Wie ben jij?

Gestart door Hen3, 08-07-2004 08:57:13

Vorige topic - Volgende topic

denkweb

Ik zag er gisteren een de hoek om komen bij de wasstraat... prachtig gepoetste 850 Sedan....

(spiegelglas in de etalage, zo verkoop je natuurlijk nooit wat!)

:eusa_liar:

fearless

Citaat van: BasV70 op 15-09-2006 10:28:56
Gisteravond in Zwolle mogelijk Fearless voorbij zien schuiven. Zat op een terrasje en hoorde een vijfcilinder aan komen roffelen. De combinatie van velgen, verlaging, zilvergrijzige kleur (moeilijk te zeggen in het half-donker) en kofferbakspoiler deden mij direct aan Fearless denken.  :)

Gr.

Is heel erg goed mogelijk, gister wel ff met mijn broer de stad in geweest. Cruise meestal daarna nog ff stukje door het centrum heen.  ;D Zal zo rond 21.00 - 21.30 geweest zijn denk ik. Hield me daar toch wel redelijk aan de snelheid hoop ik.   :angel:

)()()sT

Vanmiddag vanuit een afspraak in Eindhoven heb ik Mario gespot met caravan...

Op weg naar het kampeerweekend uiteraard :)

BasV70

Citaat van: fearless op 15-09-2006 18:04:19
Citaat van: BasV70 op 15-09-2006 10:28:56
Gisteravond in Zwolle mogelijk Fearless voorbij zien schuiven. Zat op een terrasje en hoorde een vijfcilinder aan komen roffelen. De combinatie van velgen, verlaging, zilvergrijzige kleur (moeilijk te zeggen in het half-donker) en kofferbakspoiler deden mij direct aan Fearless denken.  :)

Gr.

Is heel erg goed mogelijk, gister wel ff met mijn broer de stad in geweest. Cruise meestal daarna nog ff stukje door het centrum heen.  ;D Zal zo rond 21.00 - 21.30 geweest zijn denk ik. Hield me daar toch wel redelijk aan de snelheid hoop ik.   :angel:

Was inderdaad zo rond 21.00. Winkels gingen net dicht, dus tijd voor een capucchinootje. En je gedroeg je voorbeeldig, hoor. :eusa_clap: Zat daar een drempeltje, dus....
We zaten net in een gesprek.
Vriendin: Blablabla, bla....
Ikke: He, da's fearless...  :D
Vriendin: ..... >:(

Ze kon de lol er gelukkig nog wel van inzien.

Gr.  ;D

fearless

Citaat van: BasV70 op 15-09-2006 20:59:09
Zat daar een drempeltje, dus....

Dan weet ik volgens mij wel waar je zat, is niet zo'n fijn drempeltje.  ;D

Clapton

Mijne dames en heren,

Hedenmorgen gespot op de A 27 - 850 jz-??- 31, wie is dat, reden achter een mooie
nieuwe alfa, ook Bussum 3 850 gezien, 1 donkergroene estate, een donkerblauwe en een zilvergrijze, erg mooie kleur overigens.

groet

Clapton

850blues

Citeer
We zaten net in een gesprek.
Vriendin: Blablabla, bla....
Ikke: He, da's fearless...  :D
Vriendin: ..... >:(

Citeer

Hahaha,

Tja, het (echte)werk gaat voor het vriendinnetje.....
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

850 TDI Estate

Citaat van: Spin! op 14-09-2006 21:07:17
Leuk leuk leuk!

Vandaag met de S70 naar school geweest, hier en daar wat petjes in een rookwolkje gezet én een aantal vlovo's gespot! Begon gelijk goed, bij Velp-circuit een rode GLT beginnende met DH-bla-bla...oude man erin, zal wel niet bekend zijn met scherm en toetsenbord. Op parkeerplaats Velp een groene 850 T5 ( denk ik )...aardig aardig...

Lees 'm nu pas-- Was een station bij de Coop?? Geen T5: Tdi - Was ik!!  :eusa_shhh:

The internet is a great way to get on the net."
- Bob Dole, Republican presidential candidate

Vertigo

Gistermiddag 15:30, A35 Enschede -> Hengelo
CY 854, nam afslag Hengelo-zuid. Kon niet zien wie het was (ik gok Rayman), toen ik eindelijk dicht genoeg bij was - bij de afslag hengelo zuid - zat er een Brera in de weg om goed spotten mogelijk te maken.

Rayman

Citaat van: Vertigo op 16-09-2006 09:24:44
CY 854, nam afslag Hengelo-zuid. Kon niet zien wie het was (ik gok Rayman), toen ik eindelijk dicht genoeg bij was - bij de afslag hengelo zuid - zat er een Brera in de weg om goed spotten mogelijk te maken.

Goed gezien. Ik zat inderdaad achter die Zwarte Brera aan...Mijn god wat is dat een prachtige auto..

Frans Harkema

Citaat van: Rayman op 16-09-2006 12:19:28
Ik zat inderdaad achter die Zwarte Brera aan...Mijn god wat is dat een prachtige auto..

Daar ben ik het helemaal mee eens Raymond!

De GT is al een hele mooie auto, maar de Alfisti hebben zichzelf weer overtroffen met de Brera. Absoluut een prachtige auto, daar kunnen maar weinig merken tegenop.

Clapton

Citaat van: Rayman op 16-09-2006 12:19:28
Citaat van: Vertigo op 16-09-2006 09:24:44

Goed gezien. Ik zat inderdaad achter die Zwarte Brera aan...Mijn god wat is dat een prachtige auto..

Zeker, alleen heb je wel eens een alfa gezien ouder dan 5 jaar ?. ik heb zelf een alfa 156 sw selspeed gehad, na 350 km !! volledig de motor in panne, 1e dag van vakantie, ook de trotse eigenaar geweest van een alfa gt junior, opnieuw gespoten, echt incl. alle bescherming die je kunt bedenken, na 1,5 jaar roest, roest en roest.

Daarom na vele Duitse, Engelse omzwervingen nu een 850, komt komende week, geen T5 helaas maar een gewone 850-25-20 V.

en zo blij als een klein kind, en dat op mijn leeftijd, niet te geloven.

groet
Clapton

FolkerT5

een brera is wel een leuk wagentje, moet je wel het topmodel hebben met de v6, alleen haalt ie het niet tegen een gechipte T5/T-5R.
en de besturing van de brera is te indirect om een volbloed sportwagen te zijn.
De alfa 159 met dezelfde v6 is overigens sneller dan de brera ;)

The Saint

Ik vind nieuwe Alfa's vaak mooie wagens, maar de modellen vervelen me altijd zo snel. Na een paar jaar vind ik het vaak al lelijk. Imho een tegenhanger van Volvo, waar de modellen decennia meegaan.

Back on topic: Ik ben The Saint...  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Ludo

Citaat van: The Saint op 16-09-2006 17:59:26
Ik vind nieuwe Alfa's vaak mooie wagens, maar de modellen vervelen me altijd zo snel.

deze toch niet zeker?: