zonnetje.

Gr.

BasV70

Citaat van: Emiel op 29-08-2006 18:06:35
427 C70 met Canisto's, XC grill, doorboorde remschijven ennnn, de chrome versie van de nieuwe heldere koplampen, moet dus haast wel iemand van hier zijn....

445 V70 met Propussen, helaas zonder XC grill of heldere koplampen ....

Morgen bij Serva voor de deur... 8)

Emiel

Citaat van: BasV70 op 29-08-2006 18:12:04
Citaat van: Emiel op 29-08-2006 18:06:35

445 V70 met Propussen, helaas zonder XC grill of heldere koplampen ....

Morgen bij Serva voor de deur... 8)

Nee hé!

;D ;)

Esveldt

Citaat van: Vertigo op 29-08-2006 17:27:30
Citaat van: Esveldt op 16-07-2006 14:14:55
Gister Vertigo bijna de bumper er afgereden.

Schiet ook niet op he, zo'n turbolose. ;-)))
vandaag ff revanche genomen; bijna het achterspatbord van de fiets van Esveldt afgereden. (Toch handig zo'n R-jas ;) )

Wel ff getoetert en gezwaaid uiteraard ;D

Hahaha, oke 1-1

why-not

gisteren bij het heerema kantoor in leiden een laserblauwe V70 (mooie wagen trouwens) werk je daar?

Remko

Ik zag, al rijdend op de A10 op mijn Gele Honda CBR 600RR, van de week een rode 850 R.

Reed richting Alkmaar langs de vaart. :P

zag er erg netjes uit iemand van hier???

ief

V70R Laserblue, 13.10uur, Rondweg-west Veenendaal.
Wie o wie?
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Eugene

Donkerblauwe V70R classic. Stond begin van de week (Maandag?) bij Volvo Klijn in Heelren op de parkeerplaats.....

If it's not blown, it sucks...

FGG

Een zwarte T-5R sedan, JR-TT-**, vanavond, rond half 6, tussen de Beverkoog en de Ring Alkmaar. Wie o wie?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: